Zwanger worden na een miskraam

Hey Jolien...

Ik heb een half jaar stage gelopen op een BSO, en indd wat een geroddel allemaal... Vaak vind je dat terug bij bedrijven waar veel vrouwen werken en/of saaie huismutsen.. De laatste groep heeft geen leven, en vind het dan maar al te intressant om over een ander te lullen...

Ik ben zelf een keihard persoon wat dat betreft, en erg ongevoelig. De eerste maand kreeg ik van alles te horen over iedereen, en ik heb het hard op doorgespeeld. Ik riep die ander er gewoon bij en zei dan tegen diegene waar de roddelaarster bij zat: Wat hoor ik nou van haar: Blablablabla...

Als de roddelaarster rooie oren kreeg wist ik genoeg, en de ander wist precies wat er gezegd werd achter hun rug om. Ze hadden dan ook al snel geleerd dit niet te doen bij mij...

Maaaaaaaaaaaaaar, dat moet je wel glashard kunnen, anders moet je er niet aan beginnen... Ik heb ook expres voor een werkplek gekozen met voornamelijk mannen, en een klein team (8 man en we werken maar met 2 collega's te gelijk) Scheelt enorm!

Ik zou het anders gewoon nog even aankijken, want in die sector zal je dit bijna overal wel meemaken vrees ik...

Liefs, Elena

okaj zal het idd nagaan. Misschien word ik dan wel volgende week ongesteld.

Ja ik weet het!Vreselijk is het in deze sector!Zit er ook wel hard over na te denken werk in een andere hoek te zoeken maar dat is best lastig. Naast de kinderopvang heb ik alleen veel ervaring in de horeca en dat is ook niet alles. Lage lonen, vervelende werktijden en vaak verschrikkelijke bazen...dus jah wat moet je dan kiezen.
Bij mijn vorige werk ging het prima! Was op een Bso. Gewoon een leuke open sfeer!Maar daar had ik maar 28 uur en ook nog eens splitdiensten. En omdat ik ga verhuizen is dat dan niet meer haalbaar...erg jammer :((
Zelf ben ik gewoon niet zo hard..durf ik gewoonweg niet. Ben veel te bang voor ruzie oid. Als het er op aan komt weet ik mn mondje echt wel te roeren maar ik ben meer een kat uit de boom kijker :))

Ik kijk het even aan en solliciteer intussen lekker verder denk ik!

thanks voor de reactie!

hoi hoi,

@ jolien: waar woon je dan? als k je hyves zo zie ergens in friesland.. k woon vlak bij wolvega.. en dr is veeel agrarisch werk hier.. ma in de kinderopvang nie bijster veel.. is veel door particulieren gedaan.. en die zoeken geen personeel.. zoeken ze wel personeel dan ist voor mij al snel half uurtje rijden..
wat je zegt over dat roddelen enzo komt mij ook erg bekend voor.. k heb jaren in de zorg gewerkt.. en t laatste jaar in de kinderopvang.. overal waar zo goed als alleen vrouwen aan het werk zijn word er ontzettend veel geroddeld.. en ist vaak haat en nijd.. jammer.. mja dat is op de meeste plekken zo..

@elena: je lijkt me wel het type waar je het nie mee aan de stok moet krijge.. want dan delf je het onderspit..haha.. wel goed dat je dat durft.. mja ik heb altijd zoiets van wat bereik je ermee.. k hield me er meestal buiten.. wat zij doen interesseert mij nie.. zolang ik t maar na mn zin heb..

@iedereen.. niets verteld tegen mn schoonmoeder.. nu zie k dr pas weer over n week.. haha.. dus dat scheelt.. mn ongi gevoel is over.. mn borsten daarentegen.. aaaaaaaaauuuuuuuuw.. mja we hebben t er voor over..

liefs

Hee...
wil iemand je nog vertellen wat er nnu is veranderdop het forum??? Ben benieuwd, ik zie niets anders...

Kheb lekker gegeten maar het is supervervelend dat ondanks ik niets heb gegeten, ik een overvol gevoel heb...er past haast niets bij terwijl er niets in zit:s

kind van de buren is ook weer bezig, belgische bedtijd he, het lijkt net of ze vermoord word, serieus!
Ik ga maar een muziekje opzetten...

dametje: wat jammer nou dat je op je tweede dag al twijfels hebt! Maar in zo'n sfeer te werken lijkt mij ook niet, ik ben ook niet iemand die daar snel iets van zegt hoor.
hoe lang was het nu geleden van je mk?(sorry hoor)
xx

Hallo Jolien,

Voel me alweer een stuk beter. Ben alleen nog veel moe. Hopelijk houdt dat ook snel op en kan ik snel weer een beetje normaal functioneren.
Vandaag lekker een dagje gewinkelt en genoten van het weer.. Lovely!

@Astrid, Keano heeft idd letterlijk van zich afgebeten. Hij bijt al een poosje maar het lijkt alleen maar erger te worden.
De naam komt van de serie de Pfaff's. Kee-aa-no. Op zijn Nederlands/Belgisch dus..

Bandenpijn heb ik ook een poosje gehad. Erg vervelend maar gelukkig heel onschuldig. Laat de tijd maar vliegen tot de 12 weken he?

Ik weet niet precies meer wie het zei maar een keertje bij elkaar komen lijkt me wel erg grappig. Ik denk dat het haast niet mogelijk. Het is niet dat we allemaal uit 1 streek komen. Nee echt over heel nederland + belgie verspreid. Dan word het snel Utrecht.. Lijkt me lastig te realiseren.. Toch lijkt het mij in ieder geval super om elkaar eens te leren kennen. We zijn zo verschillend..

Liefs,

hoi astrid

vanochtend was het forum anders.. andere kleuren enzo.. ma inmiddels is het weer terug.. toch elena?

heb je nog steeds geen hamer? zet de muziek maar lekker hard:p

ik heb ook als k 2 happen heb gehad een volgevoel.. om 10 minuten na t van tafel gaan mn chocolade reep op te eten..

ennuh.. heb je alweer nieuwe smarties?
hoe ist verder? word je al beter int liggend type?

liefs

Terug
Bovenaan