Heeee, jeetje wat is er een hoop bijgeklets hier! Ik zal een beetje her en der op reageren hoor... niet alles!
jen: had ik dat bloedverlies de laatste keer niet gehad, had ik ook doorgesext hoor, maar we wachten het nu nog mar een weekje af, en als ik misselijk ben heb ik er toch niet zo bar veel zin in hoor :s
Elena: wat jij zegt over dat het pijn doet met de sex, dat heb ik altijd een dag of vier gehad, voor en tijdens mijn ei... kan dat kloppen met jou? Maar wat Jen (meen ik) ook zegt met dat je baarmoedervoelt als bond en blauw is ook heel goed mogelijk, maar het is toch niet de eerste keer na de mk??? Dan had je dat eerder ook moeten hebben!
Sjaar: heel goed idee van jou de zondag! Ja!
Marjoleine: super dat je de datum al, weet! Is al snel zeg, anderhalve week! en voordelig dat mien te laat terug komt naar NL! Weer een punt voor jullie!
Over dat het vrijen geen kwaad kan,dat is wel zo maar toen ik dat bloedklontertje had werd het mij toch wel even sterk afgeraden, en aangezien het de laatste keer nog niet helemaal weg was... snap je mijn gedachten?
Eerst volgende keer zien dat dat dingetje helemaal verdwenen is!!!
Gisteren dagje zee, was begonnen met om 06.00h boven de wc te hangen! Ik heb onderweg naar de zee nog even kunnen slapen. Daar angekomen was het superkoud, brrr, en ik moest PLASSEN!!! Eerst ergens ontbeten (lees thee met een droge croissant want ik was weer misselijk) toen een beetje gewandeld en... weer gegeten (daar zijn ze dol op he) gegrilde gambas, hmmmm, met speculoosijs na, nog meer hmmm (word nu toch dik he!)
Daarna terug naar de zee en was het aangenaam warm. Ik heb niet gezwommen maar lekker op het strand gehangen, geslapen zelfs. Kids hebben met het zand gespeeld, vonden ze super "mama, zullen we hier gaan wonen?" ehe...
Maar al met al was het heel leuk!
Liefs as