Goeie avond allemaal
Suus, jammer dat je dat gevoel niet meer terug hebt gekregen, zou dat allemaa door dat staafje komen? dat je maar 4 keer ongi bent geworden in een jaar en geen pijnen meer? Wat een nasleep! Ik heb het jaren vervelend gevonden maar ja, voor het zwanger worden was het ideaal natuurlijk.
Ik heb het sinds ik een jaar of 16 was en ik niet aan de pil ben natuurlijk dan begint de pijn eigelijk. Ik ben een keer of 3 bij de spoed beland, een keer bleek er dus een cyste te zitten, die zijn toen verwijderd en al de keren daarna dachten ze eerst aan de blinde darm om maar iets te noemen maar het bleek die eisprong. In November 2008 ben ik er NOG een keer voor naar de gyn geweest, slikte toen geen pil sinds september en ben soms echt kruipend over de vloei gegaan omdat ik niet eens rechtop kon staan, maar hij zei doodleuk, "mevrouw, er zijn duizende vrouwen die graag met u zouden willen ruilen... " en hij heeft er waarschijnlijk nog gelijk in ook. Ik heb na september nog wel elke maand gewoon last gehad en zeker ook met vrijen maar het is dragelijk. En nuttig natuurlijk. Hopen dat ik het na het stoppen van de pil weer terug krijg.
Denk jij trouwens dat de pijn komt van dat het ei komt - er is - of is geweest? Nou duurt de pijn bij mij wel drie/ vier dagen maar het is mij eigelijk een raadsel. Heb ik januari dan geklust op alledrie de dagen pijn en weer in een keer raak, misschien komt dat gevoel dan van de sprong tot de bestemming?
Dat temperaturen wat jij doet zou ik ook best willen doen, maar ik ben bang dat ik er TE veel mee bezig ga zijn en ik denk ook dat ik zou vergeten, ben met de pil ook nooit zo precies geweest. Maar wat je zegt het zou handig zijn eventueel voor een ha of gyn,voor het gevaldat, ja.
@ Edith: ik gebruik je tip van de twee schermen hoor scheelt me een hoop gedoe met kopieren, kjken, terug, plakken, kopieren, kijken, terug, pakken...
Rare droom heb jij gehad, je innelijk is er nog mee bezig denk ik, ik heb vorige week ook gedroomd dat ik mijn dochter die dan zelfs ouder zou zijn dan Jordi van 5 (???) doodging in het ziekenhuis. Daar was ik wel even van van slag.
En dat é'&çà ! § weer... ik ben het met je eens,daar wordt niemand vrolijk van!
Nog 4 pillekes....
astrid