Hey dames,
Hier alweer een dag voorbij
nog 9 dagen en dan is ons meiske er. Wel een raar gevoel. Dinsdag weer naar de gyn. Jij mag dan ook he betty!
@ Jenny, in de zon kan wel, alleen goed insmeren en oppassen voor een zwangerschaps masker. Niet iedere vrouw krijgt dat
is gelukkig de enige kwaal waar ik geen last van heb deze zwangerschap. Verder heb ik zo'n beetje alles wel gehad, maar heb het er voorover.
@Betty, Ik snap dat soort opmerkingen ook niet hoor. Na herhaalde miskramen geniet je echt nooi meer zo van een zwangerschap. Bij mij deed het vooral zeer toen ik net na mn tweede curretage naar mn hoofd kreeg, waar maak je je eigenlijk druk om, je hebt toch al een kind.
Tja, ik heb er wel 1 , maar dat maakt niet dat de miskramen minder pijn doen.
Vind wel dat er een veel te groot taboe ligt op het praten over een miskraam. Voordat ik er 1 had gekregen had ik er nog bijna nooit van gehoord. Toen er dames lucht van kregen dat het bij mij was gebeurt had opeens meer dan de helft van mn vrouwelijke collega's er ook wel 1 gehad. Alsof je bij een soort geheim genootschap gaat horen ofzo.
oh dames, ik ga maar is douchen (als mn mannen er al onder vandaan zijn) En dan vanmiddag lekker naar de veluwe. M'n ouder hebben er een huisje gehuurd. Kan mn vent lekker spelen met de kleine en ik met mn gat in de zon een boek lezen en een ijsje eten
Misschien kom ik zo nog even langs, en anders.... tot morgen.
Enneh, Mayo, ik wacht nog steeds op DE verlossende sms dat je bevallen bent.... Helaas nog niks dus.
Liefs