zwanger worden na een doodgeboren kindje 2

Heb me toch niet in kunnen houden en vandaag een test gedaan van de etos... Negatief!!! bllluhhhhh... Het rare is alleen dat ik al een aantal dagen ongi-krampen heb, maar nog steeds geen enkel bloedverlies... Vandaag is mijn  NOD...

Nou ja, het zal binnenkort wel komen, misschien is mijn cyclus idd nog niet helemaal de oude...

Ik ga maar vast uit van een volgende ronde... Alle andere zwangerschappen testte ik op de NOD-dag zwanger, dus... of zal het aan de etos liggen ???? ;-)

We wachten maar gewoon af...

baby, succes morgen!

groetjes franka

Hey meiden!
Ik lees inderdaad nog wel met jullie mee hoor! wat een nieuwe namen allemaal! Leuk hoor. Ik ben inmiddels, ofja, morgen ben ik 16 weken ver.
Ik moet bekennen dat ik al sinds enkele weken in een dip zit. ik kan niet van deze zwangerschap genieten.... ik vergelijk alles met toen met Ylana.... elke echofoto zit ik te vergelijken. ik denk elke avond weer in tranen terug aan de bevalling. Als alles goed was gegaan zou ze al 2,5 maanden oud zijn! een mooi klein hummeltje..
Ik voel me zo schuldig naar dit baby'tje toe...maar ik heb elke avond huilbuien. Ik wil mijn meisje terug. Ik denk dat ik te snel weer zwanger ben geraakt. ik was nog niet klaar met het verwerken van ons verlies. Ik denk dat het pas wat gaat minderen als ik een uitgebreide echo heb gehad. Wanneer ik langer dan 1 minuutje naar mijn kleintje heb kunnen kijken. Dat het echt echt echt doordringt dat dit een nieuw mensje is. Dat wij een nieuwe kans hebben gekregen.
Volgende week maandag moet ik weer naar het ziekenhuis. en zaterdag de 22e gaan we naar babyview voor een pretecho. daar nemen ze tenminste echt de tijd voor je.

Ik hoop dat het daarna beter gaat...
Ik wil niet superdepri overkomen daarom typ ik maar weinig mee..sorry.
Maar ik houd jullie uiteraard op de hoogte van alle ontwikkelingen.

ik ga maar eens naar huis. was wat langer blijven zitten op het werk...
tot gauw maar weer.

Liefs Amy

hai Amy,

tja we dachten al dat het niet zo goed met je ging, met je zwangerschap gelukkig wel, maarja dat stukje emotie he? Dat kun je niet zo maar sturen.
Hopelijk heb je een stukje rust na de echo's en kun je daarna een beetje genieten.
Het lijkt me ook moeilijk hoor, alle herinneringen die weer boven komen, de gedachten aan Ylana en dat je niet wil dat Ylana het gevoel gaat krijgen dat deze baby een vervanging van haar is. Want haar vergeten doe je natuurlijk nooit.

Ik denk ook nog regelmatig wat voor een leeftijd Jens* nu zou hebben en dat doet ook zo vaak pijn.
Heb vandaag een dagje opgepast op het kindje van mn vriendin (waarmee ik 4dg scheelde) het was gezellig, maar moest ook soms wel ff slikken... zo had het dus ook zijn... en Jelte was zóóó lief voor haar...dat maakte het extra moeilijk...
Zal vanavond wel weer huilen worden in bed... ach ja!

Ben je wel beetje tevreden met de begeleiding van je vk? Nemen ze wel de tijd enzo?
Fijn dat je ons in ieder geval zo nu en dan op de hoogte houdt en wat mij betreft mag je ook met je depri verhalen hier komen hoor, daar zijn we ook voor.

Bij mij zijn de ovulatietesten binnen en volgens de lijst moet ik vrijdag met testen beginnen. We wachten af.

Groetjes Saskia.

He meiden,

Daar ben ik al weer.   Nou heb vamiddag toch maar weer een test gedaan en zag een heel licht streepje. Nou weet ik eigenlijk nog niks want het was echt maar een heel licht streepje (haast de moeite niet waard)  en later ben ik boodschappen gaan doen en toen ik even later weer thuis was, was het streepje ook al weer weg. Dus ik twijfel nog heel erg. Ik heb voor de zekerheid nog maar weer een nieuwe test gehaald (van predictor deze keer) en als ik woensdagochtend nog steeds niet ongesteld ben geworden doe ik dan weer een test. Pfff spannend zeg. Ik wil zo graag weer zwanger zijn... maar ja dat willen we natuurlijk allemaal.

Hoi Amy....wij hebben nog niet echt kennis gemaakt. Ik heb even jouw verhaal proberen te vinden en ik las dat jij mooie dochter verloren hebt na 22 weken en 3 dagen zwangerschap. Het is zo oneerlijk he en wat een verdriet heb je daarvan. Ik hoop voor jou dat je je snel weer wat beter gaat voelen. Deze tijd van het jaar helpt ook niet echt mee he?! Triest weer, donkere dagen en de stomme feestdagen die er zo ook al weer aankomen. Wij hebben zelf onze tweeling verloren na een zwangerschap van 19 weken en 3 dagen en na 20 weken en 2 dagen. Bij mij is de bevalling ook spontaan op gang gekomen. Ik had laatst ook een gesprek met de bedrijfsarts en hij zei dat je sowieso het eerste jaar doormoet, dat dat het zwaarste jaar is. Ik denk ook dat het verdriet nooit helemaal weggaat maar dat uiteindelijk de scherpe randjes ervan af gaan. Heel veel sterkte meid.

Franka... balen van je negatieve test maar wie weet was je eisprong deze keer wat later en heb je net nog wat te vroeg getest???? Ik las hier ergens... geen bloed geeft moed. Die houden we erin.

Fijne avond allemaal!

Liefs Iris

ha meiden,
moet je nou toch lezen welke reactie ik kreeg op de vlindersite van Bas*. Ongelofelijk dat mensen dat erop durven zetten. Dat je het vanuit je geloof denkt alla, maar ....nou ja ik heb er geen woorden voor en ben alleen maar nouja dat weet ik niet eens, aangeslagen denk ik. Oh en wat ik het irritantste vind is dat ik niet kan reageren op deze persoon, want er staat geen adres bij, grrrr. Maar goed heb de reactie gelijk verwijdert, nu zelf nog proberen te vergeten....
grr.
liefs
mama van Bas*

hallo,

ik vind het verhaal verschrikkelijk om te lezen. de rillingen lopen over m'n rug.

hoe kan je een kind van 23 weken weghalen, onbegrijpelijk. tegenwoordig is de medische techniek zo ver en dan lees je dit?

dit betekend dat je een "mensje" vermoord, beslis je zelf of dit menswaardig is??

er zijn zo veel mens die graag kinderen willen.

het spijt me om dit te moeten vertellen.

Wellicht een aanrader, de VBOK kan in alle gevallen advieseren, ook voor ondesteuning na abortus.

he baby77, jij maakt het wel spannend hoor. Ik ken dat eigenlijk niet dat een streep weer wegtrekt, maar ze zeggen toch dat een uitslag na 10 minuten niet meer geldig is, dus als jij daarvoor die streep zag....
En in de middag is je urine minder sterk dan in de ochtend he, dus volgende keer maar in de ochtend testen dan meid!
Ik ga voor je duimen!
liefs
Patricia mama van Bas*

Lieve Patricia......

Jemig wat een reactie zeg. Ongelooflijk. Diegene heeft jou verhaal blijkbaar niet goed gelezen! Kan me helemaal voorstellen dat je er helemaal raar van bent. Je had zelf zo graag anders gewild en als het anders had gekund had je je lieve Bas zeker heel erg graag bij je willen houden. En dan ook nog niet eens je naam of emailadres erbij vermelden. Heel erg zwak hoor. Sterkte meid want dit komt natuurlijk als een hele harde klap aan. Bah wat zijn er dan ook een stomme mensen op de wereld he?!

En ik denk dat het bij mij toch vals alarm was hoor. Heb sinds gisteravond een klein beetje bloedverlies.  Was weliswaar na het vrijen en het was wat oud bloed maar toch.... ik denk dat de menstruatie binnenkort wel door zal zetten. Ik had deze maand echt het gevoel dat het raak was. Pffff... het lichaam is een raar iets.

Liefs Iris

Hallo lieve allemaal,

Nou Patricia, ik sluit me helemaal aan bij wat Iris hieronder schrijft. Wat een nare reactie van diegene. Ik zou me maar niet al te druk maken meid, tegenover 1 zo'n nare reactie staan gelukkig honderden welgemeende meelevende reacties. Maar het neemt niet weg dat zo'n negatief berichtje er dubbel hard inhakt.

En Iris, ik hoop dat je alsnog zwanger bent! Ik had een paar dagen, voordat ik de vorige keer positief testte, ook wat bruin bloedverlies. Maar ja, wil je ook geen valse hoop geven... Anders gaan we gewoon weer voor je duimen de volgende ronde! Dan gaan wij voor de 1e ronde..... vind ik wel érg spannend en ook wel wat emotioneel...... of is dat gek?

Morgen ga ik weer een ochtendje proberen op mijn werk. Ik heb lekker rustig aan gedaan na de curretage vorige week en voel me lichamelijk wel weer sterk genoeg.
Ben benieuwd hoe het weer voelt.
Gisteren kwam één van mijn beste vriendinnen naar me toe. Ze was heel emotioneel en vertelde dat ze 13wn zwanger was. Hievoor had ze, na twee jaar proberen, een miskraam gehad. Ze vond het zó moeilijk om aan mij te vertellen  dat ze zwanger is, omdat wij ons kindje hebben verloren. Ze heeft het bewust al die weken stil gehouden om ons volledig tot steun te zijn bij het verwerken van ons verlies. Maar ik ben zó ongelovelijk blij voor haar dat ze nu eindelijk weer zwanger is! Ik voel me bijna schuldig dat zij, door ons verdriet, niet goed heeft kunnen genieten van haar eerste zwangerschapsweken. Gelukkig kunnen wij nu wel meegenieten van haar geluk.

Groetjes van Denise

Groetjes van Denise

Terug
Bovenaan