Zwanger worden na een miskraam

hoi hoi..

@astrid: jah sorry hoor.. belgen:p
haha moest even.. k hoor wel vaker dat k rare uitspraken heb.. dus mijn fout..
we kunnen in plaats van babyshoppen toch ook iets dreugs gaan doen? bowlen of zo.. (k wou zegge paintball.. ma das nie zo handig)
en ik ben t met je eens.. omgeving utrecht.. k ben ook ontzettend slecht in parkeren.. en in een stad rijden.. wat een ramp!

@elena: hoe krijg je een inloopkast? die moet toch al in een huis inzitten? of zie ik dat nou verkeerd?

@jen: das ook wel een goed idee.. high tea..:D mja da ligt een beetje aan astrid of zij da wil..

@marjoleine:dat je zo'n ongi gevoel hebt zegt nie zoveel toch? ik heb t ook gehad de eerste weken.. mja meestal heeft je gevoel wel gelijk..

liefs

Hey meiden, daar ben ik weer even.

Mijn NOD zou aankomende maandag zijn. De 17e
Jullie moeten idd met elkaar lekker gaan afspreken, jullie schrijven al zolang met elkaar.
Ik kom er in principe nieuw bij.
Succes allemaal met alles.

Liefs Juliette

Jen: ja, in principe kan dat ook wat jij voorstelt.
Ik zou anders ook pas tegen 7/7.30 in omgevind utrecht kunnen zijn hoor.
Maar het is voor Elena en Sjaar een flinke rit dan...

trouwens ik heb vanmorgen mijn dochter aangetoffen met allemaal yogi in haar haar!!!! Kon dus gelijk onder de douche!
Vieze meid hoor! Die kan geen twee dagen dzelfde kleren aan !

Nou net terug en we hebben groen licht!!! Ze zag ook alweer een mooi ei zitten klaar voor de sprong. Dus word klussen deze dagen :). Hopelijk is het meteen weer raak en blijt die ongi nog lekker ver weg. Ene kant opluchting dat alles schoon is, maar aan de andere kant komt het wel hard aan om een lege echo te zien, Niet te spreken over al die bolle buiken in de wachtkamer erg confronterend vindt ik. Nou goed we gaan gewoon weer met een frisse start beginnen en hopen er maar het beste van.

hoi hoi..

ik vind een zaterdag prima.. kan iedereen zaterdag 7 november? en waar spreken we dan af?
den bosch vind ik ook wel erg leuk.. en keb even gekeken.. met t openbaar vervoer is da voor mij net 2 uurtjes.. dus dat is wel te doen..

@jenny: fijn dat je een goede echo had! meteen aan de klus..:p
ik vond het ook altijd erg confronterend die wachtkamer jah.. op een gegeven moment met mezelf afgesproken dat ik er alleen nog maar heen ging als ik zelf ook zover zou zijn.. k wou dr echt nie meer heen!

@astrid: haha.. yogi in dr haar? hoe doet ze dat?
ach jah.. zo blijf je bezig he?

liefs

Jenny; goed nieuws, meid en lekkerrrr aan de klus!!
Waardeloos he dat je in de wachtkamer bij de bolle buiken moet zitten, altijd pijnlijk :s

Haha, sjaar: wat dnek je wat? Bowlen wilde ik ook zeggen maar ik denk straks vinden jullie het zo suf :p Ik ben pro :p

Elena: noordholland, toch?
Sjaar: Friesland
Marjoleine: Arnhem
Jen: Flevoland
Edith:...
Jolien:...
Ik: kom van zuidelijk.

Hey sjaar, den bosch is voor mij ook prima, een uur en 20 minuten voor mij met de trein, maar vind treinen altijd wel lekker. Moet jij ook over utrecht?? vast wel.

@jenny, naar he zo'n lege echo, ik vond persoonlijk de echo met het dode kindje nog vervelender, en inderdaad alle bolle buiken in de wachtkamer is ook zoooo naar. Jullie gaan dus ook de vrij periode weer in ;) wij zijn ook al druk bezig.

@astrid, 2 dagen dezelfde kleren aan :p die uk van ons maakt zowel zichzelf als mij altijd vies, dus dat is hier ook geen optie ;)

Liefs Jen

hoi hoi..

@astrid: dank je dat je me suf vind:p ik durf t tenminste te zeggen..haha..
is den bosch voor jou ook te doen?
ik weet nie waar jij uit t zuiden komt dus..

@jen: ik moet idd ook over utrecht..je kan bijna nie anders denk ik..

@allemaal.. dus 7 november?

liefs

Terug
Bovenaan