ha meiden,
ben weer terug van vakantie. Het is echt een relaxed weekje geweest. We hebben niet heel veel gedaan, en toch was ik moe, haha.
Lekker door het bos gewandeld, ff stadten (maar ja ga geen (nou ja bijna geen) kleren kopen) en lekker rustig aan doen. Gelukkig zat het weer mee en hebben we geen regen gezien!
Helaas was het huisje niet zo schoon. Daar moest ik niet teveel over nadenken, want dan moest ik echt kokhalzen. Dus dat kwaaltje ben ik nog niet kwijt hoor....
Ondertussen ben ik nog niet veel zekerder geworden, ben weer toe aan een echo, gelukkig mag ik dinsdag weer!
Wel betrapte ik mezelf erop dat ik mezelf nu af en toe 'wij' noem. Het kwam eigenlijk uit een grap naar voren. Het huisje had 1 slaapkamer beneden en 2 boven (wij hebben graag ruimte samen, haha) Ik zei tegen Arthur,wij slapen beneden hoor, want ik moet iedere nacht 3x plassen ofzo en dan wil ik die enge trap niet af. Zei hij 'nou jij dan, want ik slaap boven hoor' voor de grap. Dus ik 'ik bedoelde ook niet jij en ik, maar wij,' wijzend naar mijn buik. Ik schrok er zelf eigenlijk van. Maar zo blijkt maar weer, ook al voel ik me geen supergelukkige zwangere, ik ben er wel enorm veel mee bezig... en dat is denk goed!
Denise balen zeg van je curretage. Is niet zo heel erg om te ondergaan, maar het is wel balen dat het moet. Het geeft inderdaad aan dat je lichaam nog niet klaar is met het verlies van je kindjes. Zwaar hoor meid! Neem rustig de tijd om op te knappen. Het bloedverlies na een curretage is heel verschilllend. Sommigen zijn er na 2 dagen vanaf, ik heb zeker 2 weken last gehad en ben ook behoorlijke stolsels verloren, maar dit schijnt erbij te kunnen horen.
Bij mij heeft de curretage trouwens positief gewerkt. Eerst hadden we er nl 8,9 en 4 maanden over gedaan om zwanger te worden. De bevalling van Bas* was voor het zwanger worden dus ook al positief, maar na deze curretage ben ik maar 1x ongesteld geworden! Echt supersnel voor ons. Ze zeggen ook dat je na een bevalling of curretage vruchtbaarder bent, dus ik hoop het voor je meid!
Oef en wat je schrijft over je darmen na de bevalling. Dat vond ik ook zo gemeen. Het leek echt net op de schopjes van Bas*, zat ik weer met mijn hand op mijn buik, tot ik bedacht dat het Bas* niet meer kon zijn....
En die prijs, wrang hoor dat je die net nu wint.... Zal je altijd zien. Gelukkig kan je hem bewaren en hopelijk snel voor een nieuw wondertje gebruiken.
Franka, ik duim voor je dat het deze maand raak mag zijn!
Linda, mooi hoor dat je nu zo kan genieten, alleen maar vasthouden dat gevoel toch!! En 3kg valt toch hardstikke mee! Dat was ik ook ongeveer aangekomen geloof ik bij Bas*, iets meer dacht ik. Ik ga morgen weer op de weegschaal staan. Ben benieuwd... ik was 2,5 kilo afgevallen, maar was alweer op de weg terug, na dit vakantieweekje zal het wel hard gaan ineens.
Quint hoe is het met jou meid, gek hoor die kwalen van jou. Ik herken dit niet, dus kan je helaas niet adviseren.
Iris, zoals de meiden hier al aangaven, tuurlijk mag je op de site van Bas* kijken en dat heb je dus ook gedaan. Bedankt voor de tijd die je ervoor genomen hebt. Erg he om te lezen, ik zit ook altijd te janken als ik pagina's van anderen lees. Het is allemaal zo herkenbaar!
Saskia, he getsie meid, weer ongesteld. Hier worden we niet vrolijk van!!
Kan je er nog een beetje mee omgaan?
Goed idee die ovulatietesten. Bij sensitest kan je ze goedkoop bestellen. Dan weet je in ieder geval dat je op het goede moment geklust hebt en dat je dus alles hebt gedaan wat je kan doen om zwanger te raken! Tip is wel om dit niet teveel met je man te delen, uit eigen ervaring en verhalen van anderen wil het bij mannen wel eens niet lukken om onder die druk te presteren, wat weer voor een hoop frustratie zorgt, want het moet NU!!
Keesje, meid wat fijn dat je een goede uitslag hebt. Nu mag heel de wereld het weten!! Hoe voel je je verder? Nog gekke klachten na de punctie gehad?
liefs
Patricia mama van Bas*
Naam
Mama van
Verwachte
eisprong
NOD
Poging
nr
Leeftijd
Komt uit
provincie
Saskia
Jelte en Jens*
2
29
Gelderland
Quint
dochter* en zoon*
1
26
Zuid-Holland
Denise
Manon en dochter*
33
Noord-Holland
Franka
Sjoerd en Marit en kindje*
rond 26 oktober
9 november
32
Brabant
Iris
2 zoontjes*
ong. 29 okt.
10 november
2
31
Friesland
Naam
Mama van
Verwachte
bevallingsdatum
Volgende afspraak
gynaecoloog/ verloskundige
Leeftijd
Komt uit
provincie
Linda
Marit en Guus*
3 april 2009
12 november 20 weken echo
29
Noord-Brabant
Amy
Ylana*
29 april 2009
17 november (mijn verjaardag!), 3e echo bij gynaecoloog
29
Noord-Brabant
Keesje
zoon en zoon*
9 mei 2009
37
Zuid-Holland
Patricia
Bas*
18 mei 2009
11/11-3/12 (16w echo) -23/12 (20-w echo)
30
Zuid-Holland