Zwanger worden na een miskraam

@Astrid. Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad. sorry had er overheen gelezen. En natuurlijk mag je hier neerzetten dat je weer zin hebt om een dikke buik te krijgen!Geniet er lekker van meid!En ik vind het persoonlijk alleen maar leuk om te lezen!Dat maakt niet dat ik er verdrietig van word maar eigenlijk alleen maar dat ik er meer naar uitkijk! (Heb er ook gewoon vertrouwen in dat ik wel weer zwanger raak. Net als de rest hier trouwens! ;))

@Edith. Misschien is het wel goed dat je er wat minder mee bezig bent geweest. Je hoort vaak dat het dan juist sneller gaat. Ik probeer dat ook wel maar toch is dat best lastig. Gister nog had ik het er met mn zus over en die zei; ik zou me er niet zo druk om maken, er juist niet zo mee bezig zijn. Het komt zoals het komt toch?
Toch is het heel anders als je een mk hebt gehad denk ik (zei heeft twee goede zwangerschappen gehad) Dan heb je je er zo op verheugd en gaat het niet door. Het liefst zou je dan willen dat je daar helemaal niet aan hoeft te denken en dat het gelijk weer raak is (dat je ahw helemaal niet hoeft te merken dat het voorbij was oid) Tenminste zo ervaar ik dat.
Weet niet wat ik met dit verhaaltje wil eigenlijk maar ik kan me voorstellen dat het dubbel is voor je. aan de ene kant er niet teveel mee bezig willen zijn maar het toch zo graag willen...moeilijk heh :(

Maargoed wie weet hebben je ontspannendere weken een positief effect gehad ;)

@elena. Dat wordt dus een pittig weekje voor je!
Volgens mij mag je gwn sporten hoor!Alleen als je zwanger bent raden ze risicovolle sporten zoals skiën of ehm bungyjumpen :p enzo af. En het is dan niet zo goed als je echt extreem sport. Nu kan je er nog van genieten!dus zou zeggen leef je lekker uit ;)

@shari; Thanks voor het aanpassen! Hej maar valt wolvega (daar woonde je toch?) niet onder friesland dan? Of is dat net over de grens zegmaar?

Nou ik ga maar eens naar mn bed.

tot morgen!

liefs jolien

goeiemorgen!

@elena: jeetje elke zaterdag testen tot je ongi.. (en wat als die nie komt?:p blijf je dan testen?)
k voel me echt zo slecht als ik jou soms hoor.. elke dag de sportschool in buikspieroefeningen enzo.. keb geen sportschool meer van binne gezien de afgelopen...?? jaar.. lang dus:p

@astrid: stiekum vind ik het ook erg leuk om al rond te snuistere.. was laatst ergens waar niemand me kent.. ik goed om me heen kijke.. snel de prenatal in.. hihi.. k ga pas wat kope na de echo (alhoewel.. keb echt de meest schattige meidenlaarsjes staan.. kon k nie late staan)
hoef je nou trouwes geen bedrust meer te houde? wanneer moete je kindere weer na school? hier volgende week alweer..

@edith: je nod int lijstje staat op 26/8.. moest je bij je eerste mk dan 6 weken wachten op je nod of?
deze zwangerschap had ik naar mijn gevoel ook al vanaf t moment dat mn eitje sprong een zwangerschapsgevoel.. misselijk enzo.. dus t kan wel..

@jolien: mijn vriend zei een keer: je moet accepteren dat je er mee bezig bent.. k denk dat dat voor velen geld... ik was ook krampachtig bezig om er niet mee bezig te zijn.. en da werkt nie! als je het accepteert kan je het ook beter doseren (vind ik dan..)
ik woon vlakbij wolvega.. in een klein gat wat niemand kent (behalve mijn oma uit de achterhoek want die was hier al s op vakantie geweest:p) en dit gat heeft 2 straten.. wel gezellig.. maar ook vervelend.. als ik bij de dok ben geweest kom ik thuis en dan weet de buuf t al..:S
gister vroeg mn schoonmoeder aan me of de buuf ons kleed mag hebben wat in de tuin ligt..de buuf had t gevraagd aan mn vriend zn tante.. snap?

k zit helemaal onder de puistjes! ze verschijnen gewoon waar je bij staat.. zooo irritant.. en niets helpt..iemand tips?
gisteraaf verjaardag.. had ze speciaal voor mij rose gekocht (waarom.. k drink t nooit..) mn vriend heel snel: shari moet rijde ik heb hoofdpijn..kreeg meteen scheve gezichten.. ma niemand zei iets..hihi..

nou weer aant werk..
liefs

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SjAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010

NOD's:

Elena- NOD 22/08- ronde 1 na mk- kind 1
Marjoleine(KEANOSMAMA)-NOD 23/08 -ronde 4 na mk- kind 2
Edith - NOD 26/8??! - ronde 1 na 2e mk - kind 3
Jen(KNUTSELJUF)-NOD 31/08 -ronde 1 na 2e
mk- kind 2
Jolie -NOD 2/09 -ronde 2 na mk -kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD ... - ronde 1 na mk- kind ..
Juliette-NOD.... ronde 1 na MK- Kind ....

Ik heb mezelf even aangepast, dit word pas de eerste ronde na mn curretage, afgelopen maand moesten we voorzichtig zijn en niet zwanger worden, dus dit word de eerste serieuze ronde.

@juliette, welkom hier!! we zijn hier een gezellige club, dus kom erbij zou ik zo zeggen!

@elena, kan geen kwaad dat sporten ;) als je daarna nog puf hebt voor het sexen komt alles goed toch :p

@edith, hoe bedoel je je vraag ?? of ik nog weet hoe het ging na de eerste mk?? Ik was meteen weer zwanger, maar ik had pas 4 weken na de curretage een eisprong en dus pas 6 weken na de curretage een positieve test. Er valt dus geen pijl op te trekken, en ik heb ook gewoon lekker wijntjes gedronken en geen sex op commando gehad :p werkt toch het beste volgens mij. De baby staat toch pas op je systeem aangesloten na een week of 4, dus tot die tijd kan je gewoon lekker een wijntje doen hoor!!

@marjoleine, hoe gaat het nu?? al minder buikpijn?

Nou ik ga dr zo weer vandoor. Moet even stoffen halen op de albert cuyp.

Liefs Jen

Goeiiiemorgen ;)
Watis erweer een hoop geschreven!
Edith: lekker aan de wijn en sex, werkt ook nog eens ontspannenderhe,die wijn, dasalleen margoed,en als wat jen zegt klopt, dat het pas op je "systeem" is aangesloten met4 weken, dan maakt het helemaal niet uit!

Over dat "er niet mee bezig zijn" tja, ikgeloof niet dat jeer niet mee bezig kan zijnhoor als jehetgraagwilt, jezult toch opde kalender meotenkijken en optijd klussen, dan blijf je er toch mee bezigzo.

Vandaag een paarschoolspulletjes halenvooor Jordi (hij heeft nog drie weken vrij!!!!) en boodschappen doen metdekids, dus datkost me wel een paar uur...
xxx

Goeiemorgen!

@Shari: Ik ben echt niet altijd zo fanatiek hoor! Heb een fanatieke partner, en als ik mijn vakantiebuik zat ben trainen we hem samen weg... Al heb ik zondag en maandag echt heel hard gesport en ga ik vandaag niet, heb knallende rugpijn van mijn bed :S Net nieuw :O

@Zwangere dames: Jullie mogen zoveel zwangerenpraat neerzetten als jullie willen hoor! Heb er ook totaal geen last van, toch alleen maar weer leuk!??

Euhmm ja, elke zaterdag testen tot me ongi, als het goed is zijn dat er niet veel hoor! Komende zaterdag is week 3 na mijn ongi, ( ik ben gewoon net een kind met die testen, vind het zo leuk om te doen :D:D) en die zaterdag daarna is week 4, dus me NOD. Dus ik test eigenlijk alleen in week drie van jan snot maar ach... MISS ONGEDULD! :D:D

Hier zit er nog aan af en toe aan de wijn hoor! Daarnaast rook ik zelfs nog... Errug slecht! Daarnaast heb ik een stressvolle, risicovolle baan, dus ik denk dat ik het slecht ben ingesteld om beebies te kweken! Misschien voelen mensen zich minder schuldig nu? HIhihihi

Liefs, Elena

Nou boeeehhoooeeehhooee, ik heb een poging gedaan boodschappen te doen, eerst naar de trafic geweest, en 20 minuten later was ik terug thuis hoor, ik heb totaal geen puf nar de supermarkt te gaan nu, ik voel me zoo slapjes en futloos, komt door die pillen natuurlijk en gewoon hormonen waar je gewoon moe van wordt. Ben thuis gelijk terug op de bank gekropen, liggen brullen want ik vind het zo rot voor JOn dat hij nu zoveel moet doen. Hij heeft er een hekel aan boodschappen te doen maar ik kan nu ff niet anders, niet dat ie daar iets van zegt hoor, integendel. "we hebben nu toch een kindje" zei ie, geeft allemaal niet... maar het voelt wel even kut. ik voel me nutteloos. Huis is een puinhoop, ik krijg het niet voor elkaar zelfs samen met jon om achter de kinderen aan te wassen, ik heb nog 3 wasjes klaarstaan, ik moet er nog twee opvouwen, om over strijken niet eens te beginnen, en er zitten er ook nog twee in...
Ach, en wat zit ik ook te zeuren, ik ben dolblij dat het nu goed gaat hoor, mijn emoties zitten me gewoon even hoog! Godzijdank is jon iig deze week thuis en kan ie volgende week vanuit huis werken... Komt wel weer goed, dan maar even een klerenzooi in huis. En donderdag komen er nog kijkers, maar i vind het gezegend, tis niet mijn huis, ik ga niet me eigen in de ronde werken om alles terug netjes te krijgen, doe ik wel weer als jordi naar school is...
zo, bedankt voor het luisteren ;)
Liefs as

hallo meiden,

Even een kort berichtje van mij.. Zit weer es op kantoor.

De pillen werken goed. Wel rotzooi hoor! Word er heel slaperig van.. Heb h'm vanmorgen ook expres pas genomen na het autorijden..
Gisteren leek ik wel gek te worden. Meteen de pillen opgehaald en in genomen. Om 20.00 uur was ik zo kapot dat ik in slaap ben gevallen. Om half 9 maar naar bed gegaan en geslapen tot vanmorgen half 6. Lekker uit gerust..

Heb er 30 gekregen. Meteen een voorraad van de aankomende maanden. De dok zei ook, er zijn 2 oplossingen voor. Of aan de pil of zwanger worden.. leuk bedacht hoor! Hopelijk is het snel raak.. Met deze maand hou ik geen rekening meer.. Er is elke maand ook wel wat waarom mijn kansen lager zijn.. Pfhh.. Gelukkig kan ik die pillen gebruiken zonder minder vruchtbaar te zijn.. speciaal nagevraagd.. alleen in de bijsluiter staat dat het niet aan te raden is om dit te slikken als je zwanger wilt worden.. Fijn he!
Het vreemde is dat het alleen bij de linker eierstok is. Bij rechts geen pijn..

@Astrid, de kwaaltjes die je hebt horen er echt bij. Helaas. Voel je niet te schuldig. De baby maakt gebruik van jouw energie om groter te worden.. Na de 15 weken krijg je weer meer energie en kan je het allemaal weer zelf doen. Laat je maar lekker verwennen.

Liefs,

hoi hoi,

@marjoleine: jij ook al aan de slaappillen..:p die moet je alleen nemen als je erg last hebt? lijkt me gevaarlijk om dr mee te rijden jah..

@astrid: t hoort er allemaal bij meid! t geeft nie dat je dan af en toe moet brullen.. ook al is het erg vervelend..ik heb t ook (nu al) we hebben net de slaapkamer verbouwd.. en nu ben k de rest vant huis weer aant opruime (zijn we nie zo goed in) ma k doe n half uurtje wat.. en dan ben k zo moe.. dus maar weer ff zitten.. en dan voel ik me schuldig.. dus maar weer wat doen.. mja da gaat nie..
gelukkig heb je je mannetje.. ik ook hoor.. die vind t helemaal nie erg.. belt bijna elke dag dat ik wel rustig aan moet doen..

liefs

Terug
Bovenaan