Oh mijn god....
Ik ga me best doen om niemand te verwarren want ik heb nog geen briefje gepost-it plakkerd....
Wat ik morgen ochtend ga doen is uitzoeken welke namen bij wie horen, en dan erbij zetten wie zwanger is, wanneer de nod komt bij de ander, wie werkt, wie werkzoekende is, wie ziek is of niet, wie kids heeft enz enz enz.... Dan kan ik tenminste gericht berichten schrijven!
Na 3 pagina's bijlezen weet ik nu al niet alles meer *schaamschaam*
@astrid: Wel lief dat je kerel zo bezorgd is, geniet ervan en laat je lekker pamperen....Rustig aan doen en toegegeven aan je slaap. Je lichaam zorgt prima voor zichzelf als jij maar luistert! Balen dat die tas er nog niet is... Zou bijna zeggen, STOMME TAS! FOEI!
@Marjoleine: Wat fijn! Door jou rekenkunsten weet ik dus dat ik morgen al dagelijks aan de klus moet en dat mijn ei vrijdag dus is... THANKS!
@Shari: Kan maar een ding zeggen...geniet....geniet....geniet...hmmmzzz.... lekker dromen!!! Oh ja, een ezelsbruggetje heb ik nog niet, wordt vervolgd whehehe
@Jolie: Ik weet niet hoe het komt eigenlijk dat ik mijn ei voel springen... Ik ben toen in dec gestopt met de pil en vanaf maart voelde ik hem gewoon springen. Gewoon een krampje de ene week links en dan weer rechts... Best een rare gewaarwording hoor!!
Ik moet wel even kwijt dat ik heeeeeerlijk genoten heb van bossche bollen, verse meloen, heerlijke tomatensoep (zoals alleen een oudtante het kan maken) kokoskoeken, kippenvleugeltjes en een wijntje.... Sorry voor de misselijken onder ons!
Morgen een hoop te doen, auto naar de garage, dokter bellen (zalfjes bestellen voor acne huid), beter melden op de me werk en boodschappen doen, daarna?? Naar het straaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand!!!
Tot morgen ochtend ladies!
Liefs, Elena