Zwanger worden na een miskraam

Hee
Ik ben net wakker, erg he, heb 2 of 3 uur geslapen en gedroomd over couscous... :s

jen: erg he... erg zijn ziekenhuizen die er een speciaal spreekuur voor maken zodat je niet tussen de bolle buiken hoeft te zitten, dat vind ik top! Iig fijn dat alles er goed uit ziet en je er weer voor kunt gaan!
bij mij hebben ze na mijn mk gezegd dat ik GEEN verhoogde kans heb op nog een mk, maar ik had een LEEG ZAKJE, geenoverleden embryootje en spontane aftoot en dergelijkedas toch anders dan misschien???
En de co-assistent een lekker ding?! haha, en die heeft natuurlijk ooklekker mee staan kijken!!!

jenny: goh, dat zouwel supersnel zijn, maar wieweet ben je wel zo'n geluksvogel!!

Sjaar: wil je ook niet de moed in de schoenen laten zakken maar wie weet word je er ook wel gewoon ziek bij, warm koud warm koud....
xx

Jenny:nog iets, ik ben ook vaak in de 1e ronde zwanger geraakt, wat natuurlijk super is, maar het valt dan wel gelijk tegen mocht het NIET gelijk lukken daarna, ik heb het 4keer gehad en dan ga je er stiekumtoch een beetje vanuit he...
Ik duim voor je iig!

@ astrid : Heb je helemaal gelijk in daarom probeer ik er niet van uit te gaan, maar ja je blijft eraan denken he.
In ieder geval hoop dat ze donderdag wat meer te weten komen ( en vooral ik natuurlijk :p).
Wat duurt wachten toch lang he als je iets graag wilt.

hoi hoi,

wauw jenny... dat zal wel een klein wonder zijn... meteen weer zwanger.. na 8 dagen?:O had je wel altijd korte cyclus dan?

@jen: leuk zo'n lekker ding wat mee staat te kijke.. nou mevrouw.. doet u uw broek maar uit.. whaaaha.. sorry.. k zag t even voor me:p
ma idd wel fijn dat je weer aan de slag kan.. dus volgend weekend de kleine na opa en oma brenge en quality-time samen?:p

@astrid: jij hebt toch al n hartje zien kloppe? de vorige keer had je een leeg vruchtzakje? dan denk ik nie dat je je extra zorgen hoeft te make..
keb nog nooit een hartje zien kloppe.. k denk dat als k dat kan zien op de echo.. dat t wel goed komt.. mja tot die tijd..

k voel me gelukkig alweer n stuk beter..mn kopje soep is er ook weer uitgekomen.. ma de macaroni van vanavond zit er nog in.. dus komt goed.. ga nu de airco aansluite op de slaapkamer.. zodat k vannacht ook een beetje kan slape..

liefs

HOI,
Ja leeg zakje ja, en mijn grootste angst was dat het weer leeg was, omdat ik ook niet zo veel voelde (ben nu overigens regelmatig misselijk!)
Geen zorgen wat betreft of het leeg is natuurlijk, we hebben een kloppend hartje, maar vergeet dat bloedklontertje niet he, dat kan ook weer gevaarlijk zijn. Mocht het nu maandag op de echo verdwenen zijn heb ik weinig zorgen, ja.

Nog nooit een hartje zien kloppen en al twee keer zwanger geweest... toch ook cru he :s
voel je je nu anders dan de andere twee keren?
Ik had echt zoiets van ik wil me niet hetzelfde voelen als de laatste keer omdat het mis was, ik wilde me hetzelfdevoelen als bij mijn kids, maar das gewoon onzin, ik voel me min of meer hetzelfde, iesie misselijker dan toen dan, maar het ligt aan waar het zaadje vandaan komt niet of er een vruchtje in zit, door de placenta maakte ik toen toch hormonen en had kwaaltjes...

Ondanks dat ik misselijk ben gaat vriendlief straks lekker durum halen, ik heb heeel veel lastvan mijn been (lang verhaal,heb er al 12 jaar af en aan lastvan,nooit een oorzaak gevonden) maar ik zit mezelf nu een beetje in de weg en heb geen zin om tekoken,dan erbij we hebben niets in huis.
xx

Heej Meiden,
Ik wil even jullie mening horen..

Sinds mijn menstruatie voel ik me helemaal niet oke. Ik ben zo vreselijk moe. Kom bekant al moe mijn bed uit.. Laat staan de avonden door komen of echt zin hebben om te klussen. als ik alleen maar moe was had ik me niet zo'n zorgen gemaakt maar ben ook (nog steeds) met vlagen misselijk, 's middags vreet ik de snoeppot leeg en moet Marcel alles 2x vragen omdat ik het alweer vergeten was. Wat moet ik hier mee. Word ik nou echt debiel?

Ik heb dit even gegoogled en het schijnt toch nog wel voor te komen dat vrouwen ongi worden terwijl ze wel zwanger zijn. Zal best maar mijn ongi was precies op mijn NOD en was gewoon normaal.. niet minder dan normaal iig. Dan kan dat haast toch niet?

It's freaks me out!

Love, Mayo

hallo Dames!

Hebben jullie het vandaag ook zo benauwd gehad? Hier was het afschuwelijk!Gelukkig hebben ze airco op mn werk, zou ook niet fijn zijn met die kleintjes als het zo benauwd is.

@jenny. Dat zou wel super voor je zijn zeg!nou ik duim voor je! ;)

@Astrid. Hahah je hoeft je niet te verontschuldigen hoor!ieder zn ding toch?!ik ben zelf wel dol op honden maar zou er ook niet blij van worden als ie mn meubeltjes onderpiest! En dat je je niet thuis voelt kan ik helemaal in komen. Heb ook in zo'n situatie gezeten. Ben ooit bij een exvriend en zijn moeder ingetrokken. Uiteindelijk is zijn moeder ergens anders gaan wonen maar zaten wij met haar spulletjes (omdat we ook nog niet echt geld hadden om iets anders te kopen) ook niet echt mijn smaak. Zoiets kan best veel invloed op je stemming hebben.

@marjoleine. Who knows!je kan altijd een test doen...dan weet je het tenminste zeker toch?

Toen ik 15 was begon ik problemen met eten te krijgen. Ik heb verschillende periodes meegemaakt anorectische en boulimische. Een paar jaar geleden ben ik hier voor in therapie geweest. 5 dagen per week. Tegenwoordig gaat het goed al blijft het altijd een zwak iets. (het heeft overigens veel minder met eten te maken zoals veel mensen denken, meer met je persoonlijkheid en achterliggende problemen) Ik heb een paar jaar geen menstruatie gehad. Toen ik weer op gewicht was en een normaal eetpatroon had begon ik eigenlijk vlot weer te menstrueren.(daarna ben ik ook gelijk weer aan de pil gegaan, vandaar dus dat ik mijn cyclus niet goed ken) Het is dus niet echt iets waar ik me zorgen om maak. Als het niet goed was geweest blijft je menstruatie gewoon helemaal uit. Het is wel iets waar je idd onvruchtbaar van kan worden. Iets dat me toen helemaal niet kon boeien..onvoorstelbaar...

@Elena. Heftig hoor zo'n werkplek. Met wat voor doelgroep werk je precies? Sorry als je het al eens hebt verteld. krijgen jullie ook cursussen mbt zelfverdediging oid?

Ik ga even met mn vriendje bankhangen :) Tot morgen!

liefs

Helleu ladies!

@Marjoleine: Ik zal me niet teveel zorgen maken, het enige wat zou kunnen zijn is dat je zwanger bent toch! Das toch helemaal niet erg! Gewoon testen!!

@Jolien: Als je 'ziek' bent op gebied van eetstoornissen dan is het enige wat je boeit je gewicht/uiterlijk. Daar ben je zo mee bezig de hele dag dat andere dingen zoals vruchtbaarheid vaak niet interressant is! Ik werk met jongeren die een licht verstandelijk handicap hebben. Gedragsproblematiek en agressie zijn de 'eisen' waaraan zo'n jongeren moet voldoen wil die op onze groep geplaatst worden... Niet zomaar iets waar je inval op inzet dus.

We krijgen agressie trainingen, maar naar mijn mening onvoldoende. Het enige wat ik kan doen is instinctief handelen en op mijn alarm drukken. Daarna geldt de wet van de sterkste, wat ik niet ben. Dus jezelf zo veel mogelijk verdedigen... Klinkt heel dubbel, en in de theorie horen de situaties niet zover te komen, maar als meisje van 1.61 red ik het niet tegen gasten van 2 meter en 120 kilo. Je delft gewoon het onderspit! In de praktijk gebeurd het dus vaak dat je in een knokpartij terecht komt, waarin je klappen vangt (als je je niet kan verdedigen) en tijdens het vechten moet zorgen dat de client zo min mogelijk schade oploopt... Rare wereld leven we in he?

Heb het zelf nog nooit meegemaakt hoor (gelukkig niet!) want als je het goed doet ben je de agressie voor door tijdig je alarm te gebruiken.

Wat ik me altijd afvraag, waardoor wordt je eigenlijk zo misselijk? En waarom heet het indd ochtendmisselijkheid als je het de hele dag bent??

@Jen; een knappe gozer erbij... Weet niet of ik dat wel zo leuk zo vinden! Om hem tegen te komen bij de tandarts ok! Maar bij de VK/Gyn??? Neuhh daar bedank ik voor!!

Ik ben benieuwd of ik morgen indd mijn eisprong heb, vandaag geklust, dus dan zitten de zaadjes toch te wachtten op het eitje?? Ik hoop het zo dat ik meteen weer zwanger ben!

Nou ik ga even tv kijken, hou de laptop nog wel even aan. Me kerel is toch te werk vannacht...

Liefs, Elena

Terug
Bovenaan