Elena: spannend dan wat je te horen krijgt vanavond, maar ik denk dat het best mee zal vallen, je hebt er toch niet op los gerammeld of zo ...!
Sjaar ( en de rest): ik ben ook pas vanaf oktober 'beschikbaar'
en dan alleen dus op de vrijdagen 2 okt/16 okt/ 30 okt/ 13 nov... und so weiter. gaan jullie het op een andere dag doen dan vrijdag kom ik niet, dat snap je dnek ik wel
Ik ben benieuwd of het wat word!
Jenny: eindelijk morgen naar de controle, altijd fijn als je officieel groen licht krijgt natuurlijk ( en daar gaan we vanuit natuurlijk!)
Vanmorgen met de kids naar een speelgoedwinkel geweest, ze mochten iets uitkiezen omda thet vakantie is... geweldig; kids in een speelgoedwinkel. Jordi springt op de eerste de beste grote doos af en zegt 'DIE WIL IK MAMA!' en dionne zoekt alles was roze is (dat zit er gewoon in he, hoef je niets voor de doen...?!)
Uiteindleijk hebben we ze een beetje kunnen beinvloeden, ik ben niet zo dol op die dingen die nu een hype zijn en volgend jaar weer vergeten (Cars/ Dora...) dus we hebben een mooie vrachtwagen gekocht MET heftruukje en voor Dionne de Duplo Bus (=erg leuk!) Iederen bllij, mams nog een frisbee voor in de speeltuin en echt dik stoepkrijt
Oh, moet nog iets vertellen, ja ik ben er vroeg bij hoor, maar ja, normaliter krijgen wij gewoon een kindje en dus moet er een kaartje komen. Deze keer ga ik dat zelf ontwerpen/maken en drukken samen met mijn computervriend Jon
Nu was ik vannacht wakker geworden (eerlijk waar) ik had een idee!!! Papiertje gezocht en om 02.00 snachts zitten tekenen.
Omdat Jon dus een franse belg is en ik een nederlander wil ik dat graag combineren. Dus nu had ik het zo bedacht op de voorkant kleine vierkantjes te maken met delfstblauwe plaatjes; molentje/ klompjes/ tulpjes/ kussende boertje-boerinnetje, die vier en dan heel veel in de kleine hokjes op de voorkant.
Ja, heb je hem nog...
Dan maak ik in de voorkant een gat, geen rondje of vierkant maar in de vorm van de contouren van Belgie! En aan de binnenkant donker(der)blauw met de naam die in het gat valt natuurlijk en de rest van de test eromheen gedrukt, wat je dus niet ziet als ie dicht zit, je ziet alleen de naam...
Ik hoop dat jullie hem snappen, wat vind je?
Leuk???? Niet leuk
?
En weet je; ik had in de speelgoedwinkel ook een bumba rinkelarmbandje gekocht voor onze spruit (bloos...) ik heb ook vandaag het gekregen rompertje en de sokjes en slofjes die ik had gekocht voor de mk te voorschijn ghaald, we moeten het langzamerhand maar een beetje gaan geloven he...
xx