Zwanger worden na een miskraam

Hallo allemaal!

Ik ben vandaag dan eindelijk ongesteld geworden. Ergens wel balen maar ben ook wel blij dat ik dus niet stuk ben van onderen zegmaar :p (ben al jaren aan de pil en daarvoor menstrueerde ik niet door eetproblemen) We gaan dus gewoon weer vrolijk verder! Zal mezelf dan weer even aan het lijstje toevoegen:

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SjAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010

Elena- NOD 22/08- ronde 1 na mk- kind 1

Marjoleine(KEANOSMAMA)-NOD 23/08 -ronde 4 na mk- kind 2

Edith - NOD 26/8??! - ronde 1 na 2e mk - kind 3

Jen (KNUTSELJUF)- NOD 31/08 - ronde 2 na 2e
mk- kind 2

Jolien (dametje)- NOD 02/09- ronde 2 na mk- kind 1

@elena. Je hebt gelijk wat betreft een dikkere huid kweken. Ben nogal gevoelig voor dit soort dingen. Ben altijd vreselijk bang dat mensen rare dingen over mij gaan denken of me beroddelen, doe graag alles goed maar zo werkt het nou eenmaal niet. Ik moet op dat front dus een beetje aan mezelf werken maar toch wil ik ook kijken hoe het verder gaat. De ene plek of de andere...het kan nogal verschillen wat betreft sfeer.

Ben trwns ook geen saunaganger...sterker nog ik ben er zelfs nooit geweest.Bang dat ik gelijk claustrofobisch wordt of het benauwd krijg. Laat mij maar uitwaaien aan zee ofzo..lekker fris!

@shari. Willen jullie op korte termijn verhuizen of zijn er nog geen concrete plannen? Ik geef je groot gelijk! Friesland heeft mooie delen maar is toch best saai als je jong bent vind ik. Je zit echt in een uithoek. Voor een beetje leuke stad ben je al snel meer dan een uur onderweg en mensen zijn er ook een stuk stugger. Ik heb er mn hele leven gewoond maar heb er echt totaal geen spijt van dat ik hier naartoe ben verhuisd. Mijn ouders en zus wonen er nog wel dus even snel een bezoekje brengen zit er niet in maar gelukkig zijn er regelmatig verjaardagen en mn vriend leent makkelijk de auto aan me uit..dat scheelt :))

Zo ik zal eens een wasje draaien hier en de boel opruimen. Dit weekend wordt weer hard klussen dus dan heb ik er ook weinig tijd voor

Fijne dag dames en niet te hard verbranden! :S

Joehoe!! Daar was ik weer... Lekker gevaren de hele middag en tussendoor even uit de boot gesprongen voor een verfrissende duik... Voelde me net 14! Ha!

Ik vind alles prima, maar plannen moet wel georganiseerd gebeuren aangezien mijn baan 7dagen in de week doorgaat met werktijden tussen 0700 en 2300 uur... Mijn weekenden vallen dus ook gerust door de weeks!

Sauna vind ik heerlijk, het liefst in de winter. Al kan ik niet naar de sauna als ik zwanger zou zijn want ik ben het niet gewend (1xper jaar) en dan zou het niet goed zijn heb ik gelezen...

Morgen heb ik als het goed is mijn eisprong, je weet het alleen niet he na een mk. Ik voel wel me borsten en heb een gevoelige onderbuik, dus denk dat het wel aardig op de rit zit...

Spannend!!

Liefs, Elena

Jolien:vlaggen uit!!!! Tis nogvrijvlot vind ik, nog geen 5 weken toch? Fijn joh!
ik ben ook 'n kat uit de boom kijker hoor, waarom zou je dat moeten veranderen? dat ben JIJ nou eenmaal,ja als je er echt last van hebt ja, maar anders lekker zijn zoals je bent!

Ikheb net 3 uur liggen slapen, ik was kapot! Zezeggen dat het 30 graden is...klinkt dat stom he, 'ze zeggen' maar ik zit binnen en merk er niets van!

Ik begin mijn kids een beetje temissen, woooohoohhooo :"(
Ik kan niet bellen want ikheb geen beltegoed en ook geen geld voor beltegoed. Mijn shoonmoeder was hier vanochtend om fotos van het huis te laten maken met een makelaar maar ik ben vergeten te bellen met haar telefoon :(
Over dat he, dat huis, heb ik datverteld???
Als ze het,bij wijze van spreken,volgendeweek verkoopt moeten wij binnen 4 maanden eruit zijn. Jon moet eerst nog werk zoeken. En je moet 3loonstrookjes tonen voor je kan huren...
nu heeft JOn maandag een gesprek opeen goede locatie, dus duimen.
(ikdenk nietdathethuis, vooral in deze tijd, zo snel word verkocht maar je weet maarnooit, in dit gebied zijn weinig huizen te koop en de ligging is nogal goed, daar is gelijk alles mee gezegd ook ;)
straks bbqmet sla en frietjes, hmmmmm...

klinkt goed astrid, bbq!! Helaas geen tijd voor vanavond, ik ga meteen op visite zodra mn vent thuiskomt, ook gezellig, maar misschien is het wel de laatste lekkere dag voorlopig ;)

kan me voorstellen dat je je kindjes begint te missen. Even is leuk, maar na een paar dagen wil je ze toch ook wel weer terug.

Wij gaan over een paar dagen voor 4 dagen naar lowlands, en dat is het langste dat ik mn mannetje tot nu toen alleen ga laten. Vind het nog best wel spannend!

Nou ik ga nog even opruimen voor mn man thuiskomt en zn eten koken.

Doeg!!

Hoi dames,

Afgelopen weekend heb ik een miskraam gehad en agelopen maandag was mijn hcg al gedaald tot 35.
Maar nu heb ik sinds vandaag kleine steekjes links en dan weer rechts. Dit had ik ook met de innestelling en duurde ongeveer 4 dagen. Zou het kunnen zijn dat er nu alweer een ei is gesprongen? Lijkt me wel erg snel namelijk een kleine week verder of komt dit vaker voor aangezien je cyclus helemaal ontregelt is? Na de miskraam heb ik maar 1 dag bloedverlies gehad ( tot zondag) en daarna zijn we meteen weer aan de nieuwe ronde begonnen. Heeft iemand een idee? Dit is allemaal nieuw voor me.

Jenny

Hallo Jenny,

Allereerst: Welkom!!

Balen dat je een mk hebt gehad, we kunnen er allemaal over meepraten, ik heb in ieder geval veel steun gehad aan dit forum. Hoeveel weken was je zwanger? En was het je eerste zwangerschap? Succes in ieder geval met verwerken, neem er je tijd voor, het is niet niks natuurlijk...

Ze zeggen dat je na de eerste maand (sommige zeggen zelfs 3 maanden!) van je mk maximaal vruchtbaar bent... Wetenschappelijk is het alleen nooit bewezen, maar mijn verloskundige zei het ook.

Je hebt heel kort gebloed, dus misschien is je lichaam er wel weer klaar voor! Je wordt toch niet zwanger als je lichaam er niet klaar voor is...

Na een mk is de heleboel daar onder goed ontregelt, dus pas na een eerste echte menstruatie zou je pas weer kunnen berekenen wanneer je eisprong is. Voor je eerste menstruatie weet je het haast niet, of je moet gezegend zijn met het feit dat je je eisprong voelt. ik voel mijn eisprong altijd en heb dan alleen maar steken OF links OF rechts. Maar dat is bij mij zo, misschien is het bij jou weer helemaal anders...

@overige ladies: nabij utrecht is ook altijd wel handig, misschien een wegrestaurant afspreken? Dan kunnen we daar verzamelen en dan beslissen waar we heen gaan met zijn allen...

@Astrid: Het was vandaag echt 30 graden hoor! :D Het was heerlijk buiten, ik hou daar wel van van deze warmte (ik ben ook nog vrij he) alleen als ik moet werken is het minder. Ik zit nog in een heel oud gebouw, dus airco kennen we niet....

Ze hebben wel gezegd op tv dat het vannacht een plaknacht gaat worden... Das wel even minder, betekent dus slecht slapen!

Liefs, Elena

jen: bbq is hetnietgeworden, vorige week zijn de tuinmannen geweest en nu hebben we geen takken meer voorop de bbq...dus we hebben het maar uit de ovenop :s
en het gekke is, ikhad mijnsla nog nietop of ik zat alvol!!!! Ikheb wel meer gegeten hoor,want het MOET gewoon, maar voormijn gevoel had ik al genoeg.

Hoi jenny;): welkom hier helaas meid. Heel veel sterkte met de verwerking... Hoe ver wasje?
Het lijkt me persoonlijk wat vroeg om al een ei te hebben aangezien een ei 10 dagen nodig zou hebben voor de sprong maar wat mij betreft kan alles,

Elena: 30graden... niets van gemerkt! Ik vind 30 ook teveel dus had toch niet naar buiten gegaan,plusik wil niet een zwangerschapsmasker net als sjaar!
Wegrestaurant lijkt me iid een wijzer idee... Vuren ligt bij Utrecht (meen ik) en heeft een wegrestaurant :p
En een tip voor je plaknacht, lekker ventilatortje gericht op het bed...heeerlijk! Maar dan moet je wel net zo'n stille hebben als wij ;)

Ik ga nog ff in bad ik heb snel vet haar nu door die hormonen, dutje van vanmiddag heeft me goed gedaan, ik was echt moe!!! Ik heb ook hetidee datik begin te wennen aan die pillen, ik zwalk nog wel opmijn benen maar ben iig "bij bewustzijn" das al wat wa?
xx

En hoe oud ben je Jenny? Wacht, we hebben een heel mooi lijstje, ook speciaal voor het geheugen van Elena :p

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SjAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010

NOD's:

Jolie -NOD 2/08 -ronde 1 na mk -kind 1
Elena- NOD 22/08- ronde 1 na mk- kind 1
Marjoleine(KEANOSMAMA)-NOD 23/08 -ronde 4 na mk- kind 2
Edith - NOD 26/8??! - ronde 1 na 2e mk - kind 3
Jen (KNUTSELJUF)- NOD 31/08 - ronde 2 na 2e
mk- kind 2
Jenny (Jennybabek)- NOD ... - ronde 1 na mk- kind ..

Terug
Bovenaan