Zwanger worden na een miskraam

ooooooooooh wat ben ik kwaad..

zoals jullie weten zit ik zonder werk.. en kunnen we rondkomen ma tis nie superbreed.. nou had ik een tijdje geleden afgesproken dat ik naar mn zusje zou gaan in maastricht (andere kant van nederland dus) nou kost me dat 45 euro.. dus ik zeg: vind je t goed als k een keer kom als de treinkaartjes in de aanbieding zijn?

komen zij en mn moeder opeens met: als je niet wil komen moet je t vooral laten.. what the... ik zeg eerlijk dat t me te veel is.. komen ze daar mee aan.. en dat mn zusje zoveel voor mij heeft gedaan (niet voor zover ik weet) en dat ik nu maar eens wat terug moet doen!

aaaargh k ben zo kwaad.... ze stikken dr maar in. keb ze geblokkeerd en heb geen zin ze te spreken.. dan kom ik zowiezo niet!

sorry.. moest t ff van me afschrijven.. stress is nie goed he?

liefs

Hee,bednakt voor jullie lieve berichtjes ;)
Ik ben weer mijn bedje uitgerold :s Manlief ik boodschappen doen, en als ik daar aan denk krijg ik al de tranen in mijn ogen, hormoontjes denk ik?!

Sjaar: oh oh oh wat komt me dat ook al weer bekend voor! Wij lijken meer op elkaar dan je denk denk ik! gezellig he famillie!!! Laat ze er lekker in zakken! Of probeer het nogmaals uit te leggen en kijk dan hoe ze erop reageren! Je zus is ze er zeker zo eentje die wel werk heeft en centen genoeg heeft, dan snappen ze het toch niet! brrr... ik heb zelf ook (sinds maart) geen contact met mijn zus. Jaren lang heb ik commantaar van haar geslikt en op een gegevenmoment merkte ik aan mezelf dat als we naar haar toe gingen ik dacht "get, we moeten naar mijn zus", toen ze bij de mk meer vroeg hoe mijn EX het vond dan dat ze naar Jon vroeg, heb ik haar ook geblokkeerd! Hoe haal je het in je hoofd mijn ex BOVEN mijn vriend te plaatsen!!! Al snapt ze niet waarom, en nu heb ik geen onrustige gevoelens meer dat ik "naar mijn zus moet". Famillie... je kunt ze niet kiezen he!

Marjoleine: kijk je wel een beetje uit met die pillen van je! Vooral op de weg ja! Handig dat die dok zegt dat je OF aan de pil moet OF zwanger moet worden om van de pijn af te komen, ja, hij heeft gelijk he, maar word het bij jou naar maten de maanden verstrijken niet ietsie minder pijnlijk of kruip jij altijd zo door het huis??? Rot dat je dan nog moet gaan werken met die omstandigheden :s

liefs as

Hee,bednakt voor jullie lieve berichtjes ;)
Ik ben weer mijn bedje uitgerold :s Manlief ik boodschappen doen, en als ik daar aan denk krijg ik al de tranen in mijn ogen, hormoontjes denk ik?!

Sjaar: oh oh oh wat komt me dat ook al weer bekend voor! Wij lijken meer op elkaar dan je denk denk ik! gezellig he famillie!!! Laat ze er lekker in zakken! Of probeer het nogmaals uit te leggen en kijk dan hoe ze erop reageren! Je zus is ze er zeker zo eentje die wel werk heeft en centen genoeg heeft, dan snappen ze het toch niet! brrr... ik heb zelf ook (sinds maart) geen contact met mijn zus. Jaren lang heb ik commantaar van haar geslikt en op een gegevenmoment merkte ik aan mezelf dat als we naar haar toe gingen ik dacht "get, we moeten naar mijn zus", toen ze bij de mk meer vroeg hoe mijn EX het vond dan dat ze naar Jon vroeg, heb ik haar ook geblokkeerd! Hoe haal je het in je hoofd mijn ex BOVEN mijn vriend te plaatsen!!! Al snapt ze niet waarom, en nu heb ik geen onrustige gevoelens meer dat ik "naar mijn zus moet". Famillie... je kunt ze niet kiezen he!

Marjoleine: kijk je wel een beetje uit met die pillen van je! Vooral op de weg ja! Handig dat die dok zegt dat je OF aan de pil moet OF zwanger moet worden om van de pijn af te komen, ja, hij heeft gelijk he, maar word het bij jou naar maten de maanden verstrijken niet ietsie minder pijnlijk of kruip jij altijd zo door het huis??? Rot dat je dan nog moet gaan werken met die omstandigheden :s

liefs as

hoi astrid..

jeetje die hormoontjes.. je zal er bijna gek van worde (ik heb oprah maar uitgezet.. kindjes die op straat leven..)

mn zusje is nog studente..ma ze is wel de enige in de familie met een hbo opleiding.. en alleen daardoor al voelt ze zich verheven.. bij mijn vorige zwangerschap heeft ze helemaal niets laten horen.. tot ze op een gegeven moment belde of we hielpen verhuizen..toen ik nee zei wast allemaal de schuld van mn vriend..:S
toen ook dikke ruzie met haar en mn moeder gehad.. en nu dus weer! soms denk ik wel eens dat ik (okeej en mn vader) de enige normalen zijn in de familie.. jugh..

mja k was even helemaal opgenaaid.. ma even buiten gaan zitten met n konijntje.. en gedacht: je bent zwanger.. rustig blijve.. en dat hielp wel..

dus zo maar s gaan denke wat k vanavond ga koken..

liefs

Ahh Shari, Het word je ook niet makkelijk gemaakt. was een ego's zijn dat zeg!

Die medicijnen zijn inderdaad niet heel prettig Het heet Naproxen. Zelfde reactie als diclofinac.. jeej! net zo'n maagvernieler! Ze werken gelukkig wel goed. Ik heb er pas 1 op en het is nu goed te doen. Wel vanmorgen veel pijn gehad en expres pas ingenomen toen ik op kantoor was.. Zo naar huis en dan na het eten, als ik weer pijn krijg de volgende.

Wat me opvalt is dat het elke keer de linkereierstok is die voor problemen zorgt. Rechts niet. Moet echt als een oude oma door het huis.. dat wil je gewoon niet zien.. Niet echt een prettig idee...

En ja, dat zwanger worden was wel duidelijk alleen klussen is gewoon onmogelijk met deze pijn, dus mijn kansen worden gewoon veel kleiner.. Niet echt heel eerlijk en baal er goed van!

Sorry voor mijn ego berichtje hoor!

Liefs, Mayo

ey marjolein,

ist dan niet een goed idee dat er verder onderzoek gedaan word na die linker eierstok? das misschien beter dan die medicijnen..

wel lekker tactloos van de dok om te zeggen of de pil of zwanger worden..hij/zij/het weet toch ook dat je pas een miskraam hebt gehad..

hopen dat je nu met de medicijnen weer lekker kan klusse.. wanneer had je je nod ook al weer? je bent alweer over de klusdagen heen dan neem ik aan..
mja je weet maar nooit.. alles wat er nodig is is 1 snel zwemmertje en een open deurtje(van t eitje:p)

liefs

Pfffffff, wat een stress allemaal dames!!!
Ik heb gelukkig een hele fijne familie en een lieve zus.
ook geen ex. Ben al 10 jaar samen met mijn man en nog steeds gelukkig.
Gets lekker burgerlijk maar wel minder stress.

Hier vette baal. Vanochtend ongi.
GRRRRRRRRRRRRRR.
Nieuwe NOD......8 sept, bah!!!

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SjAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010

NOD's:

Elena- NOD 22/08- ronde 1 na mk- kind 1
Marjoleine(KEANOSMAMA)-NOD 23/08 -ronde 4 na mk- kind 2
Edith - NOD 08/09- ronde 2 na 2e mk - kind 3
Jen(KNUTSELJUF)-NOD 31/08 -ronde 1 na 2e
mk- kind 2
Jolie -NOD 2/09 -ronde 2 na mk -kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD ... - ronde 1 na mk- kind ..
Juliette-NOD.... ronde 1 na MK- Kind ....

@edith: balen joh! mja op naar de volgende ronde denk ik maar he? keb je nod aangepast..

liefs

Terug
Bovenaan