Zwanger worden na een miskraam deel 3.

WOEHAHAAAAAA (vreugdekreet)
De uitslag is GOEOEOEOEOEOEOEOED!!!!!
Niet te geloven, ik had de hoop al opgegeven. Met een kans van 1 op 5. zo hoog had de vk ook nog nooit gehoord. Er bestaan wonderen!!!!
De uitslag duurde wat langer door de feestdagen, grrr. Dit is de sneltest, alleen op trisomie 13, 18 en 21. Definitieve uitslag volgt nog. Maar daar kan eigenlijk niet zoveel bijzonders uitkomen.
De 20 wkn echo wordt nog wel spannend. Want er is wel een dikke nekplooi van bijna 4 mm. Maar ik zal heel eerlijk zijn. Liever een kind met een hartafwijking die geopereerd kan worden, dan een verstandelijk gehandicapt kind. Dat blijft de rest van je leven. Hoe leuk Downies ook lijken, een zelfstandig leven is erg moeilijk. En een kind wat tot z'n 40 bij mama thuis woont....alhoewel, dan ben ik al 80!!! *schater*
Nou, ik zweef ff heerlijk op een roze wolk dames, wat een stress was dat....geen aanrader.
Op moederdag gaan we het de meisjes en onze ouders vertellen. Moet ook wel, want ik begin nu sinds een week flink te groeien. Of m'n buik valt meer op omdat ik 4 kilo ben afgevallen. Hihi.

Meiden, ik ga jullie geluksglitters sturen om zwanger te worden en goed te bevallen. Dat moeten wel supergeluksglitters zijn, want ik heb echt enorm veel geluk gehad. Vangen hoor!!!
*********************************************************************************************************************************************************************************

Hebbes!!!! Ik heb mezelf helemaal onder gesprenkelt met jou glitters... Ben benieuwd ;-) Edith, Edith, Edith... geen idee wat ik moet zeggen! Ik ben zoooooo blij voor je!!!! Heb er gewoon geen woorden voor!!

Test was negatief vanmiddag, morgen ochtend nog even met ochtend urine. KLinkt heel krom hoor, natuurlijk wil ik graag zwanger zijn, maar met de feesten voor de deur hoeft het van mij nu ook niet zo!!! Wil alleen wel zekerheid hebben, wil me niet te pletter zuipen en mezelf achteraf wel voor me kop kunnen slaan omdat ik zwanger was en het gewoon niet getest heb...

Morgen mijn vrijgezellenfeestje!!! Wooooooeeee zo spannend!! ik laat het meteen weten hoe het was als ik weer een beetje bij mijn positieven ben ;) en als ik morgen wel een positieve test heb horen jullie dat morgen ochtend uiteraard al!!

Liefs!

Edith!!! Ik ben zo ontzettend blij voor je!!! Ik heb er gewoon bijna geen woorden voor. Ik gun je dit zo! Hier een hele lieve knuffel van mij!

@Betty, Het was ook bijna te mooi om waard te zijn he.. maar begrijp ook heel goed dat je nu zoiets heb van, deze maand misschien maar even niet. 20 mei ga je trouwen.. Dat is al snel!! Misschien bevallen Jen en ik wel op die dag. Zal super zijn toch!

Meis geniet lekker van je vrijgezellenfeest en kijk met smart uit na je verhaal!

Liefs, Mayo

Dames!

Hier een negatieve test, lang leve de lol vandaag!!! Ik ga even de laatste dingen doen, wordt om 12 uur opgehaald....

Ik laat snel weten hoe het was!!

Liefs!

Ah, Betty, geniet van de drank,
ik heb de afgelopen weken zoooooooo'n behoeft gehad om me te bezatten...hihi.
Nu gaat het wel weer.
Hoop dat mijn glitters hun werk doen.
duimerdeduim...
Maar inderdaad misschien niet handig om net zwanger op je trouwdag te zijn: moe en alles onderkotsen is niet zo ladylike...:)))))

door de stress. Heb de hele zwangerschap niet hoeven overgeven gelukkig...
vandaag de familie verteld.
Iedereeen verrast.Sommigen dachten dat we er niet meer aan durfden te beginnen...

Terug
Bovenaan