Zwanger worden na een miskraam

De gyn heeft naar mijn eierstokken gekeken.. er was niets te zien..
Was al een beetje angstig voor endometriose.. maar dat is het gelukkig niet.

Klussen weet ik niet.. dat zal nog wel eens pijnlijk kunnen zijn. Mijn NOD is 23/08. Gisteren ei pas gehad dus zal best eens iets later kunnen komen. Manlief toch nog maar meesleuren vanavond.. heel misschien leeft mijn eitje nog.. dan maar even doorbijten

De dokter wist dat ik een MK heb gehad.. ze wenstte me iig veel succes en dat ik maar snel zwanger mocht worden.. ja aardig hoor, maar van al die lieve woorden word ik niet zwanger

@Edith, balen van je ongi maar wel prettig om te weten dat je cyclus weer op gang is gekomen..
Hopelijk volgende ronde raak!

Misschien wel prettig om het NOD lijstje in te vullen en in volgorde te houden.

Jenny, Juliette, wanneer is jullie NOD?

Liefs, Marjoleine

Elena- NOD 22/08- ronde 1 na mk- kind 1
Marjoleine(KEANOSMAMA)-NOD 23/08 -ronde 4 na mk- kind 2
Jen(KNUTSELJUF)-NOD 31/08 -ronde 1 na 2e
mk- kind 2
Jolie -NOD 2/09 -ronde 2 na mk -kind 1
Edith - NOD 08/09- ronde 2 na 2e mk - kind 3
Jenny (JENNYBABEK)- NOD ... - ronde 1 na mk- kind ..
Juliette-NOD.... ronde 1 na MK- Kind ....

Hoi, ik heb jullie mening nodig;
vriendlief is net terug van een solisitatie. Jullie kennen de situtatie van ons inmiddels. Nu is die baan goed betaald MAAR ten eerste moet ie een pak aa, ten tweede moet de piercing (wenkbrauw eruit) ten derde moet ie NL gaan praten, ten vierde kan het regelmatig voorkomen dat ie laat moet werken, en ten vijfde is het eigelijk niet wat ie wil doen.
hoe moet ik hier nu op reageren, ik bedoel de keuze is aan hem, maar ik zou het echt niet leuk vinden als hij regelmatig weg zou zijn van 8 tot 20, dan zie je je kids toch nooit????
Het enige positeve is het salaris, graag jullie gedachtes! b

hoi astrid,

eerst wou ik dit typen:
mijn mening: niet doen.. liever een slecht betaalde baan waarin je gelukkig bent.. en tijd hebt voor alle andere dingen in je leven dan een baan waarin je diep ongelukkig bent..

nu dit:
je situatie..misschien toch doen en door solliciteren.. want zo heb je wel meer zekerheid.. je wil natuurlijk ook niet op straat komen te staan.. stel je voor dat het huis verkocht word.. dan moet hij wel n baan hebben anders kreeg je geen nieuw huis toch?

conclusie:
als ie de baan aangeboden krijgt toch ma doen.. en wel door solliciteren.. wat mij betreft..

en heb je dr wat aan?:p

liefs

ja, bedankt iig. Ik hoop dat ie het toch niet doet, ik denk zelf dat dat huis niet 123 verkoht is en ik weet dat dit eigelijk niet is wat ie wil. En ja, als hij bij wijze van spreke 3 keer in de week om 21h aan komt kakken thuis, word ik er ook niet vrolijker op

Plus dit is een internationaal bedrijf en wil liever in een KLEIN bedrijfje werken... ach het is pas zijn eerste solicitatie.... ik heb toch verteld dat ik het niet zo je van het vind, maar het is zijn kzuze, maar als ie het neemt, zou ik wel oogjes en oortjes openhouden voor een andere baan...
Ik hoop alleen dat zijn moeder hem nu niet gaat zitten pushen, ze heeft soms nogal een grote vinger in de pap, en daar ben ik niet altijd even blij mee natuurlijk. Wij hebben ONS leven, zij de hare, ja, ze is zijn moeder, maar kleine kindjes worden groot!
Jon moet over een week terug bellen, ik laat het weten!
Ik voel me een beetje klote nu, van binnen zeg maar, niet misselijk of zo, maar heb gewoon een rotgevoel in mijn lijf, misschien ook wel door die evt. baan en dat het vanmorgen niet lukte, he bah. Nu moet ik Star wars kijken jaja, ik heb dat nog nooit gezien en als europese wereldburger is dat geloof ik niet mogelijk!!!
Bonne nuit ;)

Hey Dames,

@ edith: Hier nog zo'n burgerlijke hoor, ook alweer 6 jaar samen met mn vent, netjes getrouwd, geen hele vervelende familie. Geen problemen in de huisvesting. Wat dat betreft lijken wij (behalve qua leeftijd) ook behoorlijk op elkaar.

@ Astrid, sjaar dr conclusie lijkt me idd ook het beste, heb ook een tijd een klote baan gehad omdat ie goed betaalde, maar mede daardoor wilde een andere werkgever me hebben. Ze nemen nou eenmaal sneller mensen aan die een baan hebben, dan mensen die werkeloos zijn.

Mijn man werkt trouwens in de game industrie , daar zoeken ze volgens mij ook programmeurs regelmatig. en daar hebben ze absoluut geen probleem met vreemde talen en zeker geen dresscode. Tenminste waar mijn vent werkt niet.

Liefs Jen

Ok, nu begin ik weer te twijfelen.
Deze ongi stelt geen reet (sorry) voor! Vanochtend iets helderrood bloed, rest van de dag oud bruin.
O ja, en vanochtend ook geklust. Kids voor de TV, heerlijk loom zo in de vakantie.
Dus, wat is dit nou???
@Jen, wat ik eigenlijk bedoelde met mijn vraag: kun je een eisrpong hebben als je nog HCG in je lijf hebt.Als ik nu toch ongi ben, dan is het antwoord ja.
Dan heb ik mijn ei gehad, terwijl ik nog positieve zw testen had.Hm, dacht dat niet kon...

Volgens mannie ben ik gewoon zwanger, en hij is nog bijna betrouwbaarder dan een test.
Nou ja, word er een beetje gek van....
Jullie horen het nog wel....

Liefs,
Edith
PS Astrid: wat betreft die sollicitatie: ik zou zeggen, doen. En dan onderwijl verder solliciteren. Lekker even geld verdienen en weten dat hij er niet lang mee door zal gaan....
Nou, succes.

Jeetje mina, dit forum en een baan bijhouden dat gaat niet lukken niet!

@Astrid: Ook ik zou zeggen doen, als ik het maar voor even... Het is toch geld! Indd lekker door solliciteren, en hij heeft ook proeftijd! vind ie het niks, dan is hij zo weer weg, maar dan heb je toch even een maandje salaris!

@Edith; Klinkt indd wel als een klein bloedinkie/halve ongi, hopen dat je zwanger bent! Hoever zou je dan nu zijn? Wanneer kan je het positief testen?

Ik heb zelf nu een weeig gevoel in mijn onderbuik. Had ik met de vorige zwangerschap ook. Misschien dus zwanger aan het worden of mijn ongi komt eraan. Ik hoop het niet en het voelt ook wat anders, maar heb geen zin om al mijn hoop erop te vestigen. Dan valt het zo tegen... Zaterdag lekker testen, die zaterdag daarna ook... Dan is het ongi tijd, of een positieve test... Damn damn damn kan niet wachtten!

Even wat anders: Vandaag de eerste werkdag gehad, heeft een client een officiele klacht tegen me ingediend. Ze is het niet eens met de gang van zaken en is het niet eens met de manier hoe ik haar behandeld heb tijdens een conflict. Dit komt er op neer: Ik heb niet geslagen, gescholden, ben niet aan der gekomen, heb er niet bedreigd, heb niks raars gedaan. Ik heb alleen mijn stem verhefd om haar down to earth te krijgen. Fijn he, NL? Het land van alle regels, rechten en plichten...

Ben benieuwd hoe het verder loopt, ben nog niet op het matje geroepen (hoorde dit van een collega) en ik ben me van geen kwaad bewust. (daarnaast zitten die gasten niet voor niet bij ons, denk aan liegen en bedriegen, stelen en manipuleren) maar ben toch geen fan van dit soort acties. Aangezien mijn geheugen niet precies meer naar boven kan halen waar dit over gaat, sta ik er een beetje schaapachtig tegen over. Wat was er nou ook alweer gebeurd? Het enige wat ik dus weet is dat ik haar niet onjuist bejegend heb... Heerlijk weer dit. Welkom terug na je vakantie!! Grrr

Sorry mensen, ook ik moest dit even kwijt, en dit is natuurlijk niet goed voor mijn ei hihihi

Liefs, en slaap lekker, Elena

Terug
Bovenaan