Zwanger worden na een miskraam

heeeeeeeee SJAAN :p en de rest, sorry shari, tis toch een beetje een gekke naam ook he, sjaar... ;) amsterdamse volkvrouw!!
Mijn ongi gevoel van gisteren is waarschijnlijk gewoon bandenpijn,ikheb ff een plaatje opgezocht en het zit op de zelfde plek, nu is het (ff) weg dus. Stom he, tweekids op dewereld gezet en toch nu overal over twijfelen,angst is een slechte raadgever!

Jen: jij zit idd in het midden van de griep daar in A'dam! :s Ik vind het best eenbeetje enghoor,nu zit ik in een dorje dus minder risico maar als ik me (ook) kan laten inenten laat ikdatzeker doen!
En die flinke ongi lijkt me helemaal normaal he, laat je lijf de boel maar eens een grote beurd geven!

Ik ga ff nietoveral op reageren hoor,er zijn 2 (!) blz bij geschreven!!!

ELENA: het wordniets metjou ben ik bang, je haalt ons toch door elkaar! Maar wat kan jou het schelen! Enne... tas is er hoor, is wel groter dan ik had gedacht 20x30 cm, maar ikwilde speciaal ietsie groter want als we weg zijn,jullie kennen datvast, haalt Jon zijn zakken leeg (telefoon/ portomonnee/ shag/ aanstekers enz) enzegt: 'doe maar bij jou in je tas!'
En mijn tassie is ongeveer 13x17 en datPAST NIET!!! Ikheb zelf ook een portomonee/ rijbewijs/ tampons (sleep ik nogsteeds overal heen!) pen/ papier (je weet nooit) 1000pasjes voor god weet wat... gevolg: ik loop met een lelijk uitpuilend tasje rond met ZIJN spul :p

Elena:ik leesdatjij ook eenvan degelukkige bent die je ei voelt? Je bent zo terug zwanger dan! Ik heb het ook, Ik bast letterlijk 4 dagen van de pijn en de laatste dag het meest, daar mijn eitje! Ben ook altijd heel snel zwanger geworden, 4x in 1x, 1x in 2x, 1xin 3x!
Iedereen zou het gewoon moeten kunnen voelen he, dat scheelt zoveel!

Sjari: is er niet iets van zwart werk? Desnoods poets werk danheb je toch iets en ben je er ff uit, kijk eens in de supermarkt? Op die briefjes
Ik hoop dat je je stil kanhouden bij schoonmama! Door onze spannende dag maandag MOEST mijn schoonmoeder het wel aan haar vader vertellen want anders legtdie man letterlijk het loodje door de spanning :s En men 'verwachtte' het al he, ik ben gewoon eenstukkie happyier en er kan maar 1ding zijn wat mij happy maakt op het moment...;)

Nu heeftmijn lieve Jon gistren op de bank gelegen met mij (voor ieuit eten ging met zijn vader en INKVIST naarbinnen heeft zitten werken!!Kon nietliggen int restaurant dus moest wel thuis blijven) en manlief heeft mijn hele bakje met smarties opgegeten!!! Nu heb ik geen chocolade meer!!!! Ben nu maar een ijsje (cornetto) aant eten voor mijn choco-shot :s fijn is dat he!! Mannen!
Tis een lang verhaal geworden, als-jullie- blieft ;)
xx

wistenjullietrouwens dat ze in belgie geen collectanten aan de deurhebben? moeter ineens aan denken.vorig jaarin nl, was jon de hele zomerbij mij, komt er een collectant aan de deur; ik doe open, geef geld.... had je die kop van hem moeten zien!!!! hij snapte er niets van!!!

Oh nee he... Heb ik nu al mensen door elkaar gehaald? Dat meen je toch niet?

@Astrid: Hoe voel je je nu? Je klinkt gelukkig al een stuk vrolijker, ipv het angstige/stoned-de!

Ik hoop dat ik indd weer snel zwanger ben, heb nu helemaal nergens last van, terwijl ik wel (als het goed is) vrijdag dan mijn eisprong moet hebben... Maar ja je weet het nooit he de eerste keer na een mk...

Ach, de vorige keer deden we er 7 maandjes over (inclusief het ontpillen) en kluste we niet gericht rond de eisprong... Dan vind ik het toch ook nog best snel...

Ik heb zomaar ineens vandaag een happy geluks gevoel... Hoe ik daar aan kom? Misschien dat nu alles geaccepteerd is ofzow? :D Geen idee!

Liefs!

hoi hoi

@marjoleine: we willen toch rond arnhem gaan wone.. dus dan ist een tijdje rijden.. tot ons huis verkocht is hier.. en dan nie zo ver meer.. mja nu wel 1.36 uur..:S

@astrid: k dacht al.. waar blijft ze..
je bent nog steeds lekker bezig.. lekker stoned:D.. heb je nie tegen je man gezegd dat ie NU nieuwe smarties gaat halen voor je?:p
k kan dr niets aan doen dak die naam heb.. daar moet je mn ouders voor bedanke:p neej hoor.. keb al zoveel bijnamen gehad (voorbeeld: salie, sjaal, shari kanari ((erg leuk)) en ga maar door!) dus sjaan kan er ook nog wel bij.. en je bent stoned dus k vergeef t je..
je had trouwes een tas moete hale voor hem! :p kan ie al zn spulle zelf meesjouwe:p mja aan de andere kant heb je dan wel n excuus om een nieuwe tas te kope:p

en wist jij al dat we hier in dit veel te kleine ons kent ons dorpje zelfs het draaiorgel langs de deur komt om te bedele? da heb k echt nog nooit meegemaakt..

liefs

pff.. ben net weze winkele.. en nu ik even zit joh.. mn buik trekt aan alle kanten.. mn hoofd is zwaar.. k ben bang dat k toch maar ff een dutje moet gaan doen..

liefs

weltruste sjaan :p hopelijk nu geen orgels aan de deur, kan je lekker pitten:)
heeft er iemand misschien een hamer voor me?
Dat kind van deburen is zoooo'n jankerd, sorr hoor. Nu al weer eenhalf uur onafgebroken bezig, ik word er gek van soms!
Savonds gaat ze om 9 uur naar bed (belgenland: eten later,slapen later he, kind is een jaar of4 /5 ) endan begint het gejank weer, erg hoor!!! Vind het ook zieligvoorde buuf, die vent is bijna nooit thuis en dan hoor je het roepen door de muur, nu zullen ze mijn kids ook wel eenshoren hoor, als Dion weer iets op Jordis hoofd heeft gegooid!
Sjaan, ik lijk minder stoned omdat het vanmorgen 12 uur was en de pilletjes om 9uur ingenomen waren. Ik ga ze nu weer neme, weltrusten ...zzzz....zzz....
eerst die vlieg ook vermoorden,die prikt!!!
xx

Ik ben toch wel blij dat mijn kerel niet zo is. Als we de deur uitgaan dan zegt ie juist van: waarom neem je een tas mee? Dus dan geef ik mijn telefoon, portomonnee en sigaretjes aan hem! Stopt hij het in zijn broekzakken!

Ik ben vandaag begonnen met minderen met roken.... Heb er nog maar 3 op vandaag dus dat gaat wel aardig nog... Het wordt dan straks wat makkelijker om te stoppen als ik zwanger ben.. denk ik, HOOP IK!

Ik was bij de eerste zwangerschap namelijk ook nog niet gestopt met roken...

Slaap lekker Sjaar!

Liefs, Elena

ja,elena broekzakken zijn iid handig, maar alsje nou naar de kermis gaat en in zo'n hard draaiend ding gaat bv...is tassie toch wel handig;) en ik sleep TE veel mee om in zijnbroekzakken kwijt te kunnen ;) dat krijg je ook met kids he; pleisters (met en zonder plaatjes)/ paracetamols/ zakdoekjes/ al diepasjes ook van de kids denk aan ziekenfondskaart en Id kaart van de kids, biebkaarten van de kids, speel-o-theek kaarten...
erg eigelijk he!!!
sleept jou vriend ook jou tampons mee haha :p

Terug
Bovenaan