Zwanger worden na een miskraam

hoi hoi..

@astrid: je bent nie raar.. ik heb t ook.. eergisteren is de baby van vrienden geboren... en op de een of andere manier ben ik jaloers..mja tis wel een beetje een taboe..

@elena: heb je al getest?

@marjoleine: weet je de datum al van de rechtszaak? en verlicht dat een beetje de stress? of word ie dan alleen maar groter?

@jen: volgende week al lowlands he? van de week maar rustig aan doen dan..
jeetje.. mensen zeggen tegen ons dat we snel samen zijn gaan wonen enz.. ma jij breekt het record:p wij woonden pas samen na 1,5 jaar...

@jenny:ik kijk ook altijd stiekum al naar behang enzo.. in mijn gedachten heb ik de kinderkamer allang ingericht..haha

liefs

Heej dames,
Helemaal gesloopt. Pas in mijn eentje op 3 kinderen. 1 van 4 en 2 van 2,5... en 2 daarvan met ADHD klachten.. Ze zijn nog niet weg.. maar ze zijn nu iig moe..

@Astrid, shari, Snap dat het kut is dat je hoort van die bevalllingen.. Hadden ook jullie bevallingen kunnen zijn.. Ondanks dat jullie nu weer zwanger zijn, het is geen vervanger..
Astrid, emailadres al gevonden?

Ik wil best nog wel eens afspreken hoor. Maakt mij niet uit waar..

Ga weer terug de drukte in
Liefs, Mayo

Hallo dames...!

Ik heb vanochtend uiteraard getest en hij was negatief, geen man over boord en ben verre van teleurgesteld, ben ook niet ongi dus kan echt alle kanten uitgaan, nog een week tot mijn NOD! Spannend spannend!

We kunnen met het meeten het ook andersom doen, 7 nov komt mij niet helemaal ideaal uit, dus als astrid wel wilt dan kan het toch dichter naar haar? Of vergeet ik iemand?

@Jen, rustig aan doen hoor! Naar lowlands met een halfgare rug lijkt me echt bagger!!

@Sjaar/Astrid, logisch dat jullie daarvan balen, ik ben de eerste in mijn vriendengroep die bezig is om zwanger te worden, dus dat scheelt de helft. Ik hoor gelukkig geen zwangere praatjes of goed nieuws berichten daarover.

Voor de rest ben ik nu alweer vergeten wat er allemala geschreven was, dus helaas, het gaat me echt niet lukken om overal op te reageren...

Nog 1 dag werken en dan heb ik er 48 uur opzitten (met een 32 uur contract= maximaal fulltime bij ons) MAAR WEL BLIJVEN BEZUINIGEN HE REGERING! :p

Truste en liefs, Elena

hoi meiden!

wat is dit? nog helemaal niemand hier geweest vandaag? iedereen aan het genieten van het mooie weer?

ik ben lekker na harlingen geweest samen met mn vriend.. genoten van t strand.. en alles wat daar om je heen gebeurd.. heerlijk:D

nu ff bank hange.. ben redelijk kapot..

morge op mn nichtje passen (of k om kwart voor 7 klaar wil staan morge vroeg..) dus maar een middag tukje met dr meedoen denk ik.. haha

liefs

Tja inderdaad rustig geweest vandaag. Ik heb helaas weinig kunnen doen door de ongelofelijke pijn in mn rug :( M'n vader is soort van arts, die noemde een aantal medicijnene die hij nog wel had liggen, maar allemaal dingen die je niet mag hebben als je zwanger bent of wil worden. kunnen allemaal de vrucht misvormen, heb geen zin in een derde miskraam, mn klusdagen zijn alweer voorbij, dus het zou zomaar kunnen en zolang ik niet zeker weet dat ik niet zwanger ben ga ik echt geen risicovolle medicijnen slikken.

Nou ik ga nog even op de bank liggen

Liefs Jen

Hee, ja, ik had problemen met de toetsen van het toetsenbord :s
Vandaag niks gedaan ik ben alleen moe moe moe, oke, alleen stiekum ff gecheked boven wat ik nog heb liggen aan babyspullen (badje/ handoeken/ kruiken...)
Morgen naar de zee, om 07.00h in Brussel zijn, AHHHH!!! Erg he, dan met schoonvader en vriendin naar de zee, zal wel vermoeiend zijn dus rustig aan vanavond.
Ik mis sex weet je dat, sorry hoor! Maar sinds die dag vloeien durven we niet meer.... We gaan het volgende week vragen of het weer 'mag' :s en dan hop erop!!!!
Ik weet wel dat het kan nu maar toch, even nog niet voor de zekerheid!
Dames, fijne avond en tot morgen avond pas, of straks misschien nog!
xxx

Astrid, herkenbaar.
Mocht ik weer zwanger worden, dan weet ik niet of ik zou durven sexen...
Maar meer dan een week zonder houd ik niet uit hoor...;-P
nu zeker niet zwanger, van ongi af en aan de wijn.
Hahahah, nu nog straks mannie van compu af trekken...
*VETTE GRIJNS*

Terug
Bovenaan