Zwanger worden na een miskraam

hoi hoi..

@elena: t klinkt heel heftig een officiele klacht ingediend..weet je wat de verdere gang van zaken is dan? je hebt een tijdje ziek thuis gezeten toch? en niemand heeft t je toen verteld? wel vreemd..
ik snap wat je bedoelt met er schaapachtig tegenover staan.. ik vergeet dat soort dingen ook altijd..maar als jij zeker weet dat jij niets gedaan hebt sta je sterk.. geen collega's die dr toevallig bijwaren? die je kunnen steunen?

@astrid: snap jou ook hoor.. t word er ook nie gezelliger op in huis als hij heel veel moet werke en jij dr alleen voor staat terwijl jullie dat allebei niet willen..

@edith:een halve ongi? kan ook nog zijn dat t van slag is door je mk (had ik ook)mja kan natuurlijk ook dat je alweer zwanger bent.. dat zou wel geweldig zijn!

@allemaal: ik haaaaaat muggen..

liefs

@edith, mijn gyn heeft me verteld dat je geen eisprong of ongi kan hebben als je nog HCG in je lijf hebt. Ik had vorige keer na 4 weken nog HCG in mn lijf en toen moest ik terug komen om te controleren of er geen rest was achter gebleven.
Als er namelijk een rest is achtergebleven blijven je tests positief en kan je dus ook af en toe wat bloed verliezen.

Ik hoop voor je dat je gewoon weer zwanger bent, maar voor de zekerheid zou ik gewoon even de gyn bellen als ik jou was, om te laten controleren of er geen restje is achter gebleven. Dan weet je meteen zeker of er een nieuwe zwangerschap zit.

Liefs Jen

@elena, Heftig hoor jou werk. Ik weet hoe het is om met agressie en verbaal geweld te moeten werken. Werk in op een heftige school zal ik maar zeggen, maar een officiele klacht.... klinkt waarschijnlijk spannender dan het is. Het is zijn/haar woord tegen het jouwe en gezien de situatie ga ik er vanuit dat jou woord serieuzer genomen word.

Liefs Jen

Hoi!
Jullie zijn wel gelijkgestemd zeg :)
Toch hoop ik dat ie het niet doet, naar zijn eigen zeggen is er een hoop werk in de programmingbusniss dan waarombij de eerste de beste gaan werken in iets wat je eigelijk niet wil, en zijn moeder zet ons heus niet op straat hoor (is wettelijk nog niet eens mogelijk, ze heeft er voor getekend twee jaar voor mij te zorgen omdat ik een immigrant ben onder haar zorg)
Maar goed we zien het wel hoe het lopen gaat.
Edith: vaag van je 'ongi', hopelijk heeft je ventje gelijk!
Sjaar: ik word ook al opgevreten door de muggen en manlief????Niks hoor! AAAHHHH!!!
xx

Hoi!
Jullie zijn wel gelijkgestemd zeg :)
Toch hoop ik dat ie het niet doet, naar zijn eigen zeggen is er een hoop werk in de programmingbusniss dan waarombij de eerste de beste gaan werken in iets wat je eigelijk niet wil, en zijn moeder zet ons heus niet op straat hoor (is wettelijk nog niet eens mogelijk, ze heeft er voor getekend twee jaar voor mij te zorgen omdat ik een immigrant ben onder haar zorg)
Maar goed we zien het wel hoe het lopen gaat.
Edith: vaag van je 'ongi', hopelijk heeft je ventje gelijk!
Sjaar: ik word ook al opgevreten door de muggen en manlief????Niks hoor! AAAHHHH!!!
xx

hoi hoi..

k dacht zal s op de weegschaal gaan staan.. afgevallen..:D ma mn broek kan nie meer dicht (keb al weken een rok of zoiets aan) dus nu ma een elastiekje dr tussen..had k de vorige keer ook.. met 6 weken had ik nog ma 1 broek die dicht kon..:S mja toen waren t er 2..(snap?:p)

nog even over elkaar ontmoeten (want k hoor dr niets meer over..) wie kan er wanneer?

liefs

Goeiemorgen!

Ja, ik heb ook nog nooit een klacht gehad maar het zal indd haar woord tegen de mijne zijn, en ik werkte met nog een collega, niks aan de hand dus zou je zeggen. Maar ik heb zo'n bloedhekel aan hoge mensen! ik moet dus gewoon voor een gedragwetenschapper komen en DE BAAS, en ik weet niet eens meer precies wat er gebeurd is. Die mensen die je nooit ziet omdat je in een bedrijf werkt met ongeveer 600 man. GRRRR Stom kind... Komt allemaal wel goed, ik hoor vanmiddag alle details van haar Pb'er. Ze negeert me nu ook, ben benieuwd hoe lang ze het vol houdt, voor mij is het wel lekker rustig, alleen heb je het gedoe dat ze andere (fysiek agressieve) clienten tegen me opstookt. En dat is link, als ik er achter kom is ze ook (weer) van mij.. Maandag verhuist ze naar een andere woning (niet hierom, stond al gepland) dus nog 5 dagen doorbijten...

@Allemaal: ook ik haat muggen, maar mijn kerel ook... gnagnagna elke mug is SPLAT, weg mug...

@Edith: Hopen dat je zwanger bent en dat manlief indd gelijk hebt. Ik duim voor je!

@Astrid: Je zit een kl*te situatie, maar wel lekker dat je schoonmoeder je niet op straat kan zetten, toch nog ergens vastigheid en zekerheid!

Liefs, Elena

Oh ja,

Als we een dag in het weekend pakken in november dan kan ik het nog vrij vragen op mijn werk! Ik kan alleen het eerste weekend niet (is eind oktober/begin november)!

Liefs

Terug
Bovenaan