Zwanger worden na een miskraam

Hai Elena,

Klopt! Is wel vaker zo en daarna word het weer zalmkleurig.. Ze zouden veel veranderingen doorvoeren na de zomer.. wie weet gaat het nog eens werken..

Doe straks even een update.. Nu snel naar de supermarkt toe,.. mijn koelkast is leeg!!!

Liefs, Mayo

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SjAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010

NOD's:

Elena- NOD 22/08- ronde 1 na mk- kind 1
Marjoleine(KEANOSMAMA)-NOD 23/08 -ronde 4 na mk- kind 2
Jen(KNUTSELJUF)-NOD 31/08 -ronde 1 na 2e
mk- kind 2
Jolie -NOD 2/09 -ronde 2 na mk -kind 1
Edith - NOD 08/09- ronde 2 na 2e mk - kind 3
Jenny (JENNYBABEK)- NOD ... - ronde 1 na mk- kind ..
Juliette-NOD.... ronde 1 na MK- Kind ....

k heb t lijstje maar weer even naar boven gehaald.. k zag bij marjoleine op msn: bijna D-Day! heeft t hiermee te maken?

voor elena en marjoleine ist weer de spannende week jah.. volgende week weten we meer..

@elena: en hoe is het met de auto? schoongeschrobt? welke kleur was ie? en issie nu? :p ik heb het ook vaak tijdens 'de daad'(haha) dat t me pijn doet.. wat t is weet ik niet.. net alsof ie ergens tegenaan stoot.. ik legde dan vaak mn hand op mn buik en da hielp wel.. ma wat t is????

@jen: hoe is het met je rug?

@astrid: ik durf ook nie te vrijen.. echt heel erg.. weet dat het geen kwaad kan.. maar toch de gedachte dat er misschien wat bloed vrij kan komen.. dan trek ik snel mn kleren weer aan:p

liefs

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SjAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010

NOD's:

Elena- NOD 22/08- ronde 1 na mk- kind 1
Marjoleine(KEANOSMAMA)-NOD 23/08 -ronde 4 na mk- kind 2
Jen(KNUTSELJUF)-NOD 29/08 -ronde 1 na 2e
mk- kind 2
Jolie -NOD 2/09 -ronde 2 na mk -kind 1
Edith - NOD 08/09- ronde 2 na 2e mk - kind 3
Jenny (JENNYBABEK)- NOD ... - ronde 1 na mk- kind ..
Juliette-NOD.... ronde 1 na MK- Kind ....

Hoi dames, heb mn NOD datum aangepast, want ik heb een cyclus van 26 dagen en niet van 28. dus had het verkeerd ingevuld.

Met mn rug gaat het een heel klein beetje beter, gelukkig is die kleine zware man morgen bij oma, dus hoef ik niet te tillen, moet de hele dag achter mn comp dingen voor mn werk doen.

Marjoleine en elena, spannend hoor nog een weekje, in het weekend jullie NOD dus ik moet op jullie uitslag wachten tot maandag avond, ik ben namelijk op lowlands en de ochtend erna naar mn werk .

Ik heb echt het idee dat ik vorige week mn ei heb gehad, dus ga voor de zekerheid de vrijdag voor lowlands toch nog even testen.

Hoe is het met onze zwanger dames??

Nou heb verder weinig te vertellen...

Liefs Jen

Hello Ladie's,

D-day means: August 26th is the day! The day of the hearing..

Nu op zijn nederlands. 26 augustus is de hoorzitting! Eindelijk! Ik vecht er al zo ontzettend lang voor en nu is de verlossende datum in zicht. Moeder komt toch nog in augustus terug maar alleen 2 dagen te laat!!! ;-) hahahaha dom wicht!
Sorry hoor, ik weet dat dit niets te maken heeft maar de dok heeft uitgesproken dat stress de reden kan zijn van mijn pijnen, moeheid etc. Het niet zwanger kunnen worden tot nu toe en misschien zelfs wel de MK. Straks is de stress weg en heb ik hopelijk mijn jochie weer thuis en hopelijk snel weer zwanger.

Zondag mijn NOD. Merk nog steeds niets en verwacht ook helemaal niets.. Eerder een ongi gevoel.. Niet zo gek als je bedenkt dat ik dubbel heb gelegen van de pijn tijdens mijn eisprong..

@Jen, fijn om te lezen dat het ietsje beter gaat met je rug.. Neem morgen maar flink wat rust, hopelijk gaat het dan snel beter!

@Astrid,Shari, Ik snap dat jullie niet durven te vrijen maar het kan echt geen kwaad. Heb me zelfs laten vertellen dat er in sperma veel eiwit is wat goed zal zijn voor de baby.. Vreemd verhaal en weet niet of het klopt maar je hoeft je zelf en je partner dit echt niet te ontnemen..

@Edith, Hoe is het nu?? Nu ongeveer je ei of niet??

@Jolie, ben jij er nog?? Of heb ik je gemist?

@Elena, Erg he, zo'n eerste drukke week. Nu even weekend..
Zaterdag jou NOD... Spannnend!! Wat ga je doen?? Zaterdag weer testen of wacht je een paar daagjes??

Zondags kan ook.. Ik ben best flexibel.. Geeen winkels open.. wel bowlingbanen :p

Tot morgen!
Liefs, Mayo

Ik heel veel steden zijn er wel winkels open op zondsg, of we gaan ook echt op een koopzondag ergens heen. Weten we zeker wat er open is.
Bowlen vind ik ook nog steeds een goede optie.

Beslissen jullie maar ;) ik volg wel :p

Liefs Jen

Oh ja mijn auto... Die is zo zo zo mooi weer! Eerst het luxe pakket genomen van de was straat, daarna in de rode wax gezet (want rode auto's worden rose als je pech hebt) daarna alle bumpers weer met speciaal zwart spul ingevet en daarna alles uit poetsen... Paar uur later maar het resultaat mag er wezen!

Ik heb wat kleine kwaaltjes, maar die zijn zowel aan mijn ongi als aan een zwangerschap te wijzen. Ik ben momenteel zover aan het doordraaien dat ik 7 sensitesten per week gebruikt... Ik weet het het gaat helemaal nergens over, want ik weet niet eens zeker wanneer mijn ei is, en wanneer mijn NOD eigenlijk is. Wordt helemaal gek van die onzekerheid...

Ik heb deze week maar een 3 daagse werkweek en daar ben ik heel erg blij mee, zit er nu alweer doorheen hahahaha, toe aan vakantie :p

Plan maar wat voor een dagje en als ik kan ga ik gewoon mee, als het qua afstand te rijden is! Ik rij niet het zuinigst en ook nog benzine namelijk... hihihi wat we gaan doen maakt mij niet uit, zolang het maar geen baby shoppen is, als niet iedereen zwanger is...voor de rest ben ik overal voor in, high tea, lunch, koopavond, bowlen prima!

Vandaag nog maar een keer muurtje verven, en een ander muurtje en me huishouden doen, even naar de fysiotherapeut, daarna op de koffie bij een vriendin, de rekeningen betalen en vanavond sporten. Oh en daar tussen door genieten van mijn 'zondag' :S:S JAJA!

Liefs, Elena

Heeee, jeetje wat is er een hoop bijgeklets hier! Ik zal een beetje her en der op reageren hoor... niet alles!

jen: had ik dat bloedverlies de laatste keer niet gehad, had ik ook doorgesext hoor, maar we wachten het nu nog mar een weekje af, en als ik misselijk ben heb ik er toch niet zo bar veel zin in hoor :s

Elena: wat jij zegt over dat het pijn doet met de sex, dat heb ik altijd een dag of vier gehad, voor en tijdens mijn ei... kan dat kloppen met jou? Maar wat Jen (meen ik) ook zegt met dat je baarmoedervoelt als bond en blauw is ook heel goed mogelijk, maar het is toch niet de eerste keer na de mk??? Dan had je dat eerder ook moeten hebben!

Sjaar: heel goed idee van jou de zondag! Ja!

Marjoleine: super dat je de datum al, weet! Is al snel zeg, anderhalve week! en voordelig dat mien te laat terug komt naar NL! Weer een punt voor jullie!
Over dat het vrijen geen kwaad kan,dat is wel zo maar toen ik dat bloedklontertje had werd het mij toch wel even sterk afgeraden, en aangezien het de laatste keer nog niet helemaal weg was... snap je mijn gedachten?
Eerst volgende keer zien dat dat dingetje helemaal verdwenen is!!!

Gisteren dagje zee, was begonnen met om 06.00h boven de wc te hangen! Ik heb onderweg naar de zee nog even kunnen slapen. Daar angekomen was het superkoud, brrr, en ik moest PLASSEN!!! Eerst ergens ontbeten (lees thee met een droge croissant want ik was weer misselijk) toen een beetje gewandeld en... weer gegeten (daar zijn ze dol op he) gegrilde gambas, hmmmm, met speculoosijs na, nog meer hmmm (word nu toch dik he!)
Daarna terug naar de zee en was het aangenaam warm. Ik heb niet gezwommen maar lekker op het strand gehangen, geslapen zelfs. Kids hebben met het zand gespeeld, vonden ze super "mama, zullen we hier gaan wonen?" ehe...
Maar al met al was het heel leuk!

Liefs as

Terug
Bovenaan