Zwanger worden na een miskraam deel 3.

Dat geloof ik best ja.. Je hebt nogal niet wat mee gemaakt de afgelopen weken.. Hopelijk kan je het nu naast je neerleggen en proberen uit te kijken naar je volgende mijlpaal. Stress is ook niet goed voor je kleintje.

Hoe reageerde je meiden? Helemaal blij dat ze als nog een broertje of zusje krijgen? Kan me voorstellen dat mensen verrast waren. Juist omwat jullie allemaal hebben mee gemaakt.

Menohmen!!! Wat een feest zaterdag!!!

Ik liep echt voor lul! Ik werd thuis opgehaald met champagne, en daarna zijn we naar een verkleedwinkel geweest. Daar heb ik een outfitje a la Grease aangehad in Neon geel, want hun waren allemaal Sex And The City roze... En natuurlijk een sluier op me hoofd!

Toen zijn we de stad in geweest en moest ik allemaal opdrachten doen zoals, 5 condooms regelen bij voorbijgangers, twister spelen met voorbijgangers, labeltjes uit mannen ondergoed knippen die voorbij kwamen lopen en met 10 mannen op de foto...

Daarna zijn we naar het huis geweest van een van de meiden en iedereen had lekkere tapa's gemaakt! Daarna kwam er een vrouwtje met een dildo party (altijd goed :D) en daarna zijn we nog de kroeg ingeweest... Allemaal in mijn outfit hahahahaha

Was echt een top feest!!

Edith: Hoe reageerde iedereen????

Liefs!

Nou dames,

Hier is de datum bekend. Als ze zelf niet eerder komt word ze 31 mei gehaald met een keizersnede. Bij de metingen vannochtend kwam ze al op een gewicht van ongeveer 7 pond, en juist door dat grote formaat willen ze haar niet voor 39 weken halen, omdat de longrijping bij grote kindjes die het goed hebben bij mama later in gang word gezet.
Ze was dus nu in een week 500 gram gegroeid, als ze in dit tempo doorgaat kan ze zelfs nog tussen de 9/10 pond uitkomen met 39 weken. Het blijft spannend!

Als ze vanzelf eerder besluit te komen dan moet er op dat moment bekeken worden of ze natuurlijk kan komen.

Nou ik ga nog even een uurtje hangen voor ik mn mannetje moet gaan ophalen!

Liefs Jen

@Allemaal!!

Zomaar even getest en voila, ZWANGER!

Ben even van mijn pad af... Hier had ik dus echt geen rekening mee gehouden.. DIt is een geval van, 1x sex is genoeg want we hebben ander sex gehad...Ben zelfs nog een week in Schotland geweest en vorig weekend was ik nog stomdronken...

Zo maar weer eens even de gyn bellen denk ik...Heb ook geen flauw idee hoe ver ik ben... Weet niet eens meer precies de datum van de miskraam 3/4 april denk ik, terug te lezen op dit forum... Erg apart!!

Liefs Betty

OOOO, Betty, wauw, geweldig.
HIhi, zo zie je maar weer, 1 keer sex kan genoeg zijn, O nee, wel vaker sex, maar anders...wil ik het weten??? hihi, neej, kan wel wat verzinnen, ook lekker. *SCHATER*
Nou, spannende tijd ga je nu in, niet dan?
Hee, maar heb je geen kwaaltjes dan?
Ga heeeeel erg duimen voor je dat het goed gaat. Potverdikkie, nu moet het gewoon hoor!!!!

Knuffel
\
Ingrid

Heerlijk jullie enthousiasme... Durf nog niet echt blij te zijn maar nu ik jullie berichtjes lees zit ik met een smile op mijn gezicht :D

Ik bedoelde inderdaad amper sex... Misschien was het wel anders dan anders... Maar heb geen idee hahahaha! Heb ook geen idee wanneer ik mijn eisprong gehad zou hebben... Heb een clearblue test gedaan en die zegt dat ik 4-5 weken zwanger ben. Het grappige is, dat 5 weken geleden de miskraam plaatsvond. Wat gaat het snel in mijn lichaam!

Ik heb totaal geen kwaaltjes! Heerlijk dus, ik wordt er niet de hele dag aan herinnert dat ik zwanger ben, dus ben er amper mee bezig...

25 mei mag ik naar de gyn om te bepalen hoe ver ik ben, en als het goed is krijg ik elke week of elke 2 weken een echo tot ik de 12 weken voorbij ben... (als ik het goed begrepen heb toen) Zou wel lekker zijn, en stuk minder spanning!

Het is voor ons nu derop of deronder... Het gaat nu gewoon goed en zo niet dan ga ik een jaar aan de pil... Heel spannend dus!

Liefs Betty

Terug
Bovenaan