WOEHAHAAAAAA (vreugdekreet)
De uitslag is GOEOEOEOEOEOEOEOED!!!!!
Niet te geloven, ik had de hoop al opgegeven. Met een kans van 1 op 5. zo hoog had de vk ook nog nooit gehoord. Er bestaan wonderen!!!!
De uitslag duurde wat langer door de feestdagen, grrr. Dit is de sneltest, alleen op trisomie 13, 18 en 21. Definitieve uitslag volgt nog. Maar daar kan eigenlijk niet zoveel bijzonders uitkomen.
De 20 wkn echo wordt nog wel spannend. Want er is wel een dikke nekplooi van bijna 4 mm. Maar ik zal heel eerlijk zijn. Liever een kind met een hartafwijking die geopereerd kan worden, dan een verstandelijk gehandicapt kind. Dat blijft de rest van je leven. Hoe leuk Downies ook lijken, een zelfstandig leven is erg moeilijk. En een kind wat tot z'n 40 bij mama thuis woont....alhoewel, dan ben ik al 80!!! *schater*
Nou, ik zweef ff heerlijk op een roze wolk dames, wat een stress was dat....geen aanrader.
Op moederdag gaan we het de meisjes en onze ouders vertellen. Moet ook wel, want ik begin nu sinds een week flink te groeien. Of m'n buik valt meer op omdat ik 4 kilo ben afgevallen. Hihi.
Meiden, ik ga jullie geluksglitters sturen om zwanger te worden en goed te bevallen. Dat moeten wel supergeluksglitters zijn, want ik heb echt enorm veel geluk gehad. Vangen hoor!!!
*********************************************************************************************************************************************************************************