Zwanger worden na een miskraam

Hoi Allemaal!

Iedereen van het zonnetje aan het genieten of wordt er hard gewerkt?
Ik had gister mijn eerste dagje bij mn nieuwe werk. In eerste instantie zag ik er ontzettend tegenop. Vind het toch altijd best lastig om weer nieuwe banden op te bouwen, te kijken of het klikt en ik ben nogal perfectionistisch dus vind het erg lastig dat ik nog niet alles weet en goed doe. Gelukkig viel het allemaal erg mee!Echt leuke en gezellige collega's!Voelde me eigenlijk direct thuis en de dag verliep lekker vlot omdat er genoeg werk te doen was.

@elena. Handig dat je je ei zo goed aanvoelt zeg!Heb je jezelf daarin getraind of was het altijd zo?je was nog niet zo lang van de pil af toch?

@shari. En wat vervelend heh dat wachten!en dat ze helemaal niks kunnen doen voor je :( Mag je ook niet eerder voor een echo?
En?heb je al wat gehoord wat btrf werk of iets van een uitzendbureau.

@marjoleine. Vervelend hoor ziek zijn met dit weer!bleh! Nou hoop dat je snel weer opgeknapt bent! Voel je je nog steeds zo stressig wat betreft de rechtzaak?of kun je het wel een beetje relativeren?

Ik ben nog steeds niet ongi. Wel heb ik last van gevoelige tepels en soms een ongigevoel. Denk dat het er dus wel aan zit te komen. Eind van de week nog maar eens testen als het niet zo is.

Zo ik zal eens wat opruimen hier!

Groetjes!

dames, ik heb een beetje n zeurderig ongi-gevoel daar beneden, moet ik me nu gelijk weer zorgen maken? ik vloei niet.baarmoeder is toch 'gewoon' aant rekken?!
bah,wat een zorgen he, zwanger zijn!

sjaan: ik moet ze iig een week slikken tot maandag de echo weer, dus de hele weejk stoned op de bank en ik maar denken dat ik wat kon gaan doen deze week,... niet uit eten vanavond, geen keith haring morgen... :(( maar ja, wewillen n beeb he!

jolie: fijn dat jeeerste dag goed ging, das altijdspannend, maar de druk is van de ketel nu!! ongi gevoel kan ook symtoom zijn he ;) alles volgens mij EN niets! (ja,sjaan ik snap waarom je zegt dat ik nogsteeds stoned over kom :s) ohhh, ik heb zin in ijsjes, speculoooos,hmmmm

jen:ik heb je vast aangestoken, sorry, beterschap! ;)
jullie trouwens bang voor de mexicaanse griep, treffen jullie voorzorgsmaatregelen? handen vakerwassen, grote groepen menen vermijden...???

nogsteeds geen tas, bah!
liefs as

dames, ik heb een beetje n zeurderig ongi-gevoel daar beneden, moet ik me nu gelijk weer zorgen maken? ik vloei niet.baarmoeder is toch 'gewoon' aant rekken?!
bah,wat een zorgen he, zwanger zijn!

sjaan: ik moet ze iig een week slikken tot maandag de echo weer, dus de hele weejk stoned op de bank en ik maar denken dat ik wat kon gaan doen deze week,... niet uit eten vanavond, geen keith haring morgen... :(( maar ja, wewillen n beeb he!

jolie: fijn dat jeeerste dag goed ging, das altijdspannend, maar de druk is van de ketel nu!! ongi gevoel kan ook symtoom zijn he ;) alles volgens mij EN niets! (ja,sjaan ik snap waarom je zegt dat ik nogsteeds stoned over kom :s) ohhh, ik heb zin in ijsjes, speculoooos,hmmmm

jen:ik heb je vast aangestoken, sorry, beterschap! ;)
jullie trouwens bang voor de mexicaanse griep, treffen jullie voorzorgsmaatregelen? handen vakerwassen, grote groepen menen vermijden...???

nogsteeds geen tas, bah!
liefs as

ZOOOOOOOOO, ik weet wel dat ik geen 4 kinderen wil :p wat is dat hard werken, we waren met 4 jongens (7,5, 18 maanden en 10 maanden) Maar we hebben ons super vermaakt en alle mannetjes ook. Zelf nog een beetje kleur gekregen (nu mag het weer, het HCG is uit mn lijf).

Morgen lekker de hele dag ontspannen

@marjoleine, wat fijn dat je morgen en overmorgen vrij bent, dan is het tenminste nog lekker weer. Misschien kan je ook wat zonnigs gaan doen! Lekker naar de speeltuin ofzo?

@shari, wel fijn van die positieve test hoor, geeft toch weer even die extra bevestiging!

@astrid, super dat je geen bloedverlies meer hebt gehad, ik bloed hier half dood, eerste ongi weer sinds december :p . Wel vaag hoor.

@ alle dames, nog een paar dagen en dan gaan we gewoon weer flink aan de klus, voor mijn man is het gewoon pech ;) niet zeueren, gewoon sexen. Ik ben ook wel is te moe om te koken :p maar dat doe ik toch ook gewoon. het weekend van de 14de mn vruchtbare dagen

Voor de zwangere dames, deze calculator is erg leuk, kan je precies zien hoeveel weken je bent op een bepaalde dag en andersom!

http://www.babytjes.nl/zwangerschapscalculator.html

Liefs Jen

volgens mij hoef je je geen zorgen te maken..dacht dat idd gwn door het oprekken van de baarmoeder komt. Maarja verder weet ik he ook niet. Wij hebben als mensen veel in de hand maar dit soort dingen blijft gewoon afwachten..helaas.

hoi hoi..

astrid.. je bent echt stoned.. dat je bij nu al sjaan noemt.. voel me net een amsterdamse volksvrouw..:p
k ben nie bang voor de mexicaanse griep.. de gewone griep is net zo erg.. maar omdat die meer gewoon is word er geen aandacht aan besteed.. dus wat mij betreft word t zoooo opgeblazen..
en dat ongi gevoel.. k wee nie.. ma volgens mij heb je mij gister of eergister gezegd dat t dr bij hoort.. zwangere vrouw he.. onstabiel:p

@jolien: fijn dat je eerste dag goed ging! dat is wel het moment waar het om gaat zeg ma.. in wat voor n branche werk je? k vind t nie zo erg om te wachten.. ook al zou ik wel een echo hebben.. door de 12 weken (en de rest van de zwangerschap) moet je toch heen.. en daar verander je toch niet zoveel aan.

@jen: lekker een dagje op stap geweest..4 kinderen groei je wel in hoor:p als je ze allemaal op de wereld zet en opvoed ken je nie anders meer.. mn schoonzusje is nu zwanger van de 5e.. en ook al zit ze ook regelmatig te mopperen.. zonder wil ze ook nie meer..(en geloof me die 4 die ze nu heeft... mijn hemel)

@allemaal: vriendlief beseft het zich ook opeens.. belt vanmiddag op of k wel een dutje ga doen.. want k moet goed slape nu.. heel lief.. maar euh.. mag k da zelf beslisse?

nou ma ff met m op de bank hange tv kijke..

liefs shari

Terug
Bovenaan