zwanger worden na een doodgeboren kindje 2

Hoi Denise,

Dat zal wel even schrikken zijn geweest vanmorgen. Maar nu is het in ieder geval achter de rug en kun je aan je herstel gaan werken. Doe het lekker rustig aan dit kost echt even wat tijd hoor. Dus blijf maar lekker in je bed!

Groet Linda

hallo,

Denise jeetje wat schrikken, maar aan de andere kant wel fijn dat je het nu gehad hebt en je verder kan met je herstel.
Tja alle herinneringen komen zo weer boven, kan het me voorstellen.

doe het maar rustig aan en blijf maar lekker in bed idd!

Is het mss leuk om de nieuwe meiden ook in ons schema te vermelden?
Weet niet hoe t moet, anders had ik het ff gedaan... dus wie het kan??

Fijne avond allemaal.
gr. Sas.

Naam    

Mama van

Verwachte
eisprong
NOD                
Poging
nr

Leeftijd

Komt uit
provincie

Saskia

Jelte en Jens*

16 oktober

rond 30 oktober

2

29

Gelderland

Quint

dochter* en zoon*

begin oktober
eind september
1

26

Zuid-Holland

Nonnon

dochter en dochter*

Franka

2 kids en *

Naam  

Mama van

Verwachte
bevallingsdatum
Volgende afspraak
gynaecoloog/ verloskundige
Leeftijd

Komt uit
provincie

Linda
Marit en Guus*

3 april 2009

12 november 20 weken echo
29

Noord-Brabant

Amy

Ylana*

29 april 2009

17 november (mijn verjaardag!), 3e echo bij gynaecoloog

29

Noord-Brabant

Keesje

zoon en zoon*

9 mei 2009

Zuid-Holland

Patricia

Bas*

18 mei 2009

28 oktober gyn

30

Zuid-Holland

Hoi Hoi,

Ja en ik kan dan weer dat schema aanpassen maar ik weet niet zo goed wie we dan missen (sorry). Er staan al een aantal nieuwe namen in namelijk. Dus als alle dames nog even de bovenstaande gegevens in een berichtje kunnen zetten dan zorg ik er wel voor dat het schema uptodate wordt.

Sas,
Hoe is het met jou? Ben je nog aan het balen of ben je je aan het opladen voor een nieuwe ronde. Het is echt helemaal niet leuk he, zwanger worden. Ik vind dat zelf een hele vervelende periode in mijn leven. Die onzekerheid, verplichte nummertje, teleurstelling en angst of het ooit nog komt. Ik hoop dat je een beetje positief kan blijven.

Ik ga lekker eten! Heb onwijze honger. Ben nu al 3 kilo zwaarder (en 18 weken zwanger). Dat wordt nog wat in de decembermaand haha!

x Linda

Hallo meiden, ben niet zo vaak in de gelegenheid om te lezen en te reageren, maar voel me hier wel 'thuis'...

Franka, 32 jaar, Brabant, mama van Sjoerd en Marit en kindje*, eisprong waarschijnlijk ergens rond 26 oktober gehad, 9 november NOD... Kan me niet voorstellen dat ik nu alweer zwanger zou zijn, maar ja, je weet maar nooit!! Even afwachten nog...

groetjes franka

Jeetje Denise... wat zal dat schrikken zijn geweest. Gelukkig viel de curretage wel mee. Hopelijk voel je je snel wat beter.

Linda ik kan je helemaal gevolgen voor wat betreft dat zwanger worden. Het is idd niks aan. Wij zijn nog maar weer met de 2e ronde bezig maar als het moet is er toch niet veel aan. Soms ook wel hoor maar soms moeten we ook echt moeite doen. Het wordt dan zo'n moeten he?! Eigenlijk zouden we gewoon moeten genieten en dan maar zien maar ja we willen allebei zo graag een kindje in onze armen kunnen houden.

Liefs Iris (zo noem ik mezelf hier maar al is dat niet mijn echte naam. Weten jullie dat even...

Naam    

Mama van

Verwachte
eisprong
NOD                
Poging
nr

Leeftijd

Komt uit
provincie

Saskia

Jelte en Jens*

16 oktober

rond 30 oktober

2

29

Gelderland

Quint

dochter* en zoon*

begin oktober
eind september
1

26

Zuid-Holland

Nonnon

Manon  en dochter*

33

Noord-Holland

Franka

Sjoerd en Marit en kindje*

rond 26 oktober

9 november

32

Brabant

Iris
2 zoontjes*
ong. 29 okt.
10 november
2
31
Friesland

Naam  

Mama van

Verwachte
bevallingsdatum
Volgende afspraak
gynaecoloog/ verloskundige
Leeftijd

Komt uit
provincie

Linda
Marit en Guus*

3 april 2009

12 november 20 weken echo
29

Noord-Brabant

Amy

Ylana*

29 april 2009

17 november (mijn verjaardag!), 3e echo bij gynaecoloog

29

Noord-Brabant

Keesje

zoon en zoon*

9 mei 2009

Zuid-Holland

Patricia

Bas*

18 mei 2009

28 oktober gyn

30

Zuid-Holland

Hallo ik heb even geprobeerd het schema aan te passen en het is gelukt!!!

Liefs Iris

Als we dan toch in de prijzen vallen.........

Mijn man en ik zijn niet zo van de loterijen e.d. We zeggen altijd: "We winnen toch nooit wat".   Maar nu zijn we binnen korte tijd toch 3x onbedoeld "winnaar".   Als eerste krijgen we te horen dat we zwanger zijn van een kindje met een afwijking wat maar 4x per jaar voor komt in Nederland, daarna mogen we na zés weken alsnog voor een curretage, en als klap op de vuurpijl krijg ik vandaag te horen dat we een prachtige kinderwagen hebben gewonnen van 700 euro...... met een blijde mevrouw aan de telefoon die verkondigd dat onze baby straks als en prins of prinsesje zal worden rondgereden!
Tsja, mogen wij ons nu echt even terugtrekken uit dit prijzenfestival???????

Nu ja, die kinderwagen gaat mooi naar zolder.... voor als we toch nog, ooit eens, heel misschien écht de hoofdprijs winnen..... een gezond broertje of zusje voor onze dochter.
En als ik dit typ, besef ik dat we die hoofdprijs twee jaar terug al hebben gewonen, we hébben een gezonde dochter! Dus wat zeur ik nou??????
( maar wil zo graag nóg zo'n wondertje........)

Liefs van Denise

Terug
Bovenaan