Zwanger worden na een miskraam

Sjaar; we schreven tegelijk:)
Ik MAG wel werken maar ten eerste wonen we hier maar tijdelijk en ten tweede moet ik heeeel veel werken willen we er beter van worden ivm kinderopvangkosten en als ik werk moet Jon meer belasting betalen over zijn salaris en om dat alles teoverbruggen met werken... kan ik beter voorlopig ff thuis blijven, das gewoon voordeliger!
Heb je het nog nagekeken van de belastingdienst?
jenny; voor je informatie ik kom uit BElgie, dingen gaan soms ietsie anders hier ;)

Sjaar:: lastig he dat volle gevoel, vooral savonds heb ik echt geen trek! Ik eet maar fruit en volkoren crackertjes.Als ik zwanger ben heb ik nooit zin in brood, alle keren al gehad! Raar he, maar musli en crackers zijn geen straf voor mij,mmmmm

x

@Shari: Als je nu 4.3 weken bent, dat wil dus zeggen dat toen jij jezelf testte, dat je nog maar 3 weken was. Normaal gesproken kan je dan geen positieve test in je handen hebben...(pas met 4/5 weken toch?) Kan je misschien al wat langer zwanger zijn??? :D:D:D

@Astrid: Fijn dat je wat begint te wennen aan de medicatie, maar helemaal top natuurlijk dat je geen bloed meer bent tegengekomen!!!

Als het goed is heb ik vandaag mijn eisprong, ik voel hem alleen nog niet... Ik ga als ik niet ongi wordt tussendoor de 22ste gewoon testen, dat is mijn NOD, misschien doe ik het wel eerder, ik heb negatief geduld (dus nog minder dan 0) :D

@Shari: Wij hebben wel invalkrachten, maar het is een groep met gedragsproblemen, veel mensen willen daar niet mee werken (ivm de fysieke agressie waar je soms mee op de vuist moet) Daarnaast is er ook een groep die er niet mee kan werken, en wat mensen zijn er bang voor... Blijft dus niet veel over... En we merken gewoon dat als er veel inval werkt, dat de jongeren los slaan, omdat ze alles gaan doen wat normaal niet mag...

Wij zijn dus niet zo happig op inval, en werken momenteel onszelf richting afgrond... Tijd dus om ons teamhoofd straks eens wakker te schudden, want dit gaat personeel kosten... (na de twee die al weg gaan/zijn!)

Sorry voor het of-topic gelul hoor, maar zit er erg mee in maag!

Liefs, Elena

ey astrid!

heel fijn! je beschrijft me precies.. de eerste keer dat ik zwanger was wist ik t omdat ik misselijk werd van de lucht van brood! haha.. k kan t ook nie zien nu.. stokbrood daarentegen wel..en daarnaast eet ik ook alleen maar crackers en muesli.. ma k ben heel slecht heb gister een enorme doos chocopops gehaald.. zoooo lekker..

wat ik deze keer wel heb is dat ik onder de puistjes zit.. en daar baal ik ontzettend van..

en nog een vraagje: k was maandag 4 weken.. dan zit ik nu toch in week 5? toch? k snap t nie.. want die sites geven aan dat ik in week 4 zit.. en dan staat er: nog niet over tijd.. ma k ben al wel over tijd..wie kan mij dit uitlegge?

liefs

Tis toch net als met jaren Sjaar; het jaar 1977 is in de 80e jaren toch? We zitten nu in de 21e eeuw... ben je vier weken en 1 dag, zit je in de 5e week.
We hebben precies hetzelfde, stokbrood gaat er wel in en crackers enzo en ik zit ook onder de puistjes EN we hebben allebei dat volle gevoel, we kunnen elkaar een hand geven! Kun je nog op je buik slapen? Ik heb grote borsten pffff....
Je heb idd heel vroeg een positieve test gehad, pas 4wk en 3dagen...

He, ikheb eens wat gehoord he. Men zegt dat je alleen een ei hebt als je erg regelmatig bent, ben je dat niet heb je niet elke maand een ei. Wat vinden jullie daarvan? Zou dat waar zijn? Ik ben mijn leven lang regelmatig geweest en heb altijd mijn ei gevoeld dus ik kan er niet over mee praten, maar hetlijkt me toch raar dat je alleen een ei zou kunnen hebben als je erg regelmatig bent... ik geloof hetniet. Wat jullie?
xx

hoi hoi,

@elena: k moet zeggen dat ik zelf ook het gevoel heb verder te zijn.. mja hoeveel verder dan... want k ben gewoon nog ongi geweest.. en als k toen al zwanger was dan had de test vorige week vrijdag dik positief moeten zijn.. k denk dat k vanmiddag even cb haal.. dan weet k iets meer..k hoop natuurlijk wel dat k wat verder ben.. is mooi meegenomen:p

k snap wel dat je nie happig bent op inval.. soms doet t meer kwaad dan goed..mja jezelf de grond in werke is natuurlijk ook niet de bedoeling.. zou idd het teamhoofd een goed wakker schudde.. draait ie wel eens mee op de afdeling?

geeft nie hoor da off topic-gelul:p wij doen t toch ook?

liefs

astrid! we zijn goed in synchroom typen:p

ik kan ook moeilijk op mn buik slape.. heb normaal al grote borsten (d cup) en nu helemaal.. mn vriend vind t geweldig..:S mja..en mn buik is de hele tijd trekkerig..

ga ff mn serie kijken!

liefs

@Shari: Bij mij dachten ze ook dat ik verder was ondanks dat ik ongesteld geworden was. Maar is je mensturatie korter van duur geweest? Minder heftig? Dat kan een teken zijn dat je al zwanger was, hoeft niet want sommige vrouwen hebben nog meerdere maanden tijdens hun zwangerschap een gewone menstruatie... Ze kunnen het zien met een echo. Zou indd mooi handig zijn toch?

Mijn teamhoofd heeft in het verleden indd eerst gewerkt op de groep voordat hij teamhoofd werd, we hebben nu alleen klunsteam. Het voegt niet gezamelijk. Er zitten een paar rotte appels tussen. We hebben er een die bang is om de confrontatie aan te gaan met de jongens, dat is natuurlijk erg beroerd want ze gaan dan ver over de grens heen als zij werkt, en diegene die na haar werkt mag die jongere weer recht zetten wat lijdt tot frustratie, en zelfs soms fysieke agressie (altijd wel de dreiging ervan) En we hebben een collega die zijn eigen visie er op na houdt... Dat zijn 2 mensen van de nu nog 7 (volgende maand 6 collega's) en dat is veel...

We zijn ook een vrij nieuw team...en als het zo door gaat vallen er mensen psychisch of lichamelijk uit, of gaan zelfs weg zoals de andere... Na, ik zie het zo wel, heb om 13:00 vergadering...

Wat heerlijk dat jullie die klachten hebben... In principe niet fijn natuurlijk, maar het gaf mij het gevoel dat ik echt zwanger was! Zonder klachtjes (dit zijn in principe wel leuke vage klachtjes) zou je helemaal niet merken dat je zwanger bent, als je begrijpt wat ik bedoel!

@Astrid: Volgens mij is het zo dat de ene cyclus langer kan zijn dan anders, als je 28dagen cyclus hebt, dan ben je eens in de 4 weken ongi, heb je een 35 dagen cyclus eens in de 5 weken... en dan heb je dus minder eisprongetjes dan een ander...

Liefs, Elena

hoi hoi,

nou na mn laatste berichtje lekker mn ontbijt eruit gegooid.. k weet nie waar de term ochtendmisselijkheid vandaan komt.. ik heb t de hele dag door namelijk.. net maar even een kopje soep gegete.. tjah.. dr moet toch wat naar binne..

@elena: op zo'n groep moet wel leiding staan die dezelfde opvattingen hebben.. dus wel goed dat er vanmiddag vergadering is.. succes!

liefs

Terug
Bovenaan