Zwanger worden na een miskraam

Owh helemaal vergeten ik heb sinds vanmiddag weer last van wit verlies. En ben het gisteren helemaal vergeten te vragen aan de gynacoloog. Weet iemand o dit betekent dat mijn ei is gespronge, gaat springen ofzo?

XXX

Jenny: witverlies heb ik alleen gehad na mijn ei toen ik zwanger was! Maar het kan ook op een naderende ongi wijzen meen ik, dus heb je er nog niets aan :s

Meiden: ikben doooddmoe, zwemmen was leuk, maar het water was veel te koud, daar hoef je niet te gaan met een pasgeboren baby die is dan spontaan onderkoeld, jammer hoor! Maar de kids vonden het verder leuk, alleen was Dion regelmatig aant klappertanden, arme ding, maar die heeft ook echt geen grammetje vet hoor!

Ik ben een beetje aant twijfelen over onze afspraak 7 nov. Aan de ene kant lijkt het me heel leuk jullie in het eggie te zien, maar aan de andere kant ben ik bang dat het het forum kan verpest, stel dat het totaal niet klikt?! Plus, die afstand he, zoals ik al zei Elena en ik zitten iets van 400 km uit elkaar, als we elkaar zouden ontmoeten (op een zaterdag dan) moet ik er zooooo ver voor rijden....

Nu ff op de bank hoor, ik ben kapot!
Liefs as

@Jenny: Jen en ik waren rond de 11 weken zwanger. We hadden allebei een vroege echo gehad omdat we daarvoor ook een mk hadden gehad.
Ik had met 9 wkn de echo. Toen hebben we een minikindje van 2 cm gezien,met een kloppend hartje.
Bij 11 wkn was het nog steeds 2 cm en dood.
Dus ookal was ik pas 11 wkn en het kindje maar 2 cm, toch voelde het toen voor mij dat ik een dood kindje droeg.
Er zijn ook vrouwen die veel verder in de zw schap zijn. geen idee hoe die dat trekken, dat lijkt me pas vreselijk.
Ik had dus nog geen zwangere buik en had het kindje niet voelen bewegen of zo hoor...
Wat dat witverlies: dat heb ik altijd een beetje. rond m'n ei wordt het transparant en daarna weer wit. Hm, kan je daar dus niet echt mee helpen...

Nou, hier veel duidelijk geworden. Vloei nu dus voor de 4e dag minimaal. Test van gisteravond was echt helemaal negatief. Toen ik m vergeleek met die van 3 dagen geleden zag ik dat die van maandag TOCH een heel licht streepje liet zien.

Dus twee mogelijkheden:
- of het was nog oud HCG en nu zijn de laatste restjes weg met deze kleine menstruatie (wel wat stugge stukje verloren nl, met weinig bloed)
- of ik ben toch een paar daagjes zwanger geweest, maar het is weer mis gegaan. Dat zou wel mijn miss en moeheid van de afgelopen dagen verklaren. Die zijn nu ook helemaal weg.

Nou ja, wat het ook is geweest. Ik ben zeker NIET zwanger.

edith

Hallo dames...

Hoe verder we in mijn werkwerk naderen hoe minder ik zal schrijven... Ik ben kapot na zo'n eerste werk week weer, en ik moet zaterdag en zondag nog.

Ik ben morgen 3 weken verder na de mk, heerlijk nog niet ongesteld en ik heb van die vage pijntjes die kunnen wijzen op zwangerschap/ongi. Eigenlijk weet ik dus niks... Morgen gooi ik er een test tegen aan negatief wil niks zeggen maar de ieniemienie kans is er dat ie ja zegt...

Wat Astrid ook al zegt... Ik vind het echt hartstikke leuk om te meeten, maar ik zie op tegen 2 uur rijden en dat retour.... Moeten we maar even wat op bedenken...

Met een beetje mazzel ben ik morgen op tijd wakker en zalik proberen wat actiever te reageren op iedereen... Anders wordt het maandag, dat is mijn zaterdag...

Liefs Elena

Goedemorgen allemaal,
Gaat me een drukke dag tegemoet dus zal waarschijnlijk vandaag niet meer schrijven..

@Edith, zoals je verteld kan het best zijn dat je wel heel even zwanger bent geweest maat zoals je zelf ook al zegt kan het ook oud HCG zijn geweest. Helaas zal je dat nooit weten. Ongi bijna over dus bijna weer klaar voor een nieuwe ronde!!

@Jenny, ik heb altijd wel last van witverlies maar heb het 1 x heel erg mee gemaakt.. Dat was wel vreemd maar bleek niet zwanger te zijn.. Wel altijd rondom mij ei word het doorzichtig en "dunner".

Je kent je vriend nu pas 3 maanden of kende je hem pas 3 maanden toen je zwanger werd? Dat is wel heel kort... Heb je geen kritiek gekregen uit je omgeving?? of wisten zij dat niet?

@Jen, hoe is het nu met je rug?? Auww..

@Astrid, Ik heb wel 3 krabbels van je gehad.. 3 dezelde wel te verstaan.. Je kan me ook mailen hoor.. Als het goed is heb je mijn mailadres.. (via MSN en heb je h'm je ook gekrabbeld)

@Shari, Hoe voel je je nu? Nog zo moe?

@Allemaal, Volgens mij haken we allemaal af met die afspraak. Blijft weinig meer van over.. Toch maar niet doen dan?

Mijn collega heeft nog weinig uitsluitsel.. Er was niets te zien op de echo en het HCG gehalte was 200.. Dat terwijl ze 5 weken zwanger zou zijn. Dus of ze is minder ver dan ze dacht en is het nog niet te zien of ze is het kwijt.. Het vreemde is dat ze maar 1 uurtje gevloeid heeft. Dat is veel te kort.. Dinsdag maar opnieuw prikken voor het HCG gehalte.. Spannend dus voor haar.

Grtjs, Marjoleine

Marjoleine: oepsie... zoals deze site werkt ook de hyves (bij mij) niet goed! Sorry voor de dubbele berichten :s
Ik zal ff kijken of ik je mailadres kan vinden.

Elena: nog getest?

Edith: kan idd allebei zijn geweest, hoe dan ook ben je nu NIET zwanger en kun je weer verder nu je j e ongi hebt gekregen toch?

Ik ben morgen alweer 8 weken, blij dat ik over 11 dagen weer een echo krijg. Ik vind toch dat mijn 'mk' anders is dan bij jullie, omdat ik toen gewoon niets in het zakje had en ben daarom ook niet bang nu dat erWEL iets in zit dat het mis gaat, kan altijd natuurlijk maar opzich heb ik daar geen angst voor... vinden jullie niet dat dat anders is?
liefs

Terug
Bovenaan