aahhhhgggrrrr!!!! verkeerde knopje gedrukt, mijn hele tekst kwijt!!!!
@crazygirl: das idd slikken om dat zo te vinden zeg , zijn er nog meer stolsels gekomen erna? Wat dat betreft, klinkt stom misschien, maar ben ik "blij" dat ik gecureteerd ben...
Bij mij is het twee dagen geleden (na 11 dagen) gestopt met vloeien maar toen na pret in bed de volgende morgen weer lichtjes terug en daarna weer weg... nogsteeds,gelukkig.
Dinsdag heb ik een echo ter controle om te kijken of alles weg is en zondag stop ik met de anticonceptie pil (na 2.5 week...) die ze me gegeven hebben onder het mom van dat mijn cycles daarna sneller terug zou zijn, dus dat hopen we dan maar, he? Ik hoop op ongi te worden op 1 april ofzo...
Ik heb overigens in NL ook niemand anders gesproken die een piladvies had, maar ik denk dat het in BE iets medischer gaat ( zo ook bv de thuisbevallingen: 30 procent in NL tegenover 1!!! procent in frans-belgie)
@Edith: ben je nu ongi geworden, was het nog van de curetage? Of weet je niet. Help me even, ik snap jou verhaal niet helemaal. Jij hebt een mk gehad op 3-3, twee dagen flink gevloeid en toen twee weken lichtjes, daarna gecureteerd omdat je nog niet schoon was, vervolgens weer twee dagen flink gevloeid en daarna niet meer tot het spontane klussen... en nu weer??? Het is lastig bijhouden zeg!
En wat je theorie over de pijn bij de eisprong betreft, ik kan me er goed in vinden als het zo zou zijn is het helemaal makkelijk met klusdagen vinden!
Ik ga zo lekker de kids naar hun vader in NL brengen voor het weekend dus 2x2 uurtjes rijden
Maar ja, boodschappen doen in NL is ook geen ramp, want het is daar een stuk goedkoper!
Tot morgen!