Zwanger worden na een miskraam

Ik ben thuisgebleven vandaag (was ook kapot moe) maar schoonmoeders begrijpt me kennelijk niet zo als jullie doen; ik heb haar gebeld en verteld waarom ik niet mee kwam, jammer maar helaas.
Ik vind het nu even belangrijker dat ik me goeed voel bij de dingen die ik doe en niet of men dat wel of niet waardeerd, komt wel weer goed als ik verder in de zwangerschap ben en alles goed gaat!
Moet mijn bedje in!
Tot morgen AVOND!
xx

Hey dames,

Hier word ook nog fijn gesext hoor, ook als ik eventueel weer zwanger zal worden zal ik dat niet laten. Heb het idee dat ik mn ei al heb gehad afgelopen donderdag of vrijdag, vind het wel snel (op dag 11 van mn cyclus) Misschien komt het omdat ze allemaal in de wacht hebben gestaan na de zwangerschappen en de miskramen.

Wij hebben in ieder geval netjes om de dag gesext (za, ma, wo, vr, zo) dus daar zal het niet aan liggen :p

@astrid, kan me voorstellen dat je angst hebt voor het vrijen nu, ik heb de eerste maanden altijd zo ongelofelijk veel zin in sex, zou het ook echt missen als het niet zou mogen.

Heb nog steeds zoooo veel last van mn rug, vannacht maar met een kruik in mn rug geslapen, voelt nu wel weer iets soepler, maar moet nu dus de hele dag rondsjouwen met mn beebje van bijna 11 kilo :( dus ben bang dat het vanaaf weer net zo erg is.

Nou zal straks weer is kijken of jullie vandaag wat meer op het forum zijn :p

Liefs Jen

FREEEEEDOM! Elena heeft weekend! Ben niet uitgeslapen maar zal hier twee dagen meer rondhangen dan als ik werk hahah!

Wat ik nou gister in ene had! Ik vriend lief mee naar bed gesleurd (wat moeite kost af en toe want die heeft een hekel aan 'gepland' sexen) (kan je nagaan hoeveel energie ik erin steek om het telkens onopvallend te doen lijken en hem weer te versieren) maar goed, ik hem mee naar bed gestuurd, deed tijdens de sex (het penetreren dan mijn baarmoeder zo'n pijn, dat het a sexy was, zo a sexy dat partner zei ik stop ermee.

Elke keer als hij mijn baarmoeder raakte werdt ik gek van de pijn! Kent iemand dit en wat was dat toen?

Voor de rest wordt ik gek van de onwetendheid van mijn cyclys nu... Heb mijn ei niet gevoeld, heb van die rare pijnen blablabla, ik wordt net zo lief ongesteld eerdaags, maar dan weet ik wat. Nu weet ik niks... Als ik ongi ben dan kan je weer rekenen vanaf je gewone cyclus... Grrrrr!

Ik in een klein dipje dus... Heb al bedacht dat ik me op de auto ga storten, cleanen, bumpers doen en waxen en dan ga ik nog een klein muurtje latexen in de keuken.

Tot later meiden!

Liefs Elena

Hey elena,

Wat jij hebt nu tijdens het sexen had ik de eerste ronde na mn eerste miskraam ook, het gevoel alsof je baarmoder compleet bont en blauw is, dat was dus bij mij de eerste eisprong na mn miskraam weer. Bij de tweede mk had ik dit niet (voor zover ik weet) maar hadden we ook niet tijdens mn vruchtbare dagen geklust. Nu heb ik dit gelukkig niet.

Ik ben vandaag ook druk bezig met andere dingen, voorbereiden op mn tentoonstelling in oktober. En op het komende schooljaar.

Liefs Jen

hoi meiden!

jeetje.. moest oppassen op mijn nichtje van net geen jaar oud... gillen! krijsen.. jezus.. k wist nie wat k moest doen.. pap gegeven..neej hoor.. schone luier.. neej hoor.. speen.. werd gewoon weggegooid.. pas toen ik met de fles kwam werd madam rustig.. (bijna n uur later..:O) vriendlief smst: leuk he? jah je kan nu niet meer terug..

wat ik me trouwens aan het bedenke was.. astrid: je haalt op zondag toch je kinderen op? ist dan nie makkelijk om op zondag af te spreken? dan kunne we misschien niet shoppe..(of wel als we t goed planne) ma dan hebben we wel meer tijd toch?

nu maar even tukken.. k ben kapot..

liefs

Terug
Bovenaan