Zwanger worden na een miskraam

moet je ff bijwerken,als je wilt.
En jehebt toch wel de 87 paginas gelezen he?

(sorry dat ik zo flauw ben, ik slik medicijnen waar je een beeeeetje gaar van wordt :p )

Erg lief van jullie allemaal.
Ik was zeven weken zwanger van een tweeling.
Dit is mijn tweede zwangerschap.
De eerste was toen ik 21 was, maar werd ook miskraam.
Nu ben ik inmiddels 26 en de kinderwens word alleen maar groter, vooral als ik zie dat bijna al mijn vriendinnen al 1 of 2 kinderen hebben. En ja inderdaad het is nu natuurlijk compleet ontregelt.
Morgen nog even prikken om te kijken of alle hcg weg is. En dan afwachten maar weer.

Jenny

Hoi jenny,

Hier een Jen ;) Balen van je miskraam, ik had je verhaal al een beetje gevolgd op zwanger zijn. Als je noh HCG in je bloed hebt heb je zoiezo nog geen eisprong. M'n gyn vertelde me dat je ei pas springt als je HCG lager is dan 5 bij mij heeb dat bij de eerst miskraam 4 weken geduurt en de tweede miskraam tot 3,5 week. Ben nu gelukkig net weer ongesteld geworden na 5,5 week. Omdat ik 2 curretage's heb gehad hadden ze me aangeraden om even een maandje te wachten, maar wij gaan er nu ook weer helemaal voor

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SjAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010

NOD's:

Jolie -NOD 2/08 -ronde 1 na mk -kind 1
Elena- NOD 22/08- ronde 1 na mk- kind 1
Marjoleine(KEANOSMAMA)-NOD 23/08 -ronde 4 na mk- kind 2
Edith - NOD 26/8??! - ronde 1 na 2e mk - kind 3
Jen (KNUTSELJUF)- NOD 31/08 - ronde 2 na 2e
mk- kind 2
Jenny (Jennybabek)- NOD 29-08 - ronde 1 na mk- kind 1

Ik heb hierboven even je NOD ingevuld, omdat je zei dat je dit weekend de mk hebt gehad heb ik de zaterdag als 1ste dag van de menstruatie gerekend. Heb je trouwens echt maar 1 dag gebloed?? en ben je nog op nacontrole geweest daarna??

Groetjes Jen

Grrrrrr denk je eens lekker uit te kunnen slapen gaat de buurman om half 8 zijn gras maaien! Op zich niet heel raar op een doordeweekse ochtend maar hij presteerd het ook om het op zaterdag of zondagochtend te doen en tis hier nogal gehorig (alsof hij in je slaapkamer staat)
Naja voordeel is wel dat ik nu maar uit bed ben en nog wat op kan ruimen voor ik naar mn werk ga..en weer even berichtjes lezen uiteraard ;))

Welkom Jenny...al kan je hier beter niet zijn helaas :( Erg jammer dat je zwangerschap is geeïndigd in een mk. Weet je zeker dat je beide vruchtjes kwijt bent geraakt? Je was zwanger van een tweeling toch?(hoe wist je dat trwns?vroege echo gehad?) kan het niet dat je één van de twee kwijt bent geraakt?(gebeurt ook wel eens) Nou veel sterkte in ieder geval!

@Astrid. En weet je al iets over het huis? Lijkt me best stressig voor je trouwens? Wij zitten ook in een beetje rotsituatie wat ons huis betreft alleen dan andersom. Ons huis staat te koop, willen het dolgraag kwijt want we hebben een nieuw huis gekocht :S Nou zijn 2 huizen voor ons nog wel haalbaar financieel (ook omdat dit huis nog voor de helft van de ex van mn vriend is en die straks dus ook de helft van de lasten moet gaan betalen als wij eruit zijn) maar toch..het kost een boel geld! Zal blij zijn als het verkocht is!!
Wat veranderen van mn verlegenheid betreft..Ik zal nooit helemaal veranderen dat is nou eenmaal mn aard. Ben ik idd ook niet van plan. Wel zou ik me minder willen aantrekken van wat mensen zeggen en wat minder de spanningen tussen mensen willen voelen maargoed dat leer ik in deze omgeving snel genoeg denk ik (Rotjeknor :p)

Zo nu zal ik mn was op gaan vouwen anders komt daar ook weer niets van.

Fijne dag weer allemaal!

liefs Jolien

Mijn hgc waarde blijkt nu al op 0 te staan erg snel dus allemaal.

@ Jolien: Ben allebei de vruchtjes verloren.
We wisten pas dat het er twee waren toen ik naar het ziekenhuis ging ivm het bloeden en de kramp.

Nu maar hopen dat het snel weer raak is.

Hallo Ladies!

Denk je indd te kunnen uitslapen ja, kan je niet meer slapen... Zit met me hoofd op me werk, terwijl ik vakantie heb... Heb gister een collega gesproken in de winkel, is een gekkenhuis in ons team, 1 collega is weg (fulltime contract) de leerling gaat na augustus weg (nog een fulltime contract) dus zijn we nog maar met zijn 6en.... We hebben al 3/4 man nodig willen we de 1 dag draaien! Teamhoofd heeft nog niet eens een vacature de deur uit gedaan..

Vanmiddag dus spoed vergadering, en ik hoef er niet heen maar doe het toch even... Lijkt me wel handig, en ik ben er toch mee bezig...

Sorry, dit was even iets heel anders!!!

@Jolien/Astrid: Wat een gedoe zo met jullie woningen!! Ook niet fijn hoor, 2 woningen, of dus willen verhuizen...Met dat kopen, ik vind het zo'n gedoe altijd!

@Jenny:Zat er bewust 5 jaar tussen de zwangerschappen of heb je er 5 jaar over gedaan om weer zwanger te worden??

@Astrid/Sjaar: Hoe gaat het nu met jullie? Al een dokter/vk gesproken? Echo afspraken?? Hoeever zijn jullie ook alweer? (sorry)

Liefs, Elena

hoi hoi..

ben een dag weggeweest.. ma heb wel af en toe meegelezen..gister n dagje na mn ouders geweest.. heeeerlijk in de auto met de airco aan.. keb ook nie echt gemerkt dat t 30 graden was.. dat t vannacht een plaknacht was wel.. jugh.. zelfs de ventilator hielp nie..

@jenny: welkom, jammer dat je hier mee kan schrijven, maar tis een goed groepje.. we hebben de 'afspraak' om binnen 4 maanden (nu nog 3) allemaal weer zwanger te zijn.. en we zijn redelijk op weg..wel fijn trouwens dat je hcg nu alweer 0 is.. dan kan je meteen verder als je wil..

@elena: kan me voorstellen dat je dan met je werk bezig bent.. is er geen invalpoul waar ze mensen uit kunnen halen voor tijdelijk? of valt t nie onder een grote organisatie? keb allang een dok gesproke.. die zei dat k pas met de 12e week hoef te kome.. k ben nog aant twijfele of k een verloskundige bel.. k denk dat ik t toch fijner vind om iets eerder te kunne kome..mja.. eerst maandag t ziekenhuis belle..
oh jah..en k ben nu 4 weke 3 dage..(alweer een week gelede dat ik positieve test had:S)

@ jolien: jeetje opt moment 2 huizen hebben, dat is wel een risico.. wij durfen het niet aan.. wij willen eerst ons huis verkocht hebben.. ik ga niet t risico neme..

@astrid: je noemt me weer sjaar.. je begint idd te wennen aan de medicijnen.. hoe ist nu? wel spannend dat t huis waar jullie wonen te koop staat. ma je schoonmoeder zal jullie toch nie zo op straat zetten? en waarom mag jij nie werke dan? (da had k ergens geleze toch?)
ik heb t ook hoor.. gister frietjes gegete (k vraag 1 keer vriendlief om te koke) en na een half bord zat ik al vol.. das echt nie leuk.. ik moet echt in etappes eten:S

@allemaal: okeej roep een datum.. ik ben van de partij.. en keb tomtom.. dus ik kom dr wel:p

liefs

Hallovroege vogels! Ik kon ookal niet slapen meer!

jenny: watfijn dat je HCG weer op nul staat, wat snel!!! Wanneer heb je nacontrole?
Heb je er lang overgedaanterug zwanger te worden? (sorry voor de dubbele vragen:s)

Dametje: ik weet nogniets van het huis. Maandag zoudener kijkers komen maar, met alle respect, ikdenk niet dat dit huis zosnel verkocht is. Ik zou wel dolblij zijn als we eindelijk hier weg kunnen hoor, als ik van te voren hadgeweten dat ikhet zo meoilijk zou hebben met het huis. Mijn spullen staan allemaal in de garage, niets is in mijn "stijl" en dat mis ik erg, ik was altijd aant verven in mijn huisje en dingen zo leuk en apart mogelijk maken en nu leef ik in een huis met blauw en geelbehang en bloemetjesgordijnen, ik vind het heel erg, stomhe. Wel heb ik mijn eettafel die ik van NL heb meegenomen netjes opnieuw geschilderd, ik heb een andere salon tafel gehamsterd en heb eetkamerstoelen geschilderd, voor staksjes... ik zet het ook bewust niet neer want er leeft hier een hond waar ik, sorry hoor, echt een pesthekel aan heb. Ik houd zoizo niet van honden maarDEZE!!!! Hij is een asielhond en slecht opgevoed dus hij piest de hele boel onder, ik vind het verschrikkelijk. En,nogmaals sorry, maar mijn huiskamer komt ie dus niet in, hij leeft in de gang/overloop/garage en tuin. Jammer dan. Ik hecht te veel waarde aan mijn spullen dus dat beest mag het echt niet onder piesen!!!

Twee huizen onder je lijkt meook niet echt een lekker gevoel,zal toch best wat centen kosten per maand? Kun je het niet (tijdelijk) verhuren?

Elena, het gaatbest hier, nog drie dagen liggen endan deecho (maandag11.20h).Verder geen nieuws, ik raak eenbeetje gewend aan de medicijnen denk ik,ben minderstoned, wel moe... Ook geen bloedvegen meer gehad dus dat is positief denkik?! Oh en ik ben zondag 7 weken... :))
liefs as, fijne dag he!

Terug
Bovenaan