Zwanger worden na een miskraam

Hey edith,

Die hormonen zijn een raar iets, ben nu in ieder geval blij dat ik ongi ben geworden. Is de gyn ook weer blij en kan ik mezelf daar in ieder geval niet de schuld van geven mocht het weer mis zijn. Dan kan het er niet aan liggen dat we niet een ronde hebben gewacht. Vrijdag nog op nacontrole, gaan ze even goed kijken en ze wilden nog wat dingen bespreken. Dan krijg ik iig weer mn eigen gyn en niet een of andere inval artsassistent waar ik mee word afgescheept iedere keer.

Straks lekker naar het strandje, en dan morgen naar de sauna!!!! Daar ben ik al zo'n tijd niet geweest, terwijl ik normaal om de week ga. Maar de eerste 3 maanden van de zwangerschap mag je niet en als je eerst bijn 8 weken zwanger bent en dan daarna meteen weer 3 maanden, tja dan mag je een poos niet, dus ik ga het er nu even van nemen. Ik ga morgen en ik ga volgende week weer!

Gaan jullie deze week nog wat leuks doen??

Hey dames....

Wat een verheldering zo zeg, die dubbele namen in het lijstje speciaal VOOR MIJ!!!! Ben helemaal happy, van een lijstje ?????

Vraag me af of het ooit nog goed gata komen met me, als je daar al blij van wordt.... :p

@Jen, bllij dat je vriendin nog gebeld heb... Ik heb ook zo'n vriendin (nou ja, vriendin? Weet nog niet hoe ik er vanaf moet komen, zitten in een clubje van 4) maar die belt dus niet daarna. Ook zo'n lompe boerin....) Lekker genieten van de sauna meid!

@Edith: COG.... Jajaja, dat is ook een bekende... en bij mij kan het mannelijke geslacht het ook af en toe niet meer bijbenen... Volgens hem wordt hij leeggemolken en gaat het alleen maar om zijn zaadjes (hihihi) (IK HEB NIKS GEZEGD.....)

Ik ga vandaag naar een oom en tante in Den Bosch, lekker bossche bollen eten en genieten van de Branbantse gezelligheid, lekkere eten en een heerlijke borrel... Zo'n zin in!

Donderdag ga ik varen en ergens van de week nog naar de film, vriend lief wil g-force zien (animatiefilm met hamsters/cavia's die de wereld redden (dacht ik...) echt op niveau.... Hahahaha

Tot vanavond dames!

@Astrid: Hoe gaat ie nou daar, StoneyMaloney???? :D

hoi hoi,

hihi.. dr gebeurd ook altijd wat hier.. astrid zo stoned als n garnaal..
elena en edith last van geilheid.. haha

@astrid: heb je al n manier gevonde om liggend te type? alle oude dvd's uit de kast getrokken om de komende tijd te kijken?

@jen: wat elena zegt, k zou ook ontzettend boos worde op die vriendin.. mja sommige mensen hebben tact niet in zich..

@elena: heb je de ezelsbruggetjes al bedacht.. ben benieuwd namelijk..

@marjoleine: hoor(zie) nog maar weinig van je.. hard aant werk? ook al weer druk aant klussen? manlief is gewoon weer thuis toch?

@allemaal: wat gaan jullie allemaal leuke dingen doen.. tis misschien omdat ik al zo lang thuis zit.. maar k maak echt niets meer mee..kan alleen ma huishoudelijke dingen doen.. en manlief verrassen met avond eten..:p

liefs shari

p.s. ga zo toch nog ff een test doen.. kijken of ie duidelijker is..

'doet een vreugde dansje'

dikke vette streep:D
keb toch maar de dok gebeld.. gevraagd of k nog extra controles moet ofzo.. word straks terug gebeld.. aargh.. zit helemaal te shake:D

shake it.. shake it..
(zien jullie me al zitten achter de compu:p)

waar is iedereen?

de dok heeft weer gebeld.. k hoef nie extra op controle of zo.. de dok zegt dat ze dr toch nie veel aan kunne doen de eerste 12 weken.. joh vertel s wat nieuws.. mja als ik wil mag k wel komen..:S

dus da had nie veel nut om de dok te belle

liefs

heeeee,
ben ook weer naar beneden komen rollen hoor!
gisteren heeft vrienlief me letterlijk naar bed moeten brengen, kon niet op mijn benen staan! kwam natuurlijk door die medicijnen en ik lag al t slapen beneden, dan word je echt stoned wakker!
ovrigens geen bloedverlies meer gehad, nog...
ikheb wel een wasje gdaan, ik ga anders zoooo achterlopen en ik kan ook niett alles aan jon overlaten:s dasook geen zwaar werk gelukig!
ik heb -gelukkig- helemaal geen zin in sex zoals jullie;) niets! jon wellll.... jammerrrr de bammerrrrr, dedeur is gesloten :p
war denken julliedat beter is, als ik wel een klein beetje vloei en dat dingetje zo weg gaat of dathet vanzelf oplost??? ik verwacht niet dat ik ga bloeden nl, als het maar niet groter word, weet iemand hier wat er zo gevaarlijk is aan een 0.5 klontje bloed? ik heb verhalen gelezen van vrouwen met een klont van 4.5bij 4cm!!!! en dat loste (in sommigegevallen) ook op...
ik typ nu liggend maar met 1 vingr, schiet niet echt op zo :s, vandaar ook geen hoofdletters:)

sjaar: waarom hoef je niet extra op controe? nou en ze kunnen er niets aan doen,je hebt ook nog je gemoedsrust,nee? ook belangrijk!
wanneer ga je? over een week of 3? (leuk he die testen doen als je al weet dat je zwanger bent ;))

jen, wat die 'vriendin' zegt over dat klaarkomen geloof ik geen bal van hoor! das gewoon stoerdoenerij, "mijn sexleven is zoooo goed", sommige mensen he.... aagggrrrfff!!!

jullie vandaag naarstrandjes en saunas en bosche bollen (jalours!!!!!) ikga vandaag tv kijken op de comp en boekjes lezen, ook leuk toch? :p wehebben eralles voor over dat het kleine ding blijft hangen! als datklontje maar niet groter word he...
oh en misschien vandaag mijn tas met de post???
liefs ass

Hallo dames!

@Shari, ik ben er nog wel hoor en lees nog netjes mee! Ben nog steeds niet helemaal fit en heb erg weinig energie.. het is dat ik weet dat ik net ongi ben geweest want al mijn klachten lijken net op zwangerschapskwaaltjes.. Voel me zo brak! ben toch maar wel aan het werk. Het is erg druk en niet veel tijd om van die honderden facturen af te wijken om gezellig te babbelen met jullie (wat wel veel leuker is!)
Helaas dus ook geen strand, sauna op bosche bollen voor mij.. Binnen zitten in een veel te heet kantoor.. Blahh ehhh!

Morgen en donderdag wel lekker vrij. Hopelijk leuke dingen voor de boeg... Als ik energie heb..
manlief is ook flink ziek dus van klussen komt het momenteel ook niet. Zit nog net voor mijn vruchtbare dagen maar vanaf donderdag moet hij echt wel weer opgeknapt zijn hoor! (Hopen dan maar)

Wel super dat je een positieve test heb. Toch zal ik aan dringen voor een echo met 7 weken. Je wilt toch weten of alles in orde is toch? Scheelt een hoop kop zorgen voor jou!

@Jen, Je komt er wel weer achter wie je vrienden zijn he.. Ik ben er echt verbaasd om.. wat een extreme lage opmerking..

@Astrid, Het is moeilijk te voorspellen.. De ex van mijn man had dat ook bij de zwangerschap van Valerio. Het kan weg gaan het kan ook blijven zitten. Bij haar bleef het zitten maar kwam ook door de extreme stress die ze had.. Hou je dus rustig!

@Elena, Al een memo'tje aan je laptop geplakt?

@Edith, weer helemaal terug hier! Gezellig.. Hopelijk zien we elkaar ook weer onder leuke omstandigheden. POG en COG.. Whatever.. rust en ontspannen en vooral genieten.. Dit is het enige wat mannen doen.. Vrouwen zitten 9 maanden lang met dingen die ze moeten doen of juist niet mogen doen.. Als extra veel sex het enige is.. Lijkt me toch geen straf?? ;-)

Liefs, Marjoleine

hoi hoi,

kad vanochtend de huisarts gebeld.. die doet hier zwangerschapsbegeleiding (zo klein ist dorp) en van hem hoefde ik voorlopig nie te komen..

volgende week ga k t ziekenhuis belle.. en regele dat ik in week 8 mag kome (nog 4 weke wachte:S)

kad nog een dagje sauna staan.. en die tegoedbon loopt deze week af.. dus ik belle: mag t ook wat later zijn.. ja hoor.. hoeveel? euhm.. maand of 3?:p

@astrid: je komt nog wel een beetje stoned over.. hoe lang moet je die medicijne slikke? wel rustig aan doen he? niet stiekum toch weer van alles doen! en idd erg leuk om een test te doen als je zeker weet dat ie positief is.. k vind t leuk om te zien dat die streep steeds dikker word. heeeerlijk:D
en is je tas er al?

@maroleine: wel balen dat je niet helemaal fit bent.. beetje grieperig? dat je trouwens op je werk op deze site kijkt.. ben je nie bang dat er iemand mee gaat kijke of zoiets? k denk nie dat k t zou durfe..
lekker morge en overmorge vrij.. k zou dr lekker van geniete.. t word mooooi weer!

liefs shari

Terug
Bovenaan