Zwanger worden na een miskraam

ja,elena broekzakken zijn iid handig, maar alsje nou naar de kermis gaat en in zo'n hard draaiend ding gaat bv...is tassie toch wel handig;) en ik sleep TE veel mee om in zijnbroekzakken kwijt te kunnen ;) dat krijg je ook met kids he; pleisters (met en zonder plaatjes)/ paracetamols/ zakdoekjes/ al diepasjes ook van de kids denk aan ziekenfondskaart en Id kaart van de kids, biebkaarten van de kids, speel-o-theek kaarten...
erg eigelijk he!!!
sleept jou vriend ook jou tampons mee haha :p

hoi hoi..

nou da heeft veel geholpe:S

astrid.... wanneer heb je de hamer nodig? kom m wel ff brenge.. in ruil voor n paar van die pilletjes..
toen k op kamers woonde, woonde er boven mij een stel met een klein kindje.. en die had zo'n autotje.. hoor je de heeeeeeeele dag rrrrrrr.rrrrrrrrrrr.rrrrrrrrrrr.rrrrrrrrrrr.rrrrrrrrrrr... aaargh!

elena: ik rookte ook.. niet veel hoor.. 3-4 sigaretjes op n dag.. elke keer als k wist dat k zwanger was meteen gestopt.. mja als er dan een tegenslag is toch weer roken.. deze maand hebben vriendlief en ik besloten allebei te stoppen (dus nu al 4 weken:p) en k moet zeggen.. k mis ze voor geen centimeter..

en.. ik sleep al veel mee zonder dat k kinderen heb.. heb eigenlijk altijd deo, een luchtje, borstel, portemonne.. tampons (jah ook nog steeds) batterijen (waarom weet ik ook nie) en heeeel veel bonnetjes bij me.. mja als we uitgaan wil ik ook nog wel eens mn tellie en portemonnee aan mn vriend geven jah..

liefs

Als het nodig is dan sleept vriendlief zelfs mijn tampons mee ja... Lief he :D

Voor de kermis is een tas indd handig, en ik heb nog geen kinderen dat ik dus verplicht een tas met kidsproof spul nodig heb!

Meestal heb ik ook wel een tas bij mij hoor... Deo, camera, portemonnee, tampons, inlegkruisjes, paracetamol, water, deo, sleutels, make uptasje icl. sieraden (je weet maar nooit wanneer je spontaan uit gaat) best wel een tic dus... Hahahahaha

Maar ach, brand is erger toch? Ik ga zo bbq'en bij mijn schoonouders... Heb er zin in!

Ik neem express geen peuken mee, me schoonouders roken ook, dus dan rook ik er misschien een van hun, maar dat is sowieso al minder dan dat ik het zelf mee zou nemen! Ha!

Astrid, gewoon die kids een hoek geven... ik ben gek op kinderen maar vooral die van vrienden en famillie, met vreemde kinderen heb ik niet zoveel op!

Tot vanavond!

Liefs, Elena

Hee, het forum was veranderd en nu ziet het er weer uit zoals van ouds.. Vaag!

Dat gedoe over het roken he Elena, Ik rook ook nog steeds. Veel erger, ik heb tijdens mijn zwangerschap van keano doorgerookt. Ik kon niet stoppen. (vanwege omstandigheden dan) Mocht het nu gaan lukken, zet ik alles op alles om te kunnen stoppen.

Ik ben ook zo'n miep die een tassenverslaving heeft en dus alle afmetingen tas wel in de kast heeft liggen. Ideaal! Manlief dumpt alles bij mij en ik sleep altijd een halve huisraad mee.. hahahaa!

Ben net terug van een middagje buren. Ik heb een juurjongetje die net zo oud is als keano. Waren ze aan het spelen, kregen ze mot.. Keano heeft hem tot 2x toe gebeten. En hard ook! Ik schaamde me echt verrot! De buurvrouw zal ook wel denken, nou lekker dan! Over het algemeen zijn kinderen wel leuk.. maar voornamelijk hele kleintjes trekken mijn aandacht. (van "vreemden" dan he) Tot de leeftijd dat ze gaan praten. Heerlijk!

@elena, Ik zei vrijdag ei, maar zal vermoedelijk zaterdag zijn. Mijn eisprong voel ik namelijk en is altijd om de 13 dagen. Officieel ovuleer ik zondag maar grote kans dat we dat allebei zaterdag doen.. Succes meid!

Liefs, Marjoleine

dames,wat is er anders aan het forum, ikzie geen verschil... :s (magik de medicijnen deschuld geven?) ikvind overigens wel datde site slecht werkt met berichtjes plaatsen, ik heb elke keer een houtmelding :s

Rokenheb ik vroeger ook gedaan,voor ik zwanger was vanjordi, en nadat dionne een jaarwasongeveer. Nademk heb ik ook alles aan mijn laars gelapt en ben even gaan roken,maar elke peuk bezorgd mij een schuldgevoel tegenovermijn eitjes dus ik kon/kan heel goed zonder! Hopelijk jullie binnenkortook
TOPPIE sjaan; 4 weken,knap!!!

oe,keano bijt iigvan zich af,alleen ietsie te letterlijk :s
hoe spreek je dattrouwens uit keano, op zijn hollands KE-A-NO og engels KI-E-NO (reeves)?
Lekker binnekort weer een ei meid, jij devolgende ronde zwanger he, allemaal binnen4 maanden(zeiden we3/4 weken geleden!)

We leuk he datwe een beetje in dezelfde leeftijd zitten allemaal! Al leven wevolgens mij welallemaaleen heeeel ander leven :)

Ik moet eten maken,lekker kip met knoflook (I love knoflook hmmm) uitde oven
totlater
xxxx

Was ik weer.... Laat nooit een man het vlees op de bbq gooien want dan ben je met 10 minuten uitgegeten hahahaha

Marjo; heeeeeeeel veeeeeeeel succes, lekker genieten, feesten en seksen, op naar een positieve test!!

Liefs, Elena

Hoi Dames!

Weer veel bij te lezen na een dagje werken hoor! :))

@elena:hmmm zoals jij je eisprong omschrijft heb ik vorige week ook gevoeld. Ook een soort van stekende ongesteldheidspijn in mn zij (weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven)
Ben nog steeds niet ongi...zucht..Vind het echt irritant dat ik niet weet waar ik aan toe ben. Ben als ik nu ongesteld zou zijn weet ik tenminste dat het goed is...maarja afwachten maar

@shari. Zit je in een moeilijke hoek van nederland wat werk betreft? Gehandicaptenzorg trekt mij ook niet. Ouderenzorg wel. Is dat misschien ook iets voor jou?

@marjolein. Voel je je alweer beter?

@astrid. Gelukkig dat de pijn weer over is!Hoop voor je dat de 12 weken snel voorbij gaan dat je snel wat meer kunt gaan genieten van je zwangerschap!

Even iets heel anders...mijn 2e werkdagje bij mn nieuwe baan zit er weer op. Gaat nog steeds goed alleen begin ik wel een beetje mijn twijfels te krijgen. krijg het gevoel dat er flink wat afgeroddeld word. Nogal wat negatieve verhalen over het locatiehoofd gehoord en onderling is ook lang niet alles koek en ei. Mensen die dingen over elkaars rug doorspelen aan de baas..beetje sneaky allemaal en daar hou ik totaal niet van! Maar even kijken dus of ik hier op mn plek ben. Het voordeel van deze regio is dat er werk genoeg is (in de kinderopvang dan)

k weet het is iets heel anders maar jullie misschien tips voor me?

liefs jolien

Terug
Bovenaan