Zwanger worden na een miskraam

@ Elena: apart zo'n halve ongi, laten we het beste ervan hopen he:)

Gisteren gehoord dat mijn hcg alweer netjes op 2 staat. Morgen dan eindelijk voor de controle. Voel me sinds gisteren al beroerd erge hoofdpijn en met vlagen misselijk, zal de stress wel zijn denk ik. Nu hopen dat morgen alles goed is en wie weet ziet ze alweer een eitje zitten. Kunnen vriendlief en ik er lekker op inspelen :p

Jenny

hoi hoi..

1000 berichten joh! volgens mij waren t er 600 toen ik hier kwam kijken:p

@elena: moet jij voor een gedragswetenschapper komen? en de baas? wat is precies de klacht geweest dan? voor een klacht dat t haar nie beviel lijkt me nie dat er zo'n heisa om gemaakt word toch? je moet er idd wel voor uit kijken dat ze nie andere clienten tegen je op gaat stoken.. want da kan gevaarlijk zijn..

@jenny: wel fijn dat t hcg uit je lijf is.. kan je weer fris beginne.. morge had je echo toch? idd hopen dat ze n eitje zien.. meteen aan de klus:p

liefs

Hey Sjaar,

Naar mijn weten (ik hoor vanavond de details) vind ze dat ik haar te hard heb aangepakt. Als ik de situatie terug denk heb ik haar stevig toegsproken omdat ze aan het schreeuwen was en haar kamer aan het verbouwen, en wilde niet naar haar werk. Er is naar mijn weten geen reden om mij aan te klagen, ze kan vinden dat ik haar onterecht heb behandelend, dat is haar goed recht. Het probleem is alleen dat klachten van clienten altijd heel serieus genomen worden en bij mijn doelgroep is het vaak een actie om personeel te dwarsbomen ipv dat ze echt slecht behandeld worden.

De andere kant is natuurlijk dat ze bekend staan met liegen, en dan mag je als personeel het tegendeel gaan bewijzen. Ik hoop voor mezelf dat ze wel eerlijk geweest.

Ze hebben gewoon recht van spreken, en dat is natuurlijk prima, dat moet ook! Maar dan moet het wel eerlijk blijven!

We zullen zien straks, ik spreek haar begeleider om 3 uur (mijn collega gewoon) en dan zien we het wel verder... Heb ook nog niks van mijn teamhoofd gehoord, en aan hem zal ik ook mijn verhaal moeten doen, want ook daar moet ik op het matje komen als ze de klacht niet intrekt...

Gewoon kut dus! Sorry hoor!

Vannacht zal ik meer kunnen vertellen!

Liefs, Elena

Ps, fijn dat jullie zo meedenken/voelen... Heerlijk meiden, bedankt!

Elena: spannend dan wat je te horen krijgt vanavond, maar ik denk dat het best mee zal vallen, je hebt er toch niet op los gerammeld of zo ...!

Sjaar ( en de rest): ik ben ook pas vanaf oktober 'beschikbaar' :p en dan alleen dus op de vrijdagen 2 okt/16 okt/ 30 okt/ 13 nov... und so weiter. gaan jullie het op een andere dag doen dan vrijdag kom ik niet, dat snap je dnek ik wel ;)
Ik ben benieuwd of het wat word!

Jenny: eindelijk morgen naar de controle, altijd fijn als je officieel groen licht krijgt natuurlijk ( en daar gaan we vanuit natuurlijk!)

Vanmorgen met de kids naar een speelgoedwinkel geweest, ze mochten iets uitkiezen omda thet vakantie is... geweldig; kids in een speelgoedwinkel. Jordi springt op de eerste de beste grote doos af en zegt 'DIE WIL IK MAMA!' en dionne zoekt alles was roze is (dat zit er gewoon in he, hoef je niets voor de doen...?!)
Uiteindleijk hebben we ze een beetje kunnen beinvloeden, ik ben niet zo dol op die dingen die nu een hype zijn en volgend jaar weer vergeten (Cars/ Dora...) dus we hebben een mooie vrachtwagen gekocht MET heftruukje en voor Dionne de Duplo Bus (=erg leuk!) Iederen bllij, mams nog een frisbee voor in de speeltuin en echt dik stoepkrijt :p

Oh, moet nog iets vertellen, ja ik ben er vroeg bij hoor, maar ja, normaliter krijgen wij gewoon een kindje en dus moet er een kaartje komen. Deze keer ga ik dat zelf ontwerpen/maken en drukken samen met mijn computervriend Jon :p
Nu was ik vannacht wakker geworden (eerlijk waar) ik had een idee!!! Papiertje gezocht en om 02.00 snachts zitten tekenen.
Omdat Jon dus een franse belg is en ik een nederlander wil ik dat graag combineren. Dus nu had ik het zo bedacht op de voorkant kleine vierkantjes te maken met delfstblauwe plaatjes; molentje/ klompjes/ tulpjes/ kussende boertje-boerinnetje, die vier en dan heel veel in de kleine hokjes op de voorkant.
Ja, heb je hem nog...
Dan maak ik in de voorkant een gat, geen rondje of vierkant maar in de vorm van de contouren van Belgie! En aan de binnenkant donker(der)blauw met de naam die in het gat valt natuurlijk en de rest van de test eromheen gedrukt, wat je dus niet ziet als ie dicht zit, je ziet alleen de naam...
Ik hoop dat jullie hem snappen, wat vind je?
Leuk???? Niet leuk :( ?

En weet je; ik had in de speelgoedwinkel ook een bumba rinkelarmbandje gekocht voor onze spruit (bloos...) ik heb ook vandaag het gekregen rompertje en de sokjes en slofjes die ik had gekocht voor de mk te voorschijn ghaald, we moeten het langzamerhand maar een beetje gaan geloven he... ;)

xx

Elena: spannend dan wat je te horen krijgt vanavond, maar ik denk dat het best mee zal vallen, je hebt er toch niet op los gerammeld of zo ...!

Sjaar ( en de rest): ik ben ook pas vanaf oktober 'beschikbaar' :p en dan alleen dus op de vrijdagen 2 okt/16 okt/ 30 okt/ 13 nov... und so weiter. gaan jullie het op een andere dag doen dan vrijdag kom ik niet, dat snap je dnek ik wel ;)
Ik ben benieuwd of het wat word!

Jenny: eindelijk morgen naar de controle, altijd fijn als je officieel groen licht krijgt natuurlijk ( en daar gaan we vanuit natuurlijk!)

Vanmorgen met de kids naar een speelgoedwinkel geweest, ze mochten iets uitkiezen omda thet vakantie is... geweldig; kids in een speelgoedwinkel. Jordi springt op de eerste de beste grote doos af en zegt 'DIE WIL IK MAMA!' en dionne zoekt alles was roze is (dat zit er gewoon in he, hoef je niets voor de doen...?!)
Uiteindleijk hebben we ze een beetje kunnen beinvloeden, ik ben niet zo dol op die dingen die nu een hype zijn en volgend jaar weer vergeten (Cars/ Dora...) dus we hebben een mooie vrachtwagen gekocht MET heftruukje en voor Dionne de Duplo Bus (=erg leuk!) Iederen bllij, mams nog een frisbee voor in de speeltuin en echt dik stoepkrijt :p

Oh, moet nog iets vertellen, ja ik ben er vroeg bij hoor, maar ja, normaliter krijgen wij gewoon een kindje en dus moet er een kaartje komen. Deze keer ga ik dat zelf ontwerpen/maken en drukken samen met mijn computervriend Jon :p
Nu was ik vannacht wakker geworden (eerlijk waar) ik had een idee!!! Papiertje gezocht en om 02.00 snachts zitten tekenen.
Omdat Jon dus een franse belg is en ik een nederlander wil ik dat graag combineren. Dus nu had ik het zo bedacht op de voorkant kleine vierkantjes te maken met delfstblauwe plaatjes; molentje/ klompjes/ tulpjes/ kussende boertje-boerinnetje, die vier en dan heel veel in de kleine hokjes op de voorkant.
Ja, heb je hem nog...
Dan maak ik in de voorkant een gat, geen rondje of vierkant maar in de vorm van de contouren van Belgie! En aan de binnenkant donker(der)blauw met de naam die in het gat valt natuurlijk en de rest van de test eromheen gedrukt, wat je dus niet ziet als ie dicht zit, je ziet alleen de naam...
Ik hoop dat jullie hem snappen, wat vind je?
Leuk???? Niet leuk :( ?

En weet je; ik had in de speelgoedwinkel ook een bumba rinkelarmbandje gekocht voor onze spruit (bloos...) ik heb ook vandaag het gekregen rompertje en de sokjes en slofjes die ik had gekocht voor de mk te voorschijn ghaald, we moeten het langzamerhand maar een beetje gaan geloven he... ;)

xx

hoi astrid..

je bent er op tijd bij met je geboorte kaartje! idd wel een leuk idee! wel knap dat je t zelf gaat maken..keb ook wel vaak van die ideeen ma de uitvoering gaat meestal nie helemaal vlekkeloos:p

dus je komt weer een beetje rond? dat je met de kinders na de speelgoedwinkel bent geweest? weten je kinderen eigenlijk al dat je zwanger bent?

een vrijdag vind ik ook prima! dus elena vanaf november.. astrid kan dan ook.. jen?marjoleine? jolien? edith?

wat ik me nog afvroeg astrid: je zei laatst ergens dat als je bij de vader van je kinderen was gebleven dat t dan verkeerd zou zijn gegaan.. drugs enzo.. toch? ma de kinderen gaan wel naar hun vader elk weekend? vroeg t me af.. je hoeft geen antwoord te geven als je da nie wil hoor..

liefs

Hey dames,

Ik kan ook wel een keer begin november, maar dan wel echt begin... ik heb vanaf 12 november 4 verjaardagen altijd. Dus de 31ste oktober of 7 november zou voor mij prima uitkomen.

Wij hebben ook ons geboortekaartje zelf gemaakt trouwens, we hebben allebei kunstacademie gedaan, dus het werd ook van ons wel verwacht zal ik maar zeggen.

Nou ik moet even de stad in!

Liefs Jen

Jen,
ik heb op 2 aug een neg test gehad. En sindsdien ook niet meer gevloeid. Dus ik weet zeker dat er niks is achtergebleven.
Affijn, dus volgens jouw gyn kan geen ei als HCG is. Nou ja, misschien toch soort mini ongi, dit. Zet echt niet door alleen. En misselijk en moe. gisteravond zw test gedaan, was neg. Nou ja, doe over paar dagen nog wel een test.
In anderhalve week tijd zal er ook niet veel aangemaakt zijn in mijn baarmoeder, dus ook niet veel te "ongi-en".
Hou jullie op de hoogte...

@Astrid: leuk dat kaartje!!!!!!!!!!!!En dan de naam in zwart-geel-rood?
;-)
@Elena, balen van die klacht. Eerst maar zien wat het daadwerkelijk wordt. meestal loopt zoiets met een sisser af.....

Terug
Bovenaan