Zwanger worden na een miskraam deel 3.

Ohh Betty.. Jij komt de week wel door.. Wel fijn dat je nu elke dag wat te doen hebt.. Geef je zelf korte mijlpalen.. dat werkt (bij mij) echt!

Wel super dat je nu zo'n vette streep hebt! Iig genoeg hormoon in je lijf dus.. en over die misselijkheid.. wees er maar blij mee.. Bij mij kwam het met week 6-7 en heb er tot 15 weken last van gehad.. maar niet iedereen word misselijk!

Jen en ik gaan gelijk op.. haar meisje komt de 31e en ik ben de 30e uit gerekend,,, maar vreet me scheel aan ananas.. en werkt helaas nog niet..
En Jolien doet ook nog mee in deze strijd.. die is 1 juni uitgerekend.. ben benieuwd wie er als eerste bevalt!

Trouwens, Betty, Edith.. we hebben nog steeds de zwanger hyve. Shari en Astrid schrijven er ook nog volop mee.. je moet je alleen wel aanmelden (prive hyve) http://zwangerforum.hyves.nl/

Liefs, Mayo

hoi hoi.

@betty: veel plezier donderdag!! k zal aan je denke! en idd.. deze weken kom je wel door.. na de tijd denk je: was dit alles?
ennuh wat marjoleine zegt: die mee met die hyves.. hij is niet te zien in het lijstje hyves.. op de een of andere onverklaarbare manier.. tis alleen te zien dat je dr lid van geworde bent. mja da kan je zelf wisse volges mij..

@edith: ben blij dat je goed nieuws hebt gehad! laat het genieten beginnen!

liefs!

@Mayo: Je moet gewoon even flink gaan seksen!! Dat schijnt ook te helpen toch!! Ananas is ook lekker hihihihi

Dus 3 bevallingen gepland over 3 dagen... Dat hebben jullie knap gedaan!

Ik heb me aangemeld bij de hyves zoals jullie misschien al wel gezien hebben... Ik heb zelf niet zoveel te vertellen... Voel me prima, de baksteen onderin mijn buik is veranderd in een weeig gevoel en dat is een stuk minder angstaanjagend. Me tieten alleen... aiaiaiaiai! 's Nachts kan ik er gelukkig nog wel op liggen, ben een buikslapen maar overdag!! Dan is de pijn veel erger!! Gigantisch zeer doen ze.... Niet eerder meegemaakt zo zeer.. Maar goed, we gaan niet klagen!! ;-)

Liefs

Hey betty, ben ook een echte buikslaper ;) heb zelfs tot 25 weken nog op mn buik geslapen met een kussen net onder de buik en bij de borst zodat mn buik er mooi tussenin kon hangen ;) als ik nu op mn buik wil gaan liggen ben ik net een schildpad op zn rug :p:p Dat werkt niet meer.

Enneh, sex, ananashart, bitterlemon echt ALLES heb ik geprobeerd bij mn eerste zwangerschap vanaf 37 weken en ik ben uiteindelijk na 2 keer strippen met 42+1 bevallen :p ik geloof er niet meer in.

Liefs Jen

Heej Jen, Hou het even positief voor me.. maar heb het nu ook allemaal geprobeerd en werkt allemaal niet,, maar wil echt niet nog eens 3,5 week zo rondlopen.. Ben momenteel echt een hormonalekermis.. kan wel janken om alles!
Mag ook niet ingeleid worden (na mijn weten) vanwege de ks.. Morgen maar eens vragen bij de gyn.

@betty, Gefeliciteerd meis.. Vandaag de dag!

Terug
Bovenaan