Ha edith, daar hadden we het net over he,dat iedereen ons had verlaten , "leuk" (sorry voor de woordkeus) dat er nog andere bij zijn gekomen maar natuurlijk is de reden voor iedereen verdrietig...
Ik lees net Jen dat jou zoontje negen kilo is en een half jaar!
Ik kom toevallig net terug van het consultatiebureau (ja,ik heb het gevonden met mijn routebeschrijving en drie keer de weg vragen...) met mijn dochter van 25 maanden en raad eens...? 83 cm en een schamele 9 kilootjes... !!! ja,ver onder de lijn dat snap je wel, het stipje op de computer werd zelfs rood!!! Maar ja, t popske eet ook bijna niets anders dan fruit, brocolli en crackers, en frietjes natuurlijk de rest laat ze staan, of smeert ze in haar haar, altijd dolle boel aan tafel hier... Ik moet haar nu maar zoveel mogelijk dingen geven die ze WEL eet en soepjes voor vitamines en mineralen... Verder hoefde ik me geen zorgen te maken, kijk mams (ik dus) is ook maar ee kleintje met anderhalve meter en 49 kg...
Ik ben, zoals ergens eerder ook geschreven, waarschijnlijk de jongste hier, met mijn 23 jaar en heb twee kids bij mijn ex, ben net verhuisd naar Belgie om bij mijn vriend te wonen en nu dus (weer terug) proberen voor een derde kindje.
liefs as
(vloeien is weer.... gestopt,ik snap er werkelijk niets meer van!!!! Oh, vraagje nog he, stel nou dat ik dinsdag terug op contole ga en het blijkt niet helemaal weg te zijn, wat dan? begint het feest dan weer van voren af aan???? Ik weet dat ik niet zo moet denken maar ik maak me gewoon zorgen...)