Zwanger worden na een miskraam deel 3.

Hey Betty gefeliciteerd meid!!!!
Voelt het bij jou nu anders of niet? Ik merkte niet veel verschil na het trouwen.

Hier is de ongi al weer paar dagen over dus proberen we het deze ronde maar weer.
Gevoel wisselt per dag de ene keer ben k depri dat het nog niet is gelukt en de andere dag heb ik zoiets van het komt wel goed.
Verder genieten van het weer hier owh wat lekker:p
Mogen jullie nu eigenlijk wel in de zon?
Heb ooit zoiets gehoord als zwangerschapsmasker ofzo.......trouwens volgens mij is het nu ook te warm in de zon voor jullie of niet?

XXX Jenny

He Jenny,

Welkom terug!! Als je het niet te moeilijk vind om er over te praten, ben je al bij de HA geweest?? Ik vond het zelf heel erg fijn dat ik naar de gyn kon en dat er iemand naar me luisterde die er echt verstand van had. Je kan ook naar de HA om je hart te luchten he... Je hoeft niet altijd door verwezen te worden, al weten ze vaak wel de juiste mensen voor je... Het is niet niks, I know...! Ik had net een etentje, zegt er iemand, 'maar jij wordt tenminste telkens zwanger!!" ik vond dat zo misselijkmakend!! Hoe kan zo iemand dat nou zeggen?? Alsof zwanger worden leuk is na 3 miskramen op een rij...! Maar goed, doe vooral waar jij je goed bij voelt he!! Das erg belangrijk!!

Ik denk aan je, en een dikke zoen van mij!

Liefs Betty

Hey dames,

Hier alweer een dag voorbij :p nog 9 dagen en dan is ons meiske er. Wel een raar gevoel. Dinsdag weer naar de gyn. Jij mag dan ook he betty!

@ Jenny, in de zon kan wel, alleen goed insmeren en oppassen voor een zwangerschaps masker. Niet iedere vrouw krijgt dat ;) is gelukkig de enige kwaal waar ik geen last van heb deze zwangerschap. Verder heb ik zo'n beetje alles wel gehad, maar heb het er voorover.

@Betty, Ik snap dat soort opmerkingen ook niet hoor. Na herhaalde miskramen geniet je echt nooi meer zo van een zwangerschap. Bij mij deed het vooral zeer toen ik net na mn tweede curretage naar mn hoofd kreeg, waar maak je je eigenlijk druk om, je hebt toch al een kind.
Tja, ik heb er wel 1 , maar dat maakt niet dat de miskramen minder pijn doen.

Vind wel dat er een veel te groot taboe ligt op het praten over een miskraam. Voordat ik er 1 had gekregen had ik er nog bijna nooit van gehoord. Toen er dames lucht van kregen dat het bij mij was gebeurt had opeens meer dan de helft van mn vrouwelijke collega's er ook wel 1 gehad. Alsof je bij een soort geheim genootschap gaat horen ofzo.

oh dames, ik ga maar is douchen (als mn mannen er al onder vandaan zijn) En dan vanmiddag lekker naar de veluwe. M'n ouder hebben er een huisje gehuurd. Kan mn vent lekker spelen met de kleine en ik met mn gat in de zon een boek lezen en een ijsje eten :p:p

Misschien kom ik zo nog even langs, en anders.... tot morgen.

Enneh, Mayo, ik wacht nog steeds op DE verlossende sms dat je bevallen bent.... Helaas nog niks dus.

Liefs

Inderdaad Jenny, ik had dat gister dus ook... We hadden een vrijgezellenfeest, 2 waren er zwanger en 1 heeft al een kindje. Op een gegeven moment gooi ik mijn herhaalde miskramen op tafel en ze doen allemaal alsof er niks gezegd is... Heel laconiek doen ze er over en 5 minuten laten vertellen ze alweer hoe blij ze zelf wel niet zijn... Walgelijk gewoon!

Ik mag dinsdag ook naar de gyn ja, heb er zo'n zin in!!!

Liefs

Dames uitslag spermatest was positief niks raars te vinden. Gewoon domme pech dus tot nu toe. Over twee maanden mag ik zelf voor onderzoek ( HA houdt stug de jaartermijn aan ). Ben er nu wel veel minder mee bezig, zo ontzegde ik me eerst alle dingen zoals bv alcohol voor het geval dat. Dit weekend ( begint morgen ) is er stratentoernooi hier en Jenny gaat zich helemaal vol laten lopen haha.....:S sorry voor degene die dit nu niet kunnen en er wel zin in hebben.

Mayo & Jen hoe gaat ie daar? de laatste loodjes zijn echt begonnen he hoelang nog 2 weken ofzo toch?

Betty heb je echofoto's gezien gaaf hoor ben blij voor je dat het er zo goed uitzag

Edith: Hoe gaat het nu met jou?

Heel veel kussies van mij :))))

Jenny, fijn dat je wat positiever bent. Zo'n spermatest is ook een geruststelling.
MIsschien dat het nu wel gewoon spontaan gebeurd.
Hier alles goed. Begin goed te groeien, al 16 wkn nu!
En ik voel zo nu en dan al een klein plopje in mijn buik van het het bewegende beebje.
Zo lief, en zo geruststellend.
Al wel bekkenpijn, auw. Kan niet meer een lange wandeling aan. jammer, net zo lekker....
Betty, ik berijp uit het verhaal dat je echo goed was!!!! O, wat fijn!!!
ik zit niet op hyves, laat je hier nog een berichtje achter?

Natuurlijk blijf ik ook hier.... :)

Jenny: Inderdaad fijn dat de spermatest goed was, maar toch vraag je je waarschijnlijk af waarom het dan nog niet gelukt is!! Je moet indd lekker de dingen doen je wilt doen, je bent tenslotte niet zwanger dus lekker doen! heb ik ook gedaan dit jaar en ben in 2010 al voor de 3de keer zwanger... Even lekker een dikke middelvinger naar moeder natuur en je eigen ding gaan doen...

Edith: wat moet het heerlijk zijn dat je die 12 weken voorbij bent... Echt helemaal top!

Ik ben hier dood en dood op... Slapen zit er vandaag niet in, ik zou zo gaan winkelen met een vriendin, misschien dat ik er wat energie van krijg...

Als je wilt Edith kan ik je de foto's van de echo mailen, maar ik heb al eerder begrepen dat je graag anoniem wilt blijven... Als je toch de foto's wilt zien en anoniem wilt blijven kan je ook een nieuwe mail aanmaken he... Kan ik ze daar heen sturen en dan gebruik je die alleen voor dit forum, bijvoorbeeld. Helemaal aan jou!

Volgende week maandag mag ik weer heen voor de echo, als het goed is is er dan een kloppend hartje. Zo spannend! Op een of andere manier ga ik met de dag meer vertrouwen krijgen in de situatie, ik voel me zo zwanger dit keer! Ik krijg al helemaal marmeren borsten met die aders daar en eten gaat me steeds meer tegen staan... Als het erin zit dan wordt ik wat misselijk maar hoef nog niet te spugen gelukkig...ook de vermoeidheid wordt steeds ergers... Ik ben echt dood en dood op... Bleghh maar goed, we gaan niet klagen, hier hebben we natuurlijk al zo lang op zitten wachtten! Ik ga gewoon heel vroeg te bed vanavond!

Liefs Betty

Terug
Bovenaan