Zwanger worden na een miskraam

Hoi dames,

Hier gaat het wel, mn man is vandaag thuis, dus die gaat jasper de hele dag rond sjouwen. Heb echt last van mn rug en heb geen zin om kreupel op lowlands te zitten.

@jenny, ik heb dat dunnige wit verlies vaak net voor mn ei, had er de afgelopen paar dag ook "last" van. Daarna word het meestal helder en dan is het over.
Het was idd heftig om te beseffen dat de baby dood in mn buik zat, ik had met 7,5 week een goede echo gehad met kloppend hartje en toen met 11 weken bleek dat het met 9 weken gestopt was het leven. De gyn zei ook dat de kans op een miskraam na een goede echo heeeeeeeeeeeeeeeeel klein was. Dat maakte het nog even extra zuur. we hebben dus hele erge pech gehad. Gelukkig ben ik vrij nuchter en nog jong en heb dus ook alle reden om te denken dat het nog wel goed gaat komen.

Een hele goede vriendin van me kende dr vriend ook pas een maand toen ze zwanger raakte, bij haar is de zwangerschap goed gegaan, de kleine is nu ruim een jaar en ze is zwanger van de tweede. Als je weet dat het goed zit moet je er gewoon voor gaan!!

@ iedereen. Zijn er trouwens nog meiden die wel een ontmoeting willen???

Nou ik spreek jullie vanmiddag wel weer!!

Liefs Jen

@ Marjoleine: Ik kende mijn vriend net drie maanden toen ik zwanger bleek te zijn.

@ Jen: Nuchter of niet het lijkt me toch moeilijk....en inderdaad positief blijven werkt het beste...ben zelf gelukkig ook nog jong ( net 26 )

Wat betreft witverlies ik heb dit normaal altijd in het tweede deel van mijn cyclus, maar toch gisteren was anders dan normaal en nu.....helemaal niks meer raar.
Ach alles moet ook weer op gang komen natuurlijk. Zo eerst maar eens even verf gaan halen en dan alles aan de kanten doen kunnen we morgen meteen beginnen :)......( ga stiekem toch wel kijken naar kinderbehang enz kan het niet laten hihi )

@jenny, ik ben ook 26, word in november 27. Ik was nog net 25 toen ik mn zoontje kreeg, maar ik ben intussen alweer 6,5 jaar samen met mn vent ;) en alweer 2 jaar getrouwd :p gaat zo ongelofelijk snel allemaal. Wij woonden trouwens ook al samen toen we elkaar net een week of 8 kenden. Hij is toen bij mij ingetrokken. Was praktischer met z'n stage toen. scheelde hem ruim een half uur reistijd.

liefs Jen

hoi meiden..

hier even snel een berichtje van mij.. zijn weer aant verfen.. t huis zal toch een keer af moeten..

ik wil nog steeds wel meeten.. mja als niemand wil.. en die afstand zal toch wel t probleem blijven.. voor astrid ist 2 uur.. maar voor ons ook... dus..

verder.. gaat goed hier.. ontzettend moe.. kan de hele dag wel slapen.. mja..

k zal straks ff kijken of k wat kan reageren op iedereen!

liefs

Hoi dames,

Ik wil niet heel vervelend zijn, maar astrid, als je niet mee wil zijn de reistijden voor ons een stuk minder natuurlijk (niet onaardig bedoeld, maar ondat je zelf al aangeeft dat je het misschien toch niet zo'n goed idee vind) Dan kunnen we toch ergens in utrecht afspreken en dat is voor sjaar en mij en ook voor elena al een heel stuk korten volgens mij, weer niet waar marjoleine ook alweer vandaan komt (sorry, het geheugen van een visstick) Misschien dan daar iets leuks doen, high tea, bowlen/ shoppen/ uit eten (zitten ook een hoop low budget plekken) Of anders amersfoort?

Nou laat het maar horen!

Liefs Jen

Het maakt idd niet uit hoelang je elkaar kent, als het gevoel vooral maar goed zit.
Hoewel ik ook moet zeggen dat ik eigelijk mijn ex te kort kende (1.5jaar, waarvan 6 maanden samenwonen voor ik zwanger werd), nooit ruzie gehad TOT het eerste kind kwam :s
Ja en dat gebeurd soms ook. Daarom ben ik nu wel blij dat ik mijn huidige vriend al ken in omgang met de kids, er (en HIJ) zal niet zo veel veranderen als dat je van 0 naar 1 kind gaat snap je? Toch ben ik er ook heel nieuwsgierig naar hoe hij met een baby omgaat! Hij kwam bij mij toen Dionne net 1 was, dus baby af. De eerste keer luier verschonen toen ik weg was, heeft ie zijn moeder gebeld wat ie moest doen! Grappig he!
Jen: trek je het nog een beetje met je rug? Is het al minder geworden?
Ik wil opzich wel afspreken maar het zit hem in de afstand... ?!

nu tukkie doen, heb vanmorgen een beetje meer schoongemaakt, ik had een beetje energie maar das nu dus OP :s

xx

Oh, nou kijk Utrecht of omgeving op de vrijdagavond is wel goed te doen... zoals we in eerste instantie hadden gezegd toch?
Maar als het makkelijk is zonder mij (ivm verre reizen) ook prima ;)

Net een sms gekregen dat de baby van die andere zwangere uit de fam is geboren en ondanks dat ik nu zelf zwanger ben heb ik er wel een beetje moeite mee... weet niet waarom. Misschien omdat de volgende keer dat we naar mijn schoonmoeder gaan nu het allemaal baby bla bla zal zijn en er ongetwijfeld fotos zullen zijn waar ik gewoon nog ff geen zin in heb. Is dat raar? Tis dubbel dat wel. Misschien ben ik gewoon een beetje raar...

Terug
Bovenaan