Hallovroege vogels! Ik kon ookal niet slapen meer!
jenny: watfijn dat je HCG weer op nul staat, wat snel!!! Wanneer heb je nacontrole?
Heb je er lang overgedaanterug zwanger te worden? (sorry voor de dubbele vragen:s)
Dametje: ik weet nogniets van het huis. Maandag zoudener kijkers komen maar, met alle respect, ikdenk niet dat dit huis zosnel verkocht is. Ik zou wel dolblij zijn als we eindelijk hier weg kunnen hoor, als ik van te voren hadgeweten dat ikhet zo meoilijk zou hebben met het huis. Mijn spullen staan allemaal in de garage, niets is in mijn "stijl" en dat mis ik erg, ik was altijd aant verven in mijn huisje en dingen zo leuk en apart mogelijk maken en nu leef ik in een huis met blauw en geelbehang en bloemetjesgordijnen, ik vind het heel erg, stomhe. Wel heb ik mijn eettafel die ik van NL heb meegenomen netjes opnieuw geschilderd, ik heb een andere salon tafel gehamsterd en heb eetkamerstoelen geschilderd, voor staksjes... ik zet het ook bewust niet neer want er leeft hier een hond waar ik, sorry hoor, echt een pesthekel aan heb. Ik houd zoizo niet van honden maarDEZE!!!! Hij is een asielhond en slecht opgevoed dus hij piest de hele boel onder, ik vind het verschrikkelijk. En,nogmaals sorry, maar mijn huiskamer komt ie dus niet in, hij leeft in de gang/overloop/garage en tuin. Jammer dan. Ik hecht te veel waarde aan mijn spullen dus dat beest mag het echt niet onder piesen!!!
Twee huizen onder je lijkt meook niet echt een lekker gevoel,zal toch best wat centen kosten per maand? Kun je het niet (tijdelijk) verhuren?
Elena, het gaatbest hier, nog drie dagen liggen endan deecho (maandag11.20h).Verder geen nieuws, ik raak eenbeetje gewend aan de medicijnen denk ik,ben minderstoned, wel moe... Ook geen bloedvegen meer gehad dus dat is positief denkik?! Oh en ik ben zondag 7 weken...

)
liefs as, fijne dag he!