Zwanger worden na een miskraam

Gefeliciteerd shari! ;P

Ik werk in de kinderopvang. Hiervoor op een BSO (buitenschoolse opvang voor de mensen die geen idee hebben :)) en nu weer op een babygroep. Jaja..kan ik alvast oefenen :D

Hey Astrid, over die mexicaanse griep, ik sta voor de klas in amsterdam west, dus tja, dat word volgens de voorspellingen het broeinest voor mexicaanse griep, ik ga me denk ik laten inenten, ik kam zoiezo altijd voor griep prikken in aanmerkingen omdat ik een geschiedenis heb van astma. Nu geen last meer van, maar krijg toch de prik aangeboden, dus als dat een eventuele zwangerschap niet kan schaden zal ik dat zeker doen, verder kan ik weinig doen denk ik.

Ik hoorde wel al vage berichten dat ze van plan zijn scholen een aantal weken te sluiten mocht het uitbreken in bepaalde wijken ;) zou voor mij dus een paar weken extra vakantie betekenen. Nou weet ik niet zeker of het doorgaat natuurlijk!

Liefs Jen

Hello Ladies,

@ Jolien, Spannende dagen hoor!! Balen he dat wachten.. duurt allemaal zo lang. Blijf voor je duimen voor!
De rechtzaak kan me gewoon nog niet met rust laten. Ik moet van me zelf maar blijven controleren om te zien of er meer info is. Binnen nu en 4 weken moet het rond zijn. Ik zal graag mijn jochie weer bij me hebben. HIj is biologisch gezien dan weliswaar niet voor mij, maar als je voor zo'n klein jochie zorgt, die mama tegen je zegt en die eerst een kus of een knuffel van je wilt voor hij naar bed gaat, dan zie ik je gewoon als zoon. Hij heeft hier immers ook een poos gewoont. Nog even doorbijten dus!

@Shari, Ja op mijn werk het forum checken is wat risicovol maar let wel op wanneer op wanneer ik het doe.. Ik zit gelukkig in een hoekje. Alleen mijn naaste collega kan eventueel op mijn beeldscherm kijken maar dat is er zo 1 die wanneer ze in haar werk zit, ze zo gefocust is, dat ze niets meer ziet of hoort. Bovendien was zij degene naar wie ik toe ben gegaan toen ik mijn mk kreeg (was op het werk en kon niemand bereiken) Ze weet dus dat ik zwanger wil worden.

Ik word trouwens gek van al die vragen. Ze weten dat ik een MK heb gehad en dat ik graag zwanger wil worden, en nu vragen zo veel mensen aan me of ik zwanger ben. Als dat zo is en ik wil het kwijt dan zeg ik het zelf wel. Niet echt fijn!

@Jen, balen die ongi maar wel een teken dat je lichaam zich weer aan het herstellen is. Denk ook niet dat het heel veel kwaad kan om een ms te hebben. Liever natuurlijk weer meteen zwanger geweest maar helaas..
Hopelijk snel weer raak! We gaan voor die deadline van 4 maanden he? (is dat ondertussen niet iets van 3 maanden geworden???)

@Astrid, Er zijn zoveel dingen die ik allemaal wel tegen je kan en wil zeggen maar dat heb je vast allemaal zelf ook alwel bedacht. Blijf gewoon heel rustig en probeer die stress te vermijden. Dan maar even een weekje stoned.. (hahaha) Niet druk maar over dat Jon nu te veel moet doen.. JIj bent nu eerst belangrijk en jullie kleintje natuurlijk!

@Elena, Op Jolien na, ben jij nu de eerste in de rij voor je NOD. Ik ben een dag later. Zaterdag mijn ei dus vanaf donderdag flink aan de klus.. Mooi cadeautje toch (2 jr getrouwd...)

Voel me nu wel weer wat beter maar ben zo ontzettend moe! Om 4 uur al total los.. het gevoel te hebben dat ik moet slapen. Jak! Manlief is gelukkig alweer beter.. Nu moet ik nog wakker zien te blijven. Zzz Zzz

Liefs, Marjoleine

Oh mijn god....

Ik ga me best doen om niemand te verwarren want ik heb nog geen briefje gepost-it plakkerd....

Wat ik morgen ochtend ga doen is uitzoeken welke namen bij wie horen, en dan erbij zetten wie zwanger is, wanneer de nod komt bij de ander, wie werkt, wie werkzoekende is, wie ziek is of niet, wie kids heeft enz enz enz.... Dan kan ik tenminste gericht berichten schrijven!

Na 3 pagina's bijlezen weet ik nu al niet alles meer *schaamschaam*

@astrid: Wel lief dat je kerel zo bezorgd is, geniet ervan en laat je lekker pamperen....Rustig aan doen en toegegeven aan je slaap. Je lichaam zorgt prima voor zichzelf als jij maar luistert! Balen dat die tas er nog niet is... Zou bijna zeggen, STOMME TAS! FOEI!

@Marjoleine: Wat fijn! Door jou rekenkunsten weet ik dus dat ik morgen al dagelijks aan de klus moet en dat mijn ei vrijdag dus is... THANKS!

@Shari: Kan maar een ding zeggen...geniet....geniet....geniet...hmmmzzz.... lekker dromen!!! Oh ja, een ezelsbruggetje heb ik nog niet, wordt vervolgd whehehe

@Jolie: Ik weet niet hoe het komt eigenlijk dat ik mijn ei voel springen... Ik ben toen in dec gestopt met de pil en vanaf maart voelde ik hem gewoon springen. Gewoon een krampje de ene week links en dan weer rechts... Best een rare gewaarwording hoor!!

Ik moet wel even kwijt dat ik heeeeeerlijk genoten heb van bossche bollen, verse meloen, heerlijke tomatensoep (zoals alleen een oudtante het kan maken) kokoskoeken, kippenvleugeltjes en een wijntje.... Sorry voor de misselijken onder ons!

Morgen een hoop te doen, auto naar de garage, dokter bellen (zalfjes bestellen voor acne huid), beter melden op de me werk en boodschappen doen, daarna?? Naar het straaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand!!!

Tot morgen ochtend ladies!

Liefs, Elena

@Elena. dat is echt handig zeg! Ik heb nog geen idee van mn ei. Dacht wel steeds dat ik wat voelde maar of ik het goed gevoeld heb of het alleen maar wilde voelen...no idea..

@marjoleine. Nou meid..ik kan je alleen maar veel sterkte wensen en wederom hopen voor je dat jullie het gaan winnen!Ook weer zo'n situatie waarin je alleen maar kan afwachten en niets zelf in de hand hebt. Erg lastig voor jullie.. :((

@iedereen. Dat zou wel geweldig zijn als we allemaal binnen 4 maanden zwanger zijn zeg!Ik hoop het zo voor iedereen!!!! We blijven duimen ;))

Ik ga mn mandje eens opzoeken zzzzzzzzzz

liefs Jolien

hoi hoi..

aargh!! lig in bed.. ga ik me druk zitten maken over werk vinde.. dus zit nu maar op internet te kijken of k nie weer n opleiding kan doen.. k werkte net als jolien op n bso.. maar mocht daar helemaal niets.. dus ben dr weg gegaan.. k dacht: heb zo ander werk.. ma heel veel sollicitaties later nog steeds niet!

k word gek! is ma goed dat k 's ochtends uit kan slape:D

@elena: genieten is op de een of andere manier moeilijk.. komt steeds meer hoor..jij geniet ook zie ik? jammie joh.. bossche bollen en tomatensoep.. lekker ook die combinatie (hier moet een overgevend poppetje staan)

@marjoleine: kan me voorstelle dat je gek word van die vragen.. dat is wel een nadeel van vertellen dat je een mk hebt gehad.. mijn schoonmoeder vraagt t nu ook elke keer.. en ik kan nie liege dus da word nog een probleem..

@allemaal..wat moet ik nou! ik wil werk! we redden ons wel zonder dat ik werk.. ma t vooruitzicht nog 9 maanden thuis te zitten maakt me nu al gek..

liefs

Terug
Bovenaan