Zwanger worden na een miskraam

Hello ladies's,

Allereerst, Welkom Jenny.. helaas vanwege de omstandigheden. ook ik wil je heel veel sterkte wensen.

Ik heb al die tijd netjes met jullie mee gelezen. wat kunnen jullie heerlijk beppen zeg.. Wat een tempo.

@Astrid, Shari, fijn dat jullie klachtjes hebben. als die klachten weg vallen zullen jullie ook weer snel onzeker voelen over het verloop van de zwangerschap. Ik ben 15 weken ziek zwak en misselijk geweest. Alles is beter dan dat. Ondanks ik me goed beroerd voelde was ik er blij mee. Zo wist ik dat alles goed zat.

@Elena Ik heb je berekening herzien hoor. Als je regelmatig bent zou je morgen ovuleren. tegelijk met mij. Jou NOD is alleen 1 dag eerder. Dit komt omdat ik op dag 13 altijd ovuleer. Gisteren tijdens het klussen al gemerkt dat de eisprong er aan komt. Begon alweer zeer te doen. Zal mij benieuwen hoe het gaat verlopen.. Succes Elena!

@Edith, Voel jij normaliter altijd je eisprong? Deze is dan toch ook ergens in deze week?

@Jen, Hoe is het nu? Nog steeds ongi?? Koffers vast al gepakt voor Lowlands?

@Jolien, Balen van je ongi. Gelukkig werkt alles nog gewoon goed bij jou. Als ik vragen mag, in wat voor mate had jij een eetprobleem? Ik heb begrepen dat je van bepaalde vormen en die met langere duur, gevolgen kunnen hebben voor je vruchtbaarheid.

Astrid, Moet altijd wel een beetje lachen om je. Je bent niet zo'n held met namen he? De ene keer de loginnamen en de andere keer weer gewoon. hahaa

Veel liefs, Marjoleine

Misselijkheid begint bij mij ook meer te komen, al weet ik niet of het door de pillen komt of door het zwanger zijn, ik eet droge crackertjes als ik misselijk ben, dat helpt wel (bij mij).

Elena: lekker baantje heb jij, brrr, zou niets voor mij zijn zoveel dreigende agressie, neh.
Jou theorie kan ook kloppen van een cycles van 35dagen en dan een ei per jaar minder, maar wat ik bedoel is als je nu de ene keer 28 heb, daarna 30 daarna 29 daarna 32, ik noem maar wat he,maar ECHT onregelmatig, dan zeggen ze dat je geen eisprong hebt omdat je niet regelmatig bent...?! Kan toch niet.

Ik heb trouwens ook iemand gelezen, ik vond het persoonlijk wel grappig, die heilig beweerde dat echt iedereen het fout had omtrent de dag van het ei, het was nl bij een cycles van 28 dagen niet dag 14 nee, dag 10!
hm...voelen wij het toch allemaal verkeerd met onze steken op dag 14 he!

Ik ben dooodmoe, ga nog ff iets kijken en dan maar weer pitten, ik voel me echt een oud wijf hoor!
liefs

Hoi dames,

Ik ben vannochtend weer bij de gyn geweest. Het liep bijna een uur uit. Zit je daar tussen alle hoogzwangere dames :( daar kan ik momenteel echt wel even een dipje van krijgen
Maar ze heeft een echo gemaakt en alles ziet er prima uit, geen verklevingen of wat dan ook. De gyn drukte me nog even op het hart dat ik (ondanks dat ik 2 miskramen heb gehad) geen verhoogd risico het op nog een miskraam. Dus gewoon de 15% die iedereen heeft. Vaakt heb je na een tweede miskraam een verhoogd risico, dus 25 %
Maar omdat mn miskramen allebei anders waren (andere oorzaak en ander verloop) ben ik dus een uitzondering en heb ik gewoon pech gehad.

@marjoleine, lowlands is over 2 weken pas ;) dus ik ga over 1,5 week wel een keertje kijken wat ik mee ga nemen ;)

@elena, ik test als ik zwanger ben ook al met 3weken en 3 dagen positief, waarschijnlijk maken ik en sjaar gewoon sneller hormonen aan, dat kan, sommige testen pas posiitief als ze twee weken overtijd zijn, die maken dan dus laat hormoon aan. Is maar net hoe snel je lijf reageerd.

@ astrid, als je onregelmatig ongesteld ben krijg je vaak wel een ei....maar wanneer is dan de grote vraag. Je krijgt je ei altijd 14 dagen voor je menstruatie, dus als je de ene keer na 5 weken pas ongi word en de andere keer na 6 weken weet je dus niet wanneer je ei is. Als je cyclus minder dan 28 dagen duurt , dan heb je een grote kans dat je geen eisprong hebt, omdat er dan te weinig tijd tussen je menstruaties zit.

hoi hoi,

@jen: nou lekker.. ik maak me nu dus ongerust:p je hebt erin gezet dat jij geen extra kans had op een mk omdat ze allebei anders waren.. bij mij was de eerste met 6w 3d.. de 2e met 6w 6d...dus ik zat me al druk te maken om die 6e week door te komen.. ma nu helemaal..:S maandag toch maar t ziekenhuis belle..

@astrid: ik voel me ook een oud wijf.. en vandaag voelt t net alsof k ziek ben.. warm/koud/warm/koud.. en alles komt dr uit.. jugh.. en dan voel ik me zo schuldig.. want k had vandaag de was willen doen.. en stofzuigen en weet ik veel wat allemaal.. ma k kan alleen ma zitten en hangen..mja alles voor t goede doel..

liefs

Sorry sjaar, is nooit mn bedoeling geweest om je ongerust te maken, maar zoiezo heb je nog steeds veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer kans op een gezonde zwangerschap dan op een miskraam, de kans op een gezonde zwangerschap is nog steeds 75 procent als je verhoogt risico hebt. 1 van mn beste vriendinnen heet 2 miskramen gehad met 7 weken en heeft nu net een pracht van een zoontje gekregen, dus ga je nu asjeblieft niet extra druk maken om wat ik zei.

Liefs Jen

hoi jen..

geeft niet hoor.. k bedoelde t nie zo..hoe druk ik me ook maak.. k moet toch die week door.. dus..

k wou nog zeggen dat we allemaal denk ik t gevoel wel kennen om tussen allemaal zwangere vrouwen bij de gyn te zitten.. en ik zelf heb er ook wel s een traan om gelaten..

wel fijn dat alles goed is.. kan je weer met frisse moed beginne denk ik of niet?

liefs

Hey sjaar,

ja, we mogen er weer helemaal voor gaan, wel fijn hoor! als het goed is het weekend van de 14de echt mn klusdagen, maar dat is geen straf hoor :p mn ongi is nu bijna over.
Als ik jou was zou ik maandag gewoon bellen voor een echo. kan je die week daarop waarschijnlijk langskomen. Is toch wel erg fijn en geruststellend als je een goeie echo hebt.

De gyn heeft mij verteld dat ik als ik weer opnieuw zwanger word met 7,9 en 11 weken mag langskomen voor een echo. Ze wenste me nog succes en veel plezier en dat ze me maar snel mocht terugzioen ;) is echt een leuke vrouw !

En de co assistent was een lekkerding, dat wil je echt niet dat die mee staat te kijken, maarja die jongen moet toch ook z'n opleiding halen :p

Liefs Jen

Nou toch maar even het ziekenhuis gebeld.
Moet nu volgende week donderdag langs komen.
Volgens haar zou het wel weer eens een beginstadium kunnen zijn van een nieuwe zwangerschap ( heb altijd vroege eisprong zo rond dag 8 ) maar ga er maar niet van uit.

@ astrid : Bij bijde was het meteen de eerste ronde raak:) Dus nu maar hopen dat dat geluk zo blijft.

Jenny

Terug
Bovenaan