Hello Ladie's,
D-day means: August 26th is the day! The day of the hearing..
Nu op zijn nederlands. 26 augustus is de hoorzitting! Eindelijk! Ik vecht er al zo ontzettend lang voor en nu is de verlossende datum in zicht. Moeder komt toch nog in augustus terug maar alleen 2 dagen te laat!!! ;-) hahahaha dom wicht!
Sorry hoor, ik weet dat dit niets te maken heeft maar de dok heeft uitgesproken dat stress de reden kan zijn van mijn pijnen, moeheid etc. Het niet zwanger kunnen worden tot nu toe en misschien zelfs wel de MK. Straks is de stress weg en heb ik hopelijk mijn jochie weer thuis en hopelijk snel weer zwanger.
Zondag mijn NOD. Merk nog steeds niets en verwacht ook helemaal niets.. Eerder een ongi gevoel.. Niet zo gek als je bedenkt dat ik dubbel heb gelegen van de pijn tijdens mijn eisprong..
@Jen, fijn om te lezen dat het ietsje beter gaat met je rug.. Neem morgen maar flink wat rust, hopelijk gaat het dan snel beter!
@Astrid,Shari, Ik snap dat jullie niet durven te vrijen maar het kan echt geen kwaad. Heb me zelfs laten vertellen dat er in sperma veel eiwit is wat goed zal zijn voor de baby.. Vreemd verhaal en weet niet of het klopt maar je hoeft je zelf en je partner dit echt niet te ontnemen..
@Edith, Hoe is het nu?? Nu ongeveer je ei of niet??
@Jolie, ben jij er nog?? Of heb ik je gemist?
@Elena, Erg he, zo'n eerste drukke week. Nu even weekend..
Zaterdag jou NOD... Spannnend!! Wat ga je doen?? Zaterdag weer testen of wacht je een paar daagjes??
Zondags kan ook.. Ik ben best flexibel.. Geeen winkels open.. wel bowlingbanen
Tot morgen!
Liefs, Mayo