Zwanger worden na een miskraam deel 3.

Betty, hoera dat je je zo beroerd voelt,!!! ;-))))
Sorry hoor, weet hoe ellendig het kan zijn.
Ben ook nog steeds moe, maar niet meer zo erg als de eerste 12 weken.
Morgen 17 wkn alweer. Voel het beebje zo nu en dan ploppen in mijn buik. Fijn geruststellend....

Hee meiden,

@Edith, Ik vind het super te lezen dat je nu 17 weken bent en de kleine nu langzaam begint te voelen!

@Betty, Nog eventjes en dan is de 2e echo daar! Klinkt allemaal positief zoals je je nu voelt! Het mag nu gewoon ook niet meer fout gaan!

@Jenny, Blij dat de spermatest positief is maar kan me wel voorstellen dat het frustrerend is als het dan niet lukt. Laat de druk lekker weg en geniet van de alcohol. Wie weet hoe lang het nog duurt en mocht je toch zwanger raken, kan dat echt niet heel veel kwaad hoor.. Ik blijf voor je duimen!

Maarre dames, Ik zit hier te typen met een heel mooi wondertje op mijn andere arm! Ik ben dinsdag bevallen van een hele mooie, kerngezonde zoon genaamd Lian Marcel. Hij weegt 2555 gr en is 47 cm lang. Echt een heel kleintje dus.. maar hij doet het super!

Ook Jen is gisteren bevallen van haar dochter. Ze heet Milou Jenneke en weeg 3760 gr.

Liefs, Mayo

Meiden van harte gefeliciteerd met jullie kindjes!!!!!
Alles goed gegaan? hoe was de bevalling?
Mayo, wat een klein pupke...maar hij is geluk een sterke vent als het zo goed gaat.

Ik heb gisteren maar eens wat positieklediing gekocht. Broeken zitten niet meer lekker. Durfde het steeds niet aan. Na die mk ben ik toch onzeker geworden...

He dames...

Ik wist niet dat je zooooooooo moe kon zijn zeg...! Ik kom mijn bed uit en het gaat goed, een uur later kan ik alweer slapen.. Heb vandaag ook een erg lange dag, eerst vergadering om 13:00 uur tot 16:00 en dan werken tot 23:00 uur...

Het is natuurlijk alleen maar goed nieuws maar wel heel lastig in mijn beroep...

Mayo, ik heb jou natuurlijk al gefeliciteerd, maar hier nog eens, van harte meid!!

Edith: Ik heb 1 positiebroek en die draag ik elke dag dat ik werken moet. Thuis loop ik in joggingbroeken... Mijn darmen zijn zooooo opgezwollen dat ik niet meer in mijn eigen broeken pas. Moet binnenkort maar even een broek erbij kopen want dit schiet niet op!

Over een week mag ik weer naar de gyn... ff ruim 7 weken dan... Als het goed is klopt er nu al een hartje, spannend hoor...!

Liefs

hahaha, Betty, ja extreeem die vermoeidheid he?
dan slaap jeheeeeel lang en dan ben je nog moe als je wakker word.
Wat een klein energieslurpertje heb je nu al. Klinkt in ieder geval goed...
het wordt na de eerste 12 weken wel iets beter hoor, Maar moe hoort er helaas bij.
Niet makkelijk in de zorgende beroepen zoals de onze. Kun je niet een dagje lummelen....
wel grappig dat je enorm naar iets kunt verlangen en het al snel weer beu bent. beebje begint bij mij steeds beter te voelen. Maar als ik een drukke dag heb gehad en dan s avonds op de bank plof heb ik net een op hol geslagen stuiterballetje in mijn buik!
Begint heel lief met kleine plopjes, maar als snel gaat het van je plopperdeplopperdeplop, stuiterdestuiter de stuitertje. Van links naar rechts en alle kanten op. wat een druktemakertje...
Gaat soms zo wild dat ik er misselijke van word. en zo groot is het nog niet eens!!

Klinkt bij jou ook goed Edith! Ik kan het me indd niet voorstellen dat je dat beu kan worden.. Ik ben nog bezig met mijlpalen maken zodat de tijd lekker snel gaat... Deze week heb ik niks op mijn vrije dagen gepland (dins en woens) en moet don/vrij/zat/zondag werken... Gelukkig mag ik maandag om 09:30 al bij de gyn terecht... Dus de eerste mijlpaal is pas maandag... Morgen ga ik even wat spullen inpakken.. We hebben nog steeds geen andere woning maar verzamelen zoveel spullen dat het bom en bom vol is in huis en de slaapkamer is eerder een opberghok met een bed erin dan een slaapkamer!!

Even weer lekker ruimte maken en de spullen opslaan bij me schoonouders... Voor de rest lekker tukken tussen door denk ik... Wil ook even bij me ouders op zolder duiken.. heb nog zoooooveel vuilniszakken met kleding daar staan en geen idee wat er allemaal inzit... Even kijken wat naar het leger des heils kan en wat ik wil bewaren. Denk dat ik straks een hoop op kan bergen wat plaats moet maken voor positiekleding...

Jenny: Hoe is het bij jou? Kan me voorstellen dat je niet goed wordt van al deze verhalen :S....

Liefs

Hey Betty,

Vind het niet erg hoor al die verhalen, ben alleen maar blij voor jullie dat het eindelijk is gelukt en ook goed gaat. Tuurlijk word ik er soms ook verdrietig van, maar onze tijd komt vanzelf wel. Trouwens wat voor persoon zou ik zijn als ik jullie verhalen niet wil lezen, we hebben immers allemaal hetzelfde doel en verleden. Kan echt niets anders dan blij zijn voor jullie !!!!!!!!!! Dus please schrijf lekker verder dan kan ik meegenieten :)

Zometeen werken..buiten!!! Haha gratis bruin worden lekker hoor, morgen weekend en ga lekker relaxen in de tuin.

XXX

Terug
Bovenaan