Zwanger worden na een miskraam deel 3.

Betty gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!

@Allemaal: Ik kom voorlopig niet zo vaak meer hier sorry, zit er even helemaal doorheen. Vandaag weer ongi geworden en zie het niet meer zitten eerlijk gezegd. Over twee weken is het precies een jaar geleden dat ik zwanger werd, over anderhalve maand zijn we alweer een jaar bezig en zoals je ziet nog niks. Heb de hoop opgegeven sorry.

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010
Jen(KNUTSELJUF)-Zwanger! -07-06-2010 (maar word rond 23 mei gehaald)
EDITH :))))))
Betty Zwanger

NOD's:

Jenny (JENNYBABEK)- NOD 13/06 - ronde 11 na mk- kind 1

He Jenny,

Kan me goed voorstellen dat je er doorheen zit... Wat een gelul ook he!

Heb je al een afspraak bij de HA gemaakt? Misschien is het wel fijn om naar de gyn te gaan en wat onderzoeken te laten doen... Dit is namelijk ook niks...

Heel veel sterkte meid, en als je me nodig hebt, ik ben er gewoon voor je !

Heel veel liefs, Betty

Oh, amper sex, nou er stond toch echt ander hoor! ;-)
Maar ja, daar word je ook niet zwanger van...grijns.
Hebben mijn supergelukglitters toch geholpen, woepie!!!!

Jenny, meid, snap dat je er doorheen zit. En dan ook nog die blije verhalen van ons....
Maar niet de hoop opgeven hoor!!!Het is toch een keer gelukt om zwanger te worden, dat is positief, alleen duurt het nu zo lang....linderdaad iets voor verder onderzoek, zoals Betty ook zegt. Er is altijd hoop, dat zie je aan onze verhalen wel. Hopelijk helpen mijn geluksglitters ook bij jou, wens het je echt toe....

liefs,
Edith

Heej Betty,
Ik had je direct op msn al gefeliciteerd, maar zal het hier ook nog even doen! Gefeliciteerd meis!! Super!!

@Jenny, Ik begrijp je volkomen.. en als er wat is, weet je ons te vinden! En net als Edith zegt, Je weet dat het kan.. alleen dat wachten.. het is zo oneerlijk! Ik duim echt nog steeds voor je meis!

@Edith, Hoe voel je je nu? Kan je er een beetje van genieten??

Hier loop ik nu echt op het laatst.. Eergisteren wel begonnen met weeen. Ze kwamen voor 2 uur om de 10 minuten.. en toen hield het op.. helaas.. Blijkbaar nog niet het moment!
Verder doet mijn prins het erg goed. Hij is ruim 450 gram aangekomen van de week en zit nog wel iets onder het gemiddelde maar niets om me zorgen meer om te maken. Een hele last valt van me schouders! Verder konden we heel goed zien dat hij haartjes heeft! Het huidsmeer laat al los en was in zijn haar gaan zitten dus het grelecteerde goed op de echo. Verder is hij nu helemaal ingedaald! al met al, laat maar komen!

Liefs, Mayo

Oh jee Mayo... Het gaat nu echt spannend worden he!! Heel veel succes mocht het snel gaan gebeuren!!

Hier niet veel nieuws, vind het echt dood en dood eng... Hoe kom ik in vredesnaam die 12 weken voorbij!!???

Thnx Betty, als het nou eens door zou zetten he!! Ach, kan niet langer dan 4 weken meer duren...

Besef is binnen, lees ik.. Ik wou dat ik iets nuttigers kon zeggen dan blijven ademen en eten.. De tijd gaat vanzelf.. ook al heb ik alle begrip dat dit nu tergend langzaam gaat. Geef je zelf een mijlpaal. Leef nu eerst uit na donderdag en dan naar je bezoek van de gyn.. zo elke keer maar een paar dagen vooruit.. Hopelijk werkt dat!

Mocht ik je niet meer spreken, Geniet er van donderdag!

Liefs, Mayo

Hahahahaha lekker samenvattend, jou zin!

''Besef is binnen, lees ik..''

Zo zou je het ook kunnen zien ja :)

Ik heb vanochtend nog even een testje gedaan, en tegenover dat lichtje streepje van vrijdag heb ik nu een dikke vette streep! Heb hem volgens mij nog nooit zo dik gehad...! best blij dus, al weet ik dat het niks zegt over de komende dagen...

Donderdag trouwen
Vrijdag vrijgezellen etentje
Zaterdag en zondag werken
Maandagavond verjaardag
Dinsdag GYNAECOLOOG

Zo lijkt het helemaal niet zo ver meer... Al denk ik dat het er erg aan ligt hoe mijn bui is hahahaha

De kwaaltjes vallen wel mee moet ik zeggen, zere borsten, opgeblazen gevoel, kan wel gewoon poepen (joepie!) heb alleen zo nu en dan wat vaker hoofdpijn, maar wel draagbaar... Misselijk ben ik helemaal niet, gelukkig, want ik zie me nog niet op mijn werk rondhobbelen en zo nu en dan moeten spugen...

Nou ja, voor de rest niks zinnigs te melden, moet zo naar de tandarts... Blegghh

Liefs!

Hey betty,

Gelukkig heb je genoeg te doen tot dinsdag lees ik alweer!! Geniet van je bruiloft!! Probeer positief te blijven, maarjah, dit alles in makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk!

Ik heb dinsdag ook een afspraak bij de gyn. M'n laatste voor de keizersnede! Gaat nu ineens allemaal extreem snel. Nog maximaal 13 dagen en dan is ze er al!! Ben benieuwd hoe groot ze haar intussen schatten dinsdag!

Liefs Jen

Terug
Bovenaan