Zwanger worden na een miskraam

Hee, ik kon gister ook niet op de site, vandaar nog geen reactie.
Jullie hebben goed ingeschat dat ik niet meedoe met de real life afspraak.
Hou het lekker bij dit forum.
Maar het gaat vast heel leuk worden. Hm, bowlen, misschien dat ik me nog bedenk, das wel cool!!!
Hihi...
Affijn, hier nog steeds geen fatsoenlijke ongi. Minimaal bruin slijm das alles. Heb dus nog hoop op iets anders dan ongi...

@Jenny: rot he, die lege echo, en ja, die dikke buiken in de wachtkamer. Daar heb ik een uur tussen zitten wachten terwijl ik wist dat er een dood kindje in MIJN buik zat. maar ja, dat is het vak van een gyn....zo dichtbij elkaar zit dood en leven helaas...

Maar goed, je kunt wel weer met een schone lei beginnen. En alweer een ei op komst!!! Je komt de komende dagen zeker niet veel op het forum ;-P
Heeeeeeeeeeeeel veel succes.

Hee, jij kon er ook al niet op Edith, ik ook niet gister! Ik had al gedacht dat je niet mee zou gaan, niet dat het geeft ofzo, je moet er maar net zin in hebben natuurlijk ;) Als je maar wel bij het forum blijft he ;)
Lekker aan de klus weer de komende dagen succes!

Ik heb vanavond voor het eerst overgegeven, ohhh, elke keer met eten maken heb ik al gegeten en gedronken voor we aan tafel zitten :s Ik eet niet zo veel hoor, nergens geen trek ik. Wel veel drinken maar eten... brrrr.... Ik ga wel extra vitamines halen, dat ik dat iig wel genoeg binnenkrijg, lijkt me verstandig.
Het gekke is met Jordi en Dion had ik echt OCHTENDmisselijkheid, tot stipt 12uur. Maar nu heb ik het de hele dag in vlagen, is iig een goed teken zalk maar zeggen he!

Weltruste allemaal!

Astrid, je snapt het.
Het wonder van een forum waar ik lekker mee kan kletsen zonder dat het hele dorp het weet.
juist anoniem blijven vind ik zo leuk.

Ooooo, en de hele dag door kotsen, hihihi
Vast een tweeling!!!!!!!!!!!!!! *SCHATER*
Nou ja, klinkt als goed teken he?

Wat die lichte ongi betreft. na mijn eerste curettage had ik wel een echte ongi. Alleen wel wat minder bl verlies en maar 4 dgn.
Nu dus veel minder. Maar goed, volgens mij kan echt alles en weten gyns het eigenlijk ook niet.

Oh my gosh wat ouwehoeren jullie veel zeg ;)

Euhm nee, ik ben niet teleurgesteld als ik een negatieve test heb want ik heb dan nog steeds genoeg test om een positieve test in handen te krijgen (los van me ongi he) ben een vreselijk positief ingesteld mens...

Den bosch/breda... Mensen dat echt een pieeeep eind weg voor mij hee! Dat is twee uur met de auto.... :( Sjaar, is het voor jou niet makkelijker om de afsluitdijk over te komen? Dan kan ik jou daar zo oppikken kan je met mij meerijden... Is goedkoper voor ons beide! Treinen is geen optie vanaf hier want dan ben ik dus 4 uur onderweg enkeltje... Duurt al 3 kwartier voordat ik met de bus bij een treinstation ben :S THANK GOD FOR THE CAR!

7 november is in principe goed, moet vrij vragen en afwachten of ik het krijg, het weekend daarna zou misschien nog mooier uitkomen, de 13de.. Of ben ik nou lastig? Hihihihi

Ik heb nog steeds geen ongi klachten, alleen wel wat lichte vage klachtjes wat me hoop geeft...

Die inloopkast, ja ik heb al een bestaande kast ingebouwd in de woonkamer, maar ik ben zo'n vreselijke kleding en schoenenverslaafde (om je een idee te geven, ik heb 6 kledingkasten in de slaapkamer staan en heb 8 vuilniszakken met kleding bij me moeder staan, het past niet meer, dus vandaar dat de rommelkast eraan moet geloven. Maar ja, nu zit ik met het probleem, waar moet ik heen met de rommel????

Grrrr, puzzelen hoor in een kleine woning!

Voor de rest weet ik echt niet meer waar ik op moet antwoorden, ben net klaar met werken en het was erg druk, stond alleen met een inval... zzZZzzzZZ.

Oh ja ik woon in Noord Holland ja!

Truste dames en tot later!

Liefs Elena

Goeiemorgen allemaal,

Verder nog niemand wakker>?? M'n vent heeft net die kleine naar het KDV gebracht dus ik zit nu heerlijk met een kop koffie achter de comp. Kan af en toe zoooo rustgevend zijn.

@elena, Hier nog een kleding verslaafde hoor, maar ik ben echt verslaafd aan didi kleding (en andere dure merken :S) Ik heb hier 2 kasten van een meter vol en een aantal grote verhuisdozen op zolder staan en nog wat bakken onder mn bed ;)

Zucht nog maar een kop koffie maken

goeiemorgen!

@elena: kledingverslaafde! even ter vergelijking ik heb 5 laatjes vol.. en dan nog schoenen overal door het huis.. ma das alles.. wel lekker dat je een inloopkast krijgt..

@astrid: lekker he? ik ben ook de hele dag door misselijk.. mja k zie t maar als een goed teken.. kan t in ieder geval voelen dan..

zo maar s de was buiten ophangen.. beetje opruimen enzo.. voel me nu al huisvrouwtje..

liefs

huisvrouwtje, zo voel ik me ook al weken, en ik kan niet wachten tot mn vakantie voorbij is, nog 1,5 week. Huisvrouw zijn, ik kan het heel goed, maar word er zwaar gefrustreerd van.

Oeh besef me net, nog een weekje en dan zit ik al op lowlands rond deze tijd!! Heb er zin in!!!!!

Heb net trouwens de hele wandelwagen geschrobt, je kan de hele bekleding eraf halen en het is buiten nu zo lekker zonnig dat ik zoiets had van maar even nu doen, is voorlopig de laatste kans (als ik weer aan het werk ben heb ik er echt geen tijd voor) en uk is op het kdv dus ik heb de wagen vandaag ook niet nodig.

Ook al een wasje opgehangen en de voorraad oud papier weggebracht.

Straks de boodschappen ophalen en nog een kadootje voor mn schoonpapa halen.

Ik zie jullie straks nog wel!!

Liefs

Elena: wij zitten denk ik ruim 400 km van elkaar! Als het nou op vrijdagavond zou zijn dan zou Nieuwegein of Zeist een optie kunnen zijn dacht ik,
Utrecht op een zaterdag zeg maar, als ik er speciaal voor naar NL moet is ook 2.5 uur rijden....
tis lastig he :s

Vandaag een poging wagen te zwemmen met de kids en een paar boodschapjes doen want morgen schijnt weer een feestdag te zijn hier (mijn schoonmoeder mailt ons als er een feestdag komt, anders staan we tekens voor dichte deuren :s)

Net is er een mevrouw naar het huis komen kijken en die komt nog terug met haar vriend/man! Dat is niet de bedoeling!

Verder niets te vertellen eigelijk ;)
xx

Terug
Bovenaan