zwanger worden na een doodgeboren kindje 2

Hoi, hoi

Nee geen mensen die het nog weten in mijn omgeving. En volgens mij ook geen vermoedens?? Als ze vinden dat mijn buik dikker wordt dan durven ze het toch niet te vragen :)
We willen het vertellen na onze vakantie, dan zijn we 13-14 weken. We hebben nu met 8 weken de eerste echo dus ik hoop vlak na de vakantie (13 weken) weer eentje en dan moeten we het maar vertellen. Als het dan allemaal nog goed is dan moeten we maar het vertrouwen hebben dat het deze keer goed gaat.
Ik ben doodmoe, ga nog even tv kijken en dan lekker mijn bedje in.

X Fleur

hi Fleur,
nou komt dan goed uit toch? Dat je na de vakantie rond de 13wk bent en dan idd na de echo het vertellen. Spannend allemaal weer!

Nou ik voelde gister duidelijk mn eisprong, pff wel drie dagen later dan verwacht... dus nog ff klussen, mss vandaag ook nog ff en dan hebben we t wel ff gezien hoor! haha..
Betekend dus ook dat ik mn NOD ook weer 3dg later is. Hmm jammer.
Weet niet of iemand t aan kan passen in t schema? 10ei en dan 24e NOD. (volgens alle berekeningen via internet dan)

Fijne dag allemaal,
gr. Sas.

ha meiden,
nou hier een ongesteldheid.
Ach ik ben er eigenlijk niet eens zo van onder de indruk. Valt me wel
mee van mezelf. Had gister een goede dag en zag aan het eind van de
middag wat bruinige afscheiding. Dus toen dacht ik al te weten hoe laat
het was. Daarna spontaan wat sacho, brand natuurlijk een vinger aan een
pan en water afgieten lukt niet zoals ik wil. Maar daarna was het weer
weg.
Vanmorgen dus ook echt feest. Ben eigenlijk wel blij dat mijn
lichaam mijn cyclus weer zo snel oppakt. 32 dagen na de curretage weer ongesteld.
Normaal is mijn cyclus 28-30 dagen. Na Bas* duurde het echt 6 weken
voordat ik weer ogni werd. Gezien onze geschiedenis met zwanger
worden, waarbij het 8 maanden, 9 maanden en 4 maanden geduurd heeft,
had ik niet de illusie dat het nu in 1x raak zou zijn. Op naar het
volgende ei dus maar.

Saskia, bij jou je ei dus later. Nou hopenlijk heb je hem kunnen bevruchten. Je hebt er in ieder geval je best voor gedaan zo te lezen.

Fleur, Ik heb inderdaad mijn ei niet halverwege mijn cyclus. Volgens mij zit de mijne tussen dag 16 en 18. Mijn cyclus is dan meestal 30 dagen. Maar ja ik voel mijn ei nooit, dus zeker weten doe ik het ook niet. En die temperatuurschema's kan ik niet goed lezen. Misschien heb ik mij ei wel 's nachts, dan kan je hem niet voelen ook tenslotte.
Ik heb wel eens gehoord dat het 1e gevoel dat je bij de zwangerschap hebt over de sekse van het kind klopt. Bij Bas* klopte het. Ben benieuwd of het bij jou nu ook zo is.
Kan je je buik nog een beetje verbergen? Bij mij kwam hij echt supersnel op. Paste toen ik bij 5 weken teste, ook echt nog maar 1 broek. Ik liep dus supersnel in zwangerschapsbroeken.

Isabel, ook al zo lekker geklusd. Nou ik ben benieuwd. Zijn ze bij jullie al begonnen aan de tuin? En welk gevoel heb je nu bij je uitgerekende dag?

liefs
Patricia mama van Bas*

aam    

Mama van

Verwachte
eisprong
NOD                
Poging
nummer

Leeftijd

Komt uit
provincie

Isabel
Ylana*

?geen idee!
Week 32 ergens..
19 augustus

3

29
Noord-Bant
SaskiaJelte en Jens*10 augustus
24 augustus
2
29
Gelderland
Patricia
Bas*

28 augustus

10 september

2

30
Zuid-Holland

Naam  

Mama van

Verwachte
bevallingsdatum
Volgende afspraak
gynaecoloog/ verloskundige
Leeftijd

Komt uit
provincie

Fleur
dochter en zoon*

2 april 2009

22 augustus, eerste echo bij gynaecoloog
30

Noord-Brabant

Hallo!

He Pat, wat jammer dat je ongesteld bent geworden. Maar een redelijk regelmatige cyclus is inderdaad wel heel prettig. Ik hield me altijd maar voor dat elke ongesteldheid een grote schoonmaak was waardoor een eventuele volgende zwangerschap in een opgeruimde omgeving kon beginnen.

Tja mijn buik is inderdaad wel zichtbaar aan het worden, ik pas mijn kleding gelukkig nog wel maar het zit allemaal wat strakker. Het ziet er ook nog niet uit als een zwangerschap meer aan een paar kilo extra (terwijl ik nog niet ben aangekomen). Ik roep dan ook regelmatig dat ik eigenlijk niet moet snoepen omdat ik aangekomen ben. Ach normaal vinden mensen het al moeilijk om te vragen of iemand zwanger is  maar in mijn (in jullie gevallen ook) helemaal omdat je iemand natuurlijk heel veel verdriet doet als het niet waar is. Maar ik verwacht dat als ik het straks vertel mensen wel gaan zeggen dat ze al een vermoeden hadden.
Vandaag heb ik het wel moeten vertellen aan mijn fysiotherapeut want ik heb weer last van mijn bekken (gelukkig nog niet veel). Hij zei gefeliciteerd. Begrijpelijk natuurlijk maar ik vond het heel raar. Daar had ik helemaal nog niet aangedacht.

Nou succes met afwachten voor de rest.

kus Fleur

Hey Meiden.
Patricia...enerzijds jammer. Balen. maar anderzijds.. wel fijn om te weten dat jouw lichaam "zaken snel weer oppakt.." al is dat nu een schrale troost..
Ik had vanaag toch weer wat. Ik moest voor mijn werk voor een training naar Zeist.
Ik stond in de trein en ik zat zo'n beetje rond te kijken naar de mensen in de trein.
Opeens dacht ik:"die mensen weten niet dat ik nu eigenlijk met een dikke buik hier hoor te staan. Dat ik eigenlijk moeder ben, dat mijn dochtertje niet meer leeft. Dat ik in het ziekenhuis heb gelegen. DAt...." en zo verder. Ik draaide echt even door!
Ik moest dan ook mijn best doen om daar in de trein niet zomaar in tranen uit te barsten. Jeetje. .. dit kwam echt zomaar ineens opzetten... heel bizar.
Ik heb net weer even een dipje gehad en heb een half uur op bed liggen huilen totdat mijn vriend doorhad dat ik boven was en me hoorde huilen. Hij kwam me troosten. Ik was al uitgeput van het huilen. Ik ben snel opgestaan en ben maar snel wat spulletjes op gaan ruimen. Dat opruimen helpt echt ja!

overal, wat ik ook doe of wat ik ook kijk op tv.. in elke serie lijkt het wel opeens over zwangerschappen en baby's te gaan! ik word er gek van! De tv staat nu dus ook uit!
Het is mooi geweest! het ging net zo goed!

De tuinman is vandaag begonnen! Al was het vanmiddag wel vreselijk weer! het bleef maar regenen zeg! Ik dacht nog "straks stopt ie en gaat hij naar huis..." Maar hij heeft gelukkig doorgewerkt. Het is maar een tuin maar ik krijg al helemala kriebels als ik denk aan het eindresultaat!!

Ik ben echt doodmoe. Ik ga maar weer naar boven.
Het is vandaag mijn dagje niet.

Liefs Isabel.

Hallo Allemaal,

Ik ben me toch misselijk!!!!!! Zit ik eerst te klagen dat ik bijna geen klachten heb krijg ik echt geen hap meer door mijn keel. En van niet eten word ik nog misselijker. Moet nog even de balans vinden van matig eten maar dan vaker per dag. Maar goed! Verder alles oke hier, nog maar 9 dagen en dan naar de gyn. Spannend.

Isabel, hoe is het met je dip? Ik hoop dat een goede nachtrust je geholpen heeft. Wat je omschrijft komt me wel bekend voor, niemand weet wat je hebt meegemaakt. Als ik soms aangesproken wordt over mijn dochter zit er ook altijd zo'n stemmetje in mijn achterhoofd. Ze heeft ook een broertje hoor!! Ik merk wel dat een nieuwe zwangerschap het gevoel verzacht. Het verdriet wordt een beetje gecompenseerd met blijdschap. Ik heb nu dus een redelijk neutraal gevoel terwijl andere meiden natuurlijk in de zevende hemel zijn met een nieuwe zwangerschap.

Knuffel Fleur

Hi!
ik heb het gedaan... ik heb gisteren zo'n zwangerschapstest besteld die extra gevoelig zijn. Die je 6 dagen eerder kunt gebruiken... al weet ik niet of ik hem durf te gebruiken.
Maar altijd handig om alvast in je bezit te hebben...just in case....

Saskia hoe gaat het met jou? hou jij het nog vol? ik wil het weten ik wil het weten!!!!!
wederom om gek van te worden. ik voel ook helemaal niks ofzo.. gewoon niks..

vandaag heb ik het lekker druk gehad op het werk. de dag ging snel.
wel fijn. Verder is het wel rustig.. niks bijzonders meer gebeurd.

hoe gaat het met jullie ladies!?

Groetjes Isabel

Terug
Bovenaan