Zwanger worden na een miskraam

@shari. Ik kom idd uit friesland maar woon sinds vorig jaar oktober in het zuiden des lands. Ben bij mn vriend en huisgenoot ingetrokken. Eind augustus hebben mn vriend en ik ons eigen huis. Nu nog druk aan het klussen (al is het nieuwbouw, we hebben het casco laten bouwen omdat we teveel wilden veranderen)Heb er ontzettend veel zin in.
Maar om dus terug te komen op werk..hier hebben ze zat mensen nodig maar friesland is idd treurig :(( Gewoon open sollicitaties sturen zou ik zeggen..niet alleen naar aanleiding van vacatures. Soms ben je net de persoon die ze zoeken you never know! Veel succes in ieder geval!

@astrid. idd jammer..misschien moet ik het ook meer tijd geven. Een nieuwe werkplek is ook altijd wennen natuurlijk maargoed we zien wel..
Veel rust krijg je niet met zo'n kind in de buurt heh :) nou veel succes en ander misschien oordopjes :p (hoop dat ze hem inmiddels in bed hebben gekregen trouwens :))
Mijn mk is begonnen op 2/07 nu dus 4 weken en 3 dagen terug.

@marjoleine. Mooi dat het weer beter gaat!genietse van het mooie weer (al was het vandaag iets te mooi zeg!pfew warm!!daar ook?)

Nou ik ga maar eens mn vriendje vergezellen en dan schlaffen..Weltrusten alvast!

Hoi Dames,

Hier weer redelijk ontspannen na een dagje sauna!! heerlijk in putten geweest, was daar nog nooit eerder geweest, maar het is een aanrader, ook nog wat kleur opgedaan ;)
Helaas toen ik thuis kwam huis een troep, man is niet zo heeeeeeeeel goed in kind en huishouden, maarjah, hij doet zn best, ik ga straks maar kijken of ik ga puinruimen, en anders word het vanavond. Word vandaag veeeeeeeeeeeel te warm.

@dametje, kan best zijn dat je je ei hebt gehad, nou had ik vorige week ook een vervelend gevoel in mn buik en een paar dagen later toch ongi (5 weken en 4 dagen na de mk) Dus je moet echt even afwachten helaas.

Hier trouwens nog steeds de ongi in volle gang, de laatste keer dat het zo heftig was is denk ik dat ik 16 was. Morgenochtend nacontrole, maar met zoveel bloed in de baarmoeder gaan ze nog niks zien. Heb toch nog wel wat vragen aan de gyn als het gaat om oorzaken van de tweed mk. Na wat terugrekenen blijkt dat het kindje is gestopt met leven toen ik heeeeeeeeeel erg ziek was. Dat ik echt niet eens meer water binnen hield, gal spuwde en zo goed als uitgedroogd was.
Wie weet heeft dat er wat mee te maken??

Nou ik ga die kleine in bad stoppen en dan weer naar bed brengen!!

Tot zo, liefs Jen

hoi hoi,

wat een rotnacht! uit bed gegooid door mn vriend..hij rolde zo ver mijn kant op dat ik er nie in kon blijve ligge...mja toen was ik dus wakker.. veeeeeeeel te warm om weer te gaan slape.. kreeg k ook nog s honger (verdorie 3 uur 's nachts) dus kon k helemaal nie meer slape..aaargh!
maar euh.. verder gaat alles goed hier:D

@jolien: wel spannend samen klussen aan een nieuw huis! dus je bent wel handig? in friesland is het inderdaad droevig.. daarom ook maar de beslissing om richting arnhem te verhuize.. heb daar tijdens mn studie ook gewoond en beviel goed..en dr is daar veeeeel meer werk..

@jen: lekker he? zo'n dagje sauna.. daar knap je toch altijd weer van op.. wel jammer dat je dan thuis nog puin moet ruimen... mja sommige dingen weet je van te voren.. dus dan kan je dr wat rekening mee houde..:p

@allemaal.. heeeeel misschien zo n dagje na de achterhoek.. eerst ff belle.. kan k lekker de auto in:D aaaaaaaaiiiircooooooo..:D

liefs

Hey sjaar,

Balen dat je zo slecht hebt geslapen, hier nog zo een, maar bij mij kwam het omdat die kleine om 4 uur begon met huilen en niet meer ophield. Is al de wteede nacht op rij. Zal wel weer een sprongetje zijn ofzo. Meestal heeft ie dit een paar dagen en kan hij daarna inene weer allemaal nieuwe dingen. Hij kan nu echt goed los staan! echt superleuk om te zien. Probeerd al los te stappen, maar dan valt ie op zn billen.

naar arnhem verhuizen, dat is wel een eind weg. Wij zouden om practische redenen beter richting haarlem kunnen verhuizen, maar we hebben hier al onze vrienden en familie en dat houd ons toch wel hier. Ik reis nu een uur heen en een uur terug naar mn werk. m'n man 1,5 uur heen en 1,5 uur terug als de trein geen vertraging heeft.

Liefs

Hey sjaar,

Balen dat je zo slecht hebt geslapen, hier nog zo een, maar bij mij kwam het omdat die kleine om 4 uur begon met huilen en niet meer ophield. Is al de wteede nacht op rij. Zal wel weer een sprongetje zijn ofzo. Meestal heeft ie dit een paar dagen en kan hij daarna inene weer allemaal nieuwe dingen. Hij kan nu echt goed los staan! echt superleuk om te zien. Probeerd al los te stappen, maar dan valt ie op zn billen.

naar arnhem verhuizen, dat is wel een eind weg. Wij zouden om practische redenen beter richting haarlem kunnen verhuizen, maar we hebben hier al onze vrienden en familie en dat houd ons toch wel hier. Ik reis nu een uur heen en een uur terug naar mn werk. m'n man 1,5 uur heen en 1,5 uur terug als de trein geen vertraging heeft.

Liefs

hoi jen,

wat grappig dat je mannetje zulke nachten heeft en dat ie dan wat meer kan.. je mannetje is van september toch? mijn nichtje ook.. die gaat echt nog nie los staan! ze stapt wel langs de tafel op.. maar daar blijft het ook bij.. ooh jah..af en toe heel voorzichtig 1 handje los.. tis echt een schat van n kind.. ma heel vreemd.. ze heeft nu al voor de 2e keer waterpokken:S

t zit bij mij zo: de familie van mn vriend woont in de regio waar k nu woon(behalve zn zus in denemarken) en mijn familie in de achterhoek.. en aangezien ik in arnhem heb gewoond n paar jaar.. en mn vriend er ook jaren op de kazerne heeft gezeten.. kennen we dr allebei redelijk wat mensen..en tis een mooie middenweg tussen hier en de achterhoek.. dus vandaar..

liefs shari

Hai dames,
Hier nog zo'n slechte nacht.. maar komt meer door mezelf.. Ik zo vreselijk moe en als ik dan wil gaan slapen en mijn ogen dichtdoe word ik zo duizelig dat ik er van moet overgeven. Frustratie reagreerde ik weer eens op marcel af dus al etc. het eindigde in een flinke woordenwisseling om 00.00 uur. Mmmh.. niet handig. Hij is een beetje gefrustreerd dat ik met jullie op zo'n forum schrijft (wat ie niet zo leuk vind omdat ik het zo veel doe) over zwanger worden na een MK en ondertussen ben ik zo moe en heb ik geen energie om te klussen. Je kan wel raden welke kant dat op ging. Gelukkig nog goed kunnen maken.. na de discussie was ik immers toch over mijn slaap heen..

@Shari, Ik woon net achter Arnhem en ik vind het echt super fijn wonen hier. Ik woon dan ik Duiven. De huizenprijs ligt hier aanzienlijk veel lager dan in Arnhem. (wel duurder dan 200,00 per mnd hoor) Ook is het hier niet zo druk en wonen er veel kinderen. Ik woon in een doodlopende straat met heel veel kids.. Ideaal!
Dat over werk.. daar zal ik niet zo heel zeker van zijn.. Maar probeer het zal ik zeggen!
(wel duurder dan 200,00 per mnd hoor)

@Jen, Keano heeft die vreselijke nachten ook gehad rond die leeftijd.. Heel erg vervelend en vermoeiend.. maar gaat vanzelf weer over..

@Astrid, Hoe voel je je nu?

Liefs,

Terug
Bovenaan