Zwanger worden na een miskraam

07-11 no problem at all! Ben al eens eerder in Den Bosch wezen winkelen etc. en dat was hardstikke leuk! Ga dan wel treinen.. Makkelijker en mocht ik nog niet zwanger zijn kan ik nog een wijntje nemen ook!

Bowlen is toch niet suf.. Juist leuk!??? (of ben ik nu zo ouderwets)

hoi hoi..

nou als jij ouderwets bent marjoleine.. dan zijn astrid en ik dat ook.. dus maak je daar maar geen zorgen om..
den bosch is idd erg leuk winkelen en veel leuke cafeetjes enz.

liefs

@sjaar en astrid, tegen die tijd kunnen we jullie als bowlingballen gebruiken ;) haha. Maar winkelen en leuke cafeetjes vind ik helemaal prima.

7-11 is voor mij nog helemaal vrij en dus ook geen probleem.is precies een weekje voor mn verjaardag (14-11). Ik hoop wel dat we dan allemaal weer zwanger zijn hoor!! Is nog 3 maanden, dus de kans is er wel degelijk en 2 van de 7 zijn er al zwanger geworden, dus moet goed komen.

Liefs Jen

Ha, kennelijk is het dus niet suf bowlen, of zijn we allemaal suf :p
den Bosch kan ook, Breda beter, maar dat is langer voor jullie denk ik he...
Ik ken noch Breda noch Den Bosch NIET, dus niet een TE moeilijk plekkie om af te spreken, graag ;)

7 november is goed. Das een zaterdag he?!

xx

hoi hoi..

astrid.. als we nou bij t station afspreken.. daar kan jij je auto alst goed is wel kwijt (neem aan dat je met de auto komt) en daar komen wij ook aan.. dus..
je bent wel voortvarend:p je hebt de bowlingbaan al uitgezocht.. haha..

okeej dus alleen elena en jolien moeten nog ja zeggen? want zover ik begrepen heb jenny en edith niet? (dacht ik hoor.. ma ben erg vergeetachtig)
maar euh iemand zei: jullie kennen elkaar al zo lang.. we gaan pas in november!! dat is nog 3 maande! tegen die tijd kennen we jullie ook! als je genoeg mee blijft schrijven hiero..

liefs

Nou voortvarend, typ het in op google en het is de enige die er uitrold... (ik ben nogal een controlefreak misschien heeft het daar mee te maken :s, ik probeer mijn mond te houden)

station is idd een goed idee! Ook centraal, makkelijk te vinden en komen (allemaal?) met de trein, goed idee!
x

Terug
Bovenaan