Zwanger worden na een miskraam

Hoi dames,

Wat een gezellige drukte hier, ik ga zo lekker mn bed in en dan morgen richting sauna!!! Word al om half 9 op gehaald door mn collegatje dus moet er vroeg uit, nou moet dat zoiezo wel met die kleine

@ shari, we hebben nu even tegen iedereen gezegd dat we 3 maanden moeten wachten met zwanger worden, dus de druk is hier nu wat minder groot, alleen mn beste vriendinnen weten dat we er nu weer voor gaan!! en mn man natuurlijk hahaha.

Wel erg vervelend dat je nu dus geen werk hebt, maar heb je wel lekker de tijd om de babykamer op orde te maken enzo! wel fijn hoor, dat hebben wij tussen onze toen nog fulltime banen door moeten doen.

@ Elena, wel lastig he als die mensen hier met kinders en andere leeftijden :p

Ik ben dus Jen (afgekort van mn eigen naam) 26 jaar, heb 1 zoontje van 10 maanden oud, ben getrouwd en docente beeldende worming op een middelbare school, even te samenvatting :p

Nou ik kruip mn bedje in

Weltrusten en niet te veel schrijven morgen want dan moet ik het allemaal weer nalezen :p haha

Goeiemorgen!

Ik heb even een lijstje gemaakt voor mezelf whehehehe.... Ik weet alleen nog niet zo veel van Edith! Edith? Ken ik jou al...?? Waarschijnlijk wel maar ik onthoud pas bij de 6de keer.... hihihihi

@Shari: Het laatste waar je je druk om moet gaan maken is werkzoeken als jullie het ook redden zonder dat jij werkt... Je bent pregnant lady! Rustig koeteldekoet op zoek gaan naar een andere baan, en niet stressen! Waar woon je? Bij ons zoeken ze altijd mensen :D:D

@Jen: Bedankt voor je lijstje! Er zijn er een paar van wie ik al iets ga onthouden en daar ben jij er een van :D

@Marjoleine: En van jou ook...

@Astrid: En van jou ook... hihihi

@Jolien: Bij mij voelde het echt een beetje alsof ik een menstruatiebuikpijn kramp kreeg, maar dan niet onder in mijn buik, maar echt links of rechts. Dat pijntje is op een oppervlakte zo groot als een (naaldenprikje?) maar voelen doe je hem zeker wel!
Snap je het nog?? HIhi

Liefs, Elena

hoi hoi..

ligt het aan mij of is t forum anders:S

@jen: lekker een dagje na de sauna! geniet ervan..wel slim trouwens om te zeggen dat je 3 maande rustig aan moet doen.. keb ook ooit ergens gelezen dat je tegen iedereen moet zeggen als je zwanger bent dat je 2 weken later uitgerekend bent.. dan heb je niet 2 weken lang elke dag die belletjes: is ie dr al? :p

@elena:
k woon in verweggistan.. anderhalf uur rijde bij jou vandaan..:p beeetje te ver.. wat voor werk doe je eigenlijk?
ennuh ga je van mij ook wat onthoude?:p

@allemaal: vanmiddag na mn schoonmoeder.. en die gaat geheid vragen of ik alweer zwanger ben.. en aangezien ik niet kan liegen (k word meteen rood enzo) ben ik nu alvast een smoes aant verzinne.. k denk dat k dr overbluf ofzo.. iets van: pff.. zo'n hekel aan ongesteld zijn met dit weer.. kan je nie eens na t strand of zo..
haha

liefs

Hey Shari!

Ik zat net even op je hyves te neuzen, en een gezicht erbij scheelt ook hele veel! Het forum is indd anders ja, dat ik net wakker was en op het forum kwam (ik verslaafd? Nee hoor...) zag ik het niet zo gauw maar nu wel....

Als ik jou was zou ik haar ook overbluffen en echt proberen nog niks los te laten. Ik zei altijd, dat als het zo ver is dat ze het wel zouden horen, eerder niet. Dat is vriendelijk en toch bot genoeg om te zorgen dat ze het nooit meer vroegen :D:D:D

Anderhalf uur rijden.... tja... das best veel voor een baan! Ik werk met licht verstandelijke gehandicapte jongeren, met een gedragsprobleem...lijkt het je wat? :D:D

Liefs, Elena

ey..

k moet eerlijk zeggen.. kan in vele vakgebieden werken.. maar met verstandelijk gehandicapten heb ik nou net heeeeeeeeeelemaal niets.. autisme of zo kan ik nog wel wat mee.. maar down of zoiets kan ik niets mee.. waarom nie weet k nie.. dus neej dank je.. k sla t aanbod af.

ennuh.. ik ben ook verslaafd hoor.. als k 's ochtends wakker word hobbel ik eerst na de computerkamer.. compu aan.. dan na de wc.. dan uurtje computeren.. en dan ontbijte en douche.. met als resultaat dat hier meestal de gordijnen dichtzitten tot een uur of 11-half 12.. de buurt zal wel denke:p

liefs

Bij mij word ook een nieuwe collega gezocht. Word mijn nieuwe directe collega. Mocht je boekhouden leuk vinden?? ;-)

Eindelijk nieuwe veranderingen.. Stond een hoop veranderingen geplant voor het eind van de zomer.. Beter dus!

Rustig vandaag hier.. Mijn kleine man ligt nu al te slapen dus denk dat ik snel maar even wat ga doen..

Grtjs, Marjoleine

hoi hoi

hoe boekhoude? wat moet je dan doen? keb er geen opleiding voor.. kan wel beeeetje overweg met compu's ma k weet nie of me dat wel lukt..maar euh.. als jij kan regele dat ik morge aan de slag kan graag!

liefs

Terug
Bovenaan