Zwanger worden na een miskraam

Helleu ladies!!

@Shari: Ik ben best wel hard ja, e nabsoluut niet bang voor een ruzie, maar dat is alleen als er iets gebeurdt wat ik niet eerlijk vind. Als mensen achtergesteld worden, belachelijk gemaakt worden om niks... Oh dan heb ik zo'n kort lontje! Terwijl als iemand iets dwars zit over mij, heb ik altijd een instelling van; zeg het me gewoon, dan kan ik er wat mee! Maar ja, die twee dingen uitstralen :S:S:S beetje tegenstrijdig... Hahaha Ik ben best lief hoor!
Wel lastig van het volle gevoel, maar ach, chocola is toch ook lekker, geeft jullie (jaaa, jij bent jullie) een gevoel van euforie = blije beeb!!

@Jolien: Ik denk dat je of een dikkere huid moet gaan kweken (niet lullig bedoeld hoor, maar om jezelf hiervoor af te schermen, )of indd op zoek gaan naar een werkplek waar niet geroddeld word. Al lijkt me dat heel moeilijk... In de horeca werken ook vaak jongere meiden en homo's, en dat betekend ook geroddel... Zolang je er nog zit, bedenk dan: Geld verzoent de arbeid!! Zo hield ik het tenminste vol als ik ergens zat wat ik niet leuk vond....

@Astrid: Wat vreselijk zeg, zo'n buurkindje! Kan je der niet eens langs gaan? Met vriendelijke bedoelingen? Als dat kind om half 10 's avonds zo hard huilt dan is het toch duidelijk oververmoeidheid...Voor de ukkies is het ook veel te warm, en warmte is vermoeiend!

@Shari: Ik wist niet dat Friesland echt bestond??? (grappie!!) Ik kom uit een streek en dat heet West-Friesland (Noord-Holland) En wij worden opgevoed dat dit het enige echte stukje Friesland is, dat aan deze kant van het Ijsselmeer alles mooier is, en de mensen slimmer hihihihi (allemaal zwaar sarcastisch natuurlijk) Maar moest daar zomaar weer even aan denken.... hihihihihihi Best flauw eigenlijk.... :p

Liefs, Elena

hallo dames!!!
hierheerlijk geslapen, goed spul he die pillen, heb alleen gezien dat ik er teweinig heb totmaandag... ziekenhuije weer bellen!

jen: ziek zijn moet opzich niet een oorzaak kunnen zijn voor een mk, heeft mijn dokter gezegd. Heb je toen niet iets kunnen krijgen voor het spugen? Ik had nog geen 5 keer gespuugd en ik kreeg al een drankje!

Dat jullie trouwnes allemaal die sauna zo lekker vinden?! Ik vindhet persoonlijk letterlijk enfiguurlijk benauwend in zo"n klein hokkie, maak je mij niet blij mee:s

Over arnhem verses friesland kan ikniet mee praten.Mijn vader zou graag in friesland gaan wonen, in de middel of nowhere, met een hond ;) thats it. Toch denk ik dat elk plekkie zijn charme heeft, ofheb ik hethelemaal misnu?
xx

Marjoleine!!!

Kom jij uit duiven!??? Ik ben geboren in Pannerden, en zat vorige week nog op verjaardag in Groessen.... Ik ben een rasechte Gelderse....

Wat grappig! Dan is de wereld toch wel weer klein he!

Mijn vorige berichtje had ik geschreven maar had niet gezien dat ik de laatste pagina aan berichten nog moest lezen hihihi.

Ik had het er een keer over gehad om een keer af te spreken... Alles is haalbaar, als we het maar willen bij wijze van, ruim van te voren afspreken... Ik denk ook indd dat het handig is om midden in het land af te spreken.... Lijkt me wel heel erg leuk om een keer te doen hoor dames!!

@Shari: Arnhem is een leuke stad indd, heb er een paar keer gelogeerd, en wat ik heb horen zeggen is dat daar indd werk genoeg is... Maar dat is van horen zeggen he, weten doe ik het niet!

Ik ga vanmiddag even lekker varen... bikini aan, vriendin en me kerel mee, heerlijk in het zonnetje! Heb er echt even zin in... Lekker me nieuwe zonnebril op... Nog meer mensen met een zonnenbrillentic hiero??

Liefs, Elena

Hoi dames,

@elena, ik heb geen zonnenbrillentic, is wat lastiger omdat ik een gewone bril heb en echt niet tegen lenzen kan helaas!

@astrid, als je naar een wat groter sauna complex gaat zijn het geen kleine hokkies hoor, maar ruimtes van 5 x 5 meter, niks kleins aan, en dan heb je nog de zwembaden, bubbelbaden stoomsauna's, ligbedden om op te zonnen.... nee niks mis mee ;)
En ik zat meer te denken aan toxoplasmose of listeria besmetting, dat is wel degelijk schadelijk voor de baby.

Is inderdaad leuk om een keer af te spreken, utrecht ligt vrij centraal en kan je gezellig shoppen/ non alcoholisch borrelen/ eten alleen voor astrid is het lastig vanuit belgie en met alle kids :p dan moeten ze dus een keer bij papa zijn ;)
of je neemt ze mee, kunnen de mama's in spe een keertje oefenen :p

Liefs Jen

Voor Astrid en Shari en Elena idd. Die wonen in de top van nederland of in belgie..
Op tijd plannen dan maar!

Ik heb vernomen dat sauna sowieso niet goed voor je is tijdens de zwangerschap.. Het is ook veel te heet voor de beeb dan.
Ik ben gek op de sauna.. Heerlijk.. Ik heb nog vrijkaartjes liggen voor de zwaluwhoeve. Ga ik wel lekker gebruik van maken binnenkort.. (nu het nog kan... ;-))

Liefs. Mayo

hee, ik breng de kids altijd vrijdagsavonds om 1800h dus ik zou daarna gelijk door kunnen. persoonlijk lijkt me het wijzer niet int drukke utrecht af te spreken dan maar een plaatsje ergens BIJ utrecht, minder kans op verdwalen (voor sommige ...uche...uche...) en makkelijker te parkeren denk ik, niet??
Maar ikneem zeniet mee hoor,jullie oefenen maar ergens anders op :p nietdaarom hoor,maar mams moet afen toe even 'girltime' hebben ZONDER kids!

een grotersauna complexklinkt albeter dan, maar dan nog dat benauwde beangstigd mij,neh ;)
xx

hey marjoleine,

Ik ben van week 12 tot week 37 naar de sauna geweest, kan na de twaalfde week helemaal geen kwaad meer. Ik ging altijd om de week, maar nu dus al 6 maanden niet meer, lang leve 2 keer de eerste 2/3 maanden zwanger zijn :(

Ik hoop dat is snel 3 maanden niet meer naar de sauna mag hahaha.

@astrid, inderdaad heerlijk, af en toe zonder de kinders :p voelde gisteren pas echt als vakantie, ben nu natuurlijk ook al 5 weken onafgebroken met jasper geweest. Morgen gaat ie weer naar het KDV, dus dan ik het hier weer erg stil in huis :p

Terug
Bovenaan