Zwanger worden na een miskraam

Hallo Ladies...

Pff ben kapot hiero! Indd erg veel berichten, ik lees ze wel allemaal maar ga niet overal op reageren!

Ik kan niet het laatste weekend van oktober, vrijdagen in november is prima, volgens mij kan ik allemaal wel. Babyshoppen ga ik dan liever niet, vind ik persoonlijk een beetje pijnlijk als ik bijvoorbeeld niet zwanger ben, weet niet hoe anderen het hebben??

Momenteel is de situatie goed, ik ben een gesprek gehad met de cliente en ze heeft spijt dat ze in een opwelling een klacht in heeft gediend. De sfeer is terug op de groep. Daarnaast is die klacht wel de deur uit, dus daar zal ik nog wel wat van te horen krijgen. Ik zie het vanzelf wel dan. Ik heb nog steeds een weeig gevoel in me onderbuik en een smerige smaak krijg ik weer in mijn mond, ook dat laatste had ik met de vorige zwangerschap. Wachten...wachten...wachten...

Ik ga bank hangen dames ben gesloopt! tot later!

liefs, Elena

Hey dames,

@mayo, het is echt heel heftig wat je nu allemaal doormaakt. lijkt me echt heel erg zenuwslopend! hoop voor jullie dat er snel een einde aan deze situatie komt en dat je dat kleine mannetje snel bij jullie in huis hebt.

@elena, over dat babyshoppen heb je gelijk, kan me voorstellen dat het dan pijnlijk is....maar we kunnen in principe afspreken dat we gaan babyshoppen en tot de dag van te voren beslissen of we dat wel of niet gaan doen afhankelijk of iedereen dan zwanger is.

Dus ik ben voor babyshoppen, mits iedereen zwanger is. En dat was wel de afspraak, we moeten allemaal flink doorsexen, want de afspraak was dat we allemaal binnen 4 maanden zwanger zouden zijn... en we hebben nog maar 3 maanden :p

Vrijdag overdag gaat voor mij trouwens nooit, ik werk tot half 6 en werk in het onderwijs... dus eerder weg of een dagje vrij nemen zit er voor mij helaas niet in. nou moet ik wel zeggen dat ik de 30ste oktober herfstvakantie heb en dat dat dus de dag is dat ik niet hoef te werken.

Liefs Jen

hoi hoi..

eerst even dit:
- elena kan vanaf november
- jen kan 's avonds
- astrid kan alleen op vrijdag
- marjoleine? kan wel toch vrijdagavond?
- ik in ieder geval (of k moet op de een of andere manier werk hebben gevonde)
- jolien?
- edith?
- mis ik nog iemand?

@marjoleine: dus vandaag krijg je de datum van de rechtszaak? dat is in ieder geval 1 stap vooruit.. kan me voorstellen dat je er ook fysieke klachten van krijgt.. hoop dat het allemaal snel achter de rug is en ik duim voor jullie!

@elena:dus je hebt een gesprek gehad met de client? dat is wel fijn.. dat je nu in ieder geval weer normaal met elkaar om kan gaan.. zat er ook iemand bij het gesprek die dat straks kan bevestigen?
k snap dat je nie wil gaan babyshoppen.. ik vind het ook prima om ergens wat te gaan ete/drinke..ma denk je wel aan de afspraak!:p

@allemaal: ik was wel blij dat ik t mijn schoonmoeder had verteld.. kan met haar best goed praten (beter dan met mijn moeder) dus nu kan ik mn ei ook een beetje kwijt..vanmiddag samen met dr na de kapper:p

liefs

Heej, Yes today is D-day.. Nog niets gehoord maar de dag is nog jong..

Ik kan ook wel gewoon op de avonden hoor, Word wel lastig als je dan wilt shoppen, aangezien ik en Jen op vrijdag werken en dus laat ergens in Utrecht (omgeving) zullen zijn..
Ok, alleen babyshoppen wanneer de deadline is gehaald, dus jullie weten wat te doen dames!

Elena, jij en ik zijn nu als eerste aan de beurt. Het lange wachten is weer begonnen. Heb je er een beetje goed gevoel over??
Ik heb nu al een ongi gevoel.. Zal er wel dus niet in zitten dat ik zwanger ben..
Wel heavy wat er is gebeurd op je werk. Kan je ook echt gebruiken op je eerste dag. Sommige mensen tillen ergens nogal zwaar aan.. Gelukkig is de situatie nu weer een beetje gesust.

@Jen, Heb jij eerdaags niet ergens je ei?? Good luck!

@Jolien, Hoe is het nu met jou? Je was ongi geworden he.. Al over??

Liefs, Mayo

Jaaaa Mayo, wij zijn aan de beurt! Ik heb er een goed gevoel over, maar ja, je kan het ook zo graag willen dat je lichaam je voor je gek houdt he... Ik heb wel vollere borsten en tot nu toe 1 pijnlijke tepel, smerige smaak in me mond en al een paar dagen hetzelfde weeige gevoel in mijn onderbuik. Precies hetzelfde als vorige maand dat ik zwanger was, maar ben zo bang dat ik mezelf voor de gek houdt!

Zaterdag gooi ik de eerste test er tegen aan... WOEI!

Heel veel sterkte Mayo met de naderende datum voor de rechtszaak, een stapje dichterbij het einde zullen we maar denken en dus dichterbij je zwangerschap!

Ik wil ook best babyshoppen, ook alleen als iedereen zwanger is, anders niet!

Mij maakt het niet uit wat we gaan doen, lekker wat drinken eten of kleppen vind ik ook hartstikke leuk!

Ik moet stoppen want ik moet helpen met de kast uitruimen, ik krijg vandaag een inloopkast!!

WOEI!!

Liefs, Elena

Hey mayo,

We zijn al bezig hoor, als het goed is aanstaande maandag mn ei, nou heb ik nu al doorzichtig slijm enzo (sorry voor het onsmakelijke detail) maar het zou dus best kunnen zijn dat mn ei iets eerder is, dus we gaan er weer voor. Niet dat we zaten te wachten ofzo :p sex hebben we zoiezo zat ;)

Heb het lijstje maar weer even naar boven gehaald. Vorige keren teste ik trouwens 4 dagen voor mn NOD al positief, en ik heb nog een berg testen liggen, dus ga denk ik de woensdag na lowlands testen.

@astrid, als we nou meer naar het zuiden van het land komen, kunnen we dan niet een keer op zaterdag afspreken?? Winkelen in breda lijkt me ook erg gezellig, met het openbaar vervoer is het zoiezo voor mij makkelijk te doen, kunnen we met een aantal meiden samen reizen.
Ik ben namelijk pas om half 6 klaar met werken op vrijdag en dan zou ik dus op z'n vroegst 7 uur/half 8 in utrecht kunnen zijn.
Op zaterdag zouden we mooi met z'n allen kunnen lunchen enzo. High tea doen ;)

zoooo, ik heb weer genoeg gekletst.

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SjAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010

NOD's:

Elena- NOD 22/08- ronde 1 na mk- kind 1
Marjoleine(KEANOSMAMA)-NOD 23/08 -ronde 4 na mk- kind 2
Jen(KNUTSELJUF)-NOD 31/08 -ronde 1 na 2e
mk- kind 2
Jolie -NOD 2/09 -ronde 2 na mk -kind 1
Edith - NOD 08/09- ronde 2 na 2e mk - kind 3
Jenny (JENNYBABEK)- NOD ... - ronde 1 na mk- kind ..
Juliette-NOD.... ronde 1 na MK- Kind ....

Zal super zijjn als je gevoel klopt Elena, heb hier al meer wondertjes mee gemaakt.. maar ook een x aantal keer dat je lijf je voor de gek houdt.. Ik heb het ook gehad en geloof, ik voelde het echt..
Weet je zeker dat je wilt testen. MIsschien ben je wel zwanger en geeft die test een negatieve uitslag omdat het een week te vroeg is.. Als je die ultragevoelige testen hebt van sensitest kan je geloof ik 5 dagen voor je NOD meten.. bij andere testen zal dat niet gaan.

Niet bang voor de teleurstelling??

Hee,
kennelijk konden jullie er gisteren avond WEL op! Ik kreeg het niet voor elkaar op die site... :s

Even het nieuwe lijstje
- elena kan vanaf november
- jen kan 's avonds
- astrid kan alleen op vrijdag AVOND!!! eens in de twee weken (nov 13/27)
- marjoleine? kan wel toch vrijdagavond?
- sjaar in ieder geval (of k moet op de een of andere manier werk hebben gevonde)
- jolien?
- edith?
- mis ik nog iemand?

In principe mis je juliette maar ik weet niet of die er al in in zou hebben, wij schrijven al zo lang en ze komt er net bij, van mij is ze, ben je, welkom hoor, maar ik zou het ook begrijpen als je geen zin hebt.
En Edith weet ik ook niet of zij er trek in heeft.

Babyshoppen... weet niet... als iedereen zwanger zou zijn ja, leuk, ik hoop het van harte dat iedereen dan terug zwanger is maar dat weten we nog niet ;)

En OMGEVIND utrecht, of Utrecht, persoonlijk lijkt me OMGEVING utrecht beter, zoals ik al zei, ik kan geen geen stad rijden en ben een nul in parkeren :s En we kunnen elkaar makkelijker vinden in een kleiner plekkie...
Waar komt iedereen nu vandaan?

Elena: noordholland, toch?
Sjaar: Friesland
Marjoleine: Arnhem
Jen: ...
Edith:...
Jolien:...
Ik: kom van zuidelijk.

Hihi, dus we komen allemaal vanaf een andere kan aan bij Utrecht :p Lekker handig!
Misschien Zeist of Nieuwegein(volgen wiki staat het bekend om zijn centrale ligging, jaja)???
Het lijkt me wel een goed idee als we iets gaan doen en niet allen iets drinken, stel nou dat het voor geen meter klinkt in 'real life' dan word het ook zo pijnlijk.
Ik ben erg benieuwd hoor!

Sjaar: zeg dat dan!!!! rondkomen, zie ik als inkomen en aangezien de zaken hier niet zo goed gingen... dacht ik dat. Nou, ik moet zeggen ben dan gisteren naar de speelgoedwinkel geweest, een uur denk ik, maar het is en blijft vermoeiend. Ik had alleen zelf niet gereden en dat vergt toch concentratie wat me moe maakt denk ik. Maar het gaat a beter ja ;)

Ik schei er mee uit, ben niet lekker. :s

xx

Terug
Bovenaan