Zwanger worden na een miskraam

Hallo meiden,

even jullie mening..

Collegaatje kwam net na me toe.. 5 wkn zwanger, gisteren heel klein beetje bloed verloren en vandaag stekende pijn aan 1 kant.. Ze heeft maar 1 eierstok. (ook aan die kant pijn)

Lijkt eerder op innesteling dan MK toch??

Liefs,

waarom heeft ze maar 1 eierstok?? bbz gehad?? want anders kan het weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn.

Als ik haar was zou ik naar de gyn gaan., met maar 1 eierstok wil je het risico toch niet lopen?

Liefs Jen

De reden waarom weet ik niet precies.. Wel weet ik zeker dat ze niet eerder een bbz heeft gehad. Wel eerder een cyste gehad op de eierstok..

Ze gaat vanmiddag naar de gyn.. Ben benieuwd.. Mochten jullie nog iedeen of vermoedens hebben.. let me know!

spannend hoor. Ben benieuwd hoe het afloopt.

Ik ben door mn rug gegaan net, m'n onderrug, weet niet wat ik precies deed, maar het doet nu echt heel erg zeer. Zo'n zeer dat je eigenlijk liever niet beweegt. Heb maar even 2 paracetamolletjes genomen (neem echt nooit pijnstillers). Hopen dat het gaat helpen. Ben verbaasd over hoe vroeg het nog is eigenlijk, over 3 uurtjes die uk pas halen. Ik kruip nog even achter mn naaimachine denk ik.

Liefs

Hallo Dames,

Ik had/heb het even ontzettend druk met klussen (van ons huis :p) en op mn werk. Ben dus even niet zo veel te vinden hier. Lees nog wel mee hoor!

Wat betreft afspreken. Ik doe niet mee. Dat heeft niets met jullie persoonlijk te maken want ik vind het net als Edith erg fijn juist dat ik anoniem kan blijven hier. En ondanks dat ik het erg fijn vind om dit allemaal met jullie te kunnen delen gaat afspreken me weer net iets te ver. Daarbij zou ik 7 november echt niet kunnen want ik heb dan een familieweekje in een landal greenpark(ouders zijn dan 30 jaar getrouwd en dan gaan we met zn allen, zus met kids enzo in een huisje).Hoop dat jullie het niet persoonlijk opvatten want zo is het echt niet bedoeld!

Liefs Jolien

@ Jen & Edith : Mijn god wat erg weten dat er een dood kindje in je buik zit. Dan mag ik aan de ene kant dankbaar zijn dat dat me is bespaart.
Hoe zijn jullie daar eigenlijk mee omgegaan? Lijkt me nog moeilijker dan een miskraam op zich.

Deze paar dagen zal ik er niet veel zijn, we gaan lekker aan de dubbele klus, het huis moet ook opnieuw gedaan worden. Situatie hier was namelijk een beetje raar. Ken mijn huidige vriend nog maar 3 maanden en ja was erg snel zwanger. We hebben toen meteen besloten het kindje welkom te heten want ook al kennen we elkaar nog maar kort de liefde is goed. En ja dan hoort samenwonen er ook bij dus moet alles in huis aangepast worden aan onze smaken. Ook al hebben we een miskraam gehad we waren meteen zo gehecht aan ons kindje dat we het meteen opnieuw willen proberen. Was erg zenuwachtig toen het fout ging, bedoel er ging van alles door mijn hoofd zoals zou hij nu nog wel bij me blijven etc. Ook geef ik soms mijzelf de schuld dat het is misgegaan......weet dit is niet zo, maar herkent iemand dat gevoel misschien?

XXX Jenny

Oeps was nog wat vergeten te vragen. Heb sinds vanmiddag ( sorry voor details ) ineens weer wit verlies. Na de miskraam heb ik dit helemaal niet meer gehad, daarvoor had ik er altijd wel last van. Betekent dit inderdaad dat de sprong nu is geweest? of bezig is? Of dat alles nu herstelt is? Stom weet had het allemaal moeten vragen gisteren bij gynacoloog maar was zo ontdaan dat alles me is ontschoten, dus als iemand iets weet please let me know.

XXX

Terug
Bovenaan