haha, nee niet de namen in zwart/geel/ rood, dat pas niet vind ik!
We komen nu even prima rond nu, jon heeft net twee weken (zwart) salaris gehad en wij doen dat graag in de zomer een cadeautje, krap of niet krap. verder krijgen ze niet zo veel van ons, we willen ze niet te veel verwennen, ze krijgen al zat van oma en bij hun vader dus dat is genoeg.
Speaking of de vader; ik snap je gedachte, ik ga natuurlijk niet mijn kids daar brengen als hij hartstikke stoned is he
Nee, ik heb hem vorig jaar aan de kant gezet toen is ie helemaal los geslagen zeg maar en uiteindleijk heeft ie 6 weken in een afkickkliniek gezeten met wekelijkse nazorg, dat heeft geholpen, hij is (nogsteeds) clean. En hij weet dat als ie over de streep gaat ik maar naar de advocaat hoeft te bellen en dan heeft ie het voor zichzelf verknald, dat heb ik heb ook gezegd! Maar zo ver gaat het goed.
Oh, en ze gaan OM het weekend hoor! Niet elk weekend, dan had ik niet helemaal hier kunnen wonen want dan het het niet te betalen geweest met de benzine!
Nog een nieuwtje (ik ben blij
) )
Jon heeft net nog een soort solicitatiegesprek gehad, bij het werk waar ie stage had gelopen en in eertste instantie zou blijven werken tot er allemaal maren en alsen kwamen. Maar nu blijkt dat de baas uit het bedrijf gaat en het word overgenomen door de enige (volwassen) werknemer en hij heeft een programmeur nodig dus das perfect! Nu word het even voorgelegd bij de accountent en dan weet ie als het goed is vrijdag of maandag meer. Ik hoop het wel dat het lukt. Hij vind het werk leuk en het is dan een tweemansbedrijfje, het loon schiet ook ineens een stuk omhoog dsu alles zou goed zijn (en mams is blij dat de big boss zich terug trekt want dat is een onverantwoordelijke eikel
) duimen nu dus!
Jen: die data die jij noemt zijn zaterdagen... kun je niet op de vrijdagavond ervoor??? Beschrijf jullie geboortekaartje eens als je wilt, ik ben benieuwd?! Of heb je hem soms op de hyves staan?
Edith: ze hebben na mijn curetage dan gezegd dat de eeste keer weinig is (een dag of zo) en pas de tweede keer (als ie komt natuurlijk) is het veel heviger... klopte bij mij, misschien ook bij jou?!?!
xx