@shari. Ik kom idd uit friesland maar woon sinds vorig jaar oktober in het zuiden des lands. Ben bij mn vriend en huisgenoot ingetrokken. Eind augustus hebben mn vriend en ik ons eigen huis. Nu nog druk aan het klussen (al is het nieuwbouw, we hebben het casco laten bouwen omdat we teveel wilden veranderen)Heb er ontzettend veel zin in.
Maar om dus terug te komen op werk..hier hebben ze zat mensen nodig maar friesland is idd treurig
( Gewoon open sollicitaties sturen zou ik zeggen..niet alleen naar aanleiding van vacatures. Soms ben je net de persoon die ze zoeken you never know! Veel succes in ieder geval!
@astrid. idd jammer..misschien moet ik het ook meer tijd geven. Een nieuwe werkplek is ook altijd wennen natuurlijk maargoed we zien wel..
Veel rust krijg je niet met zo'n kind in de buurt heh
nou veel succes en ander misschien oordopjes
(hoop dat ze hem inmiddels in bed hebben gekregen trouwens
)
Mijn mk is begonnen op 2/07 nu dus 4 weken en 3 dagen terug.
@marjoleine. Mooi dat het weer beter gaat!genietse van het mooie weer (al was het vandaag iets te mooi zeg!pfew warm!!daar ook?)
Nou ik ga maar eens mn vriendje vergezellen en dan schlaffen..Weltrusten alvast!
Maar om dus terug te komen op werk..hier hebben ze zat mensen nodig maar friesland is idd treurig
@astrid. idd jammer..misschien moet ik het ook meer tijd geven. Een nieuwe werkplek is ook altijd wennen natuurlijk maargoed we zien wel..
Veel rust krijg je niet met zo'n kind in de buurt heh
Mijn mk is begonnen op 2/07 nu dus 4 weken en 3 dagen terug.
@marjoleine. Mooi dat het weer beter gaat!genietse van het mooie weer (al was het vandaag iets te mooi zeg!pfew warm!!daar ook?)
Nou ik ga maar eens mn vriendje vergezellen en dan schlaffen..Weltrusten alvast!