Zwanger worden na een miskraam

Vannacht trouwens gedroomd dat ik een mk aant krijgen was (onbewust ben je er toch zo mee bezig he) mijn borsten waren ineens niet meer gevoelig en waren weer kleiner geworden, ik was er van overtuigd dat het weer mis was. Gelukkig toen ik wakker was bleken ze nog groot en gevoelig.... pfff... niet leuk zulke dromen!

@ Marjoleine: Fijn dat je nu einelijk een datum weet en mooi ook dat het al vrij snel is.

Vanaf vrijdag druk gekust hihi, eigenlijk zijn we meteen na de mk al druk bezig want ja hoe weet ik wanneer mijn ei is he.
Sinds vandaag heb ik lichte kramp in mijn onderbuik een soort ongi gevoel, ook verlies ik met vlagen nog steeds wit. Zou het kunnen dat mijn ongi nu al komt? Wel vroeg dan, maar ach sta nergens meer van te kijken.

Straks lekker beginnen met verven in huis, we hebben gekozen voor heel licht grijs met wit. Ben benieuwd of t mooi staat. Gelukkig heb ik een heel lieve moeder die heeft aangeboden om te helpen,want mijn vriend doet soms net of ik gehandicapt ben haha, bij alles is het nee schatje dat is te zwaar, nee dat is niet goed voor je...lol word nog wat als ik straks weer zwanger ben.

Jenny

hoi hoi..

@astrid: heel vreemd ik heb t gisternacht ook gedroomd dat ik een mk kreeg.. k lag zelfs te huilen in mn slaap.. mn vriend maakte me wakker: wat heb jij nou?:p
dus zondag kan wel? iemand nog een datum (in november nog steeds neem ik aan) dat ie niet kan?

@marjoleine: eeeeeeey! dus volgende week woensdag hebben astrid en ik echo en jij rechtszaak..wat zullen de berichten zich opstapelen 's avonds..maar begrijp ik nou goed dat de moeder niet aanwezig is? dat zou een hele dikke pluspunt zijn voor jullie..

@elena: 7 testen per week? elke dag 1? moeilijk he? die onzekerheid.. k hoop voor jou dat er heeel vaag al een streepje doorheen komt.. (misschien is dat al wel zo ma zeg je t hier nog nie:p) nou jah.. neem je tijd.. wij wachten wel..

@jenny: dat ken ik ook! mijn vriend denkt ook altijd dat ik gehandicapt ben.. k mag niets zelf doen.. (misschien ist ook omdat ik t beter doe dan hem:p(eigendunk)) nu ik zwanger ben mag ik helemaaaal niets meer.. zelfs de was nie na boven dragen.. nou moet ik zeggen dat ik het opt moment nie heel erg vind.. keb totaaaal geen energie..
je had trouwes dit erneer gezet:Vanaf vrijdag druk gekust hihi.
stond wel schattig..

@jen: dus vandaag alles klaar maken voor het nieuwe schooljaar? welke les gaf je ook al weer? wat ik me altijd al af heb gevraagd (vraag me nie waarom) ma ist voor de leraar net zo spannend als voor de leerlingen? of ist voor jou echt gewoon werk?

met deze zwangere gaat het best goed.. keb helemaal geen energie.. en ben misselijk om elk luchtje.. om nog maar niet te spreken over mijn gespannen borsten..maar ik geniet ervan.. volgende week word het moeilijk voor me denk ik.. het verste wat ik ben gekomen is 6 weken 6 dagen.. dus als ik daar eenmaal voorbij ben en een positieve echo heb gehad denk ik dat ik iets geruster ben..
mn schoonmoeder zei gister: je bent heel anders dan de andere keren.. je bent rustig en je straalt positiviteit uit.. nou maar hopen dat dat een goed teken is..

nou k ga ff op de uitkijk.. dr komt zo een militair iets ophalen hiero (ik hou van mannen in uniform..hihi... mijn vriend is veteraan dus...)

daag meiden!

Hey sjaar,

Ik geef beeldende vorming en CKV, en voor mij is het net zo spannend als voor de leerlingen volgens mij, vooral bij de eerste jaars, ben altijd wel nieuwsgierig naar wat er binnen komt zal ik maar zeggen.

We gaan dit jaar ook nog is starten met nieuwe lesmethoden en minder uren, dus al onze schema's moesten helemaal opnieuw :( lang leve de bezuinigingen.

@jenny, hier echt een hippie huishouden ;) oranje, groep en paars op de muren, overal schilderijen en oja we hebben ook 1 lichtgrijs muurtje :p maar die word binnenkort ook een kleur. Hier weinig licht en strak dus, we hebben een heel retro huis incl meubelen. Overal planten (echt heeeeeeeel veeeeel)

Nou moet ik toch nog even wat kwijt, Ik dacht wat elena kan kan ik ook, met dr 7 testen, maar nu zit op volgens mij op dag 5 na mn ei (1,5 week voor mn NOD) en ik had op de sensitest een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje, maar wel na 20 minuten pas ofzo en echt heeel licht. daarna een kruitvat test gedaan, maar daar was niks op te zien. Zou het dan toch??? AAhh waarom heb ik dit gedaan, nu voel ik me alleen maar rot omdat ik nog niks weet. Vrijdag gooi ik dr weer een test tegen aan. Kan bijna niet op in 2,5 week al een positieve test te hebben, niks in onmogelijk, maar toch....

Hmmm zucht

Liefs Jen

En over dat klussen in huis (niet te verwarren met klussen voor de baby) ik ben hier dan echt de vent, ik moet alles doen, schilderen, boren, behangen, kasten bouwen. Maarja ik heb dan ook de kunstacademie met technische onderdelen gedaan

Aaaaaaaaaaaaaaaah Jen wat spannend!!!

En nee dames, ik heb zelfs niet eens een heel licht streepje gehad, dan zou ik het echt wel van de daken schreeuwen hiero hoor!

Even iets heel persoonlijks, weet dat vriendlief hier toch niet komt, de laatste twee dagen is mijn vriend niet tot een orgasme gekomen... Er hangt zoveel spanning hier in de lucht dat HET moet gebeuren, waardoor het dus niet lukt... Wordt daar zo chagerijnig van maar kan het wel goed begrijpen van zijn kant, laat staan hoe hij zich voelt... Vooral erg aangetast in zijn mannelijkheid, zijn zijn eigen woorden!

Ik ben bang dat als het zo door gaat dat deze ronde aan mijn neus voorbij gaat, maar laat me dan aub ongesteld worden mensen! Dan WEET ik wat en kan mijn normale cyclus weer beginnen... GRRRR!

Zaterdag is de mk alweer 4 weken terug... Een heel cyclus dus...

@Sjaar: Ik ben ook gek op mannen in uniform! Ha! Heb zelfs zelf nog een jaartje bij de landmacht gezeten na de MAVO, maar mijn lichaam was niet sterk genoeg dus was er weer snel uit... Was wel altijd een mooi gezicht hoor!

@Mayo: Heerlijk dat je nu een datum hebt joh! En nog snel ook, volgende week al! Hopen dat alles loopt zoals jullie hopen en dat er dan maar snel rust mag komen bij jou, en jou lijf!

@Jen: Hier ook zo'n alternatief huis, verschillende stijlen meubels (heb zelfs een paarse hoekbank) en roze, paarse en groene muren en een oranje badkamer! Slaapkamer is petrolblauw en dieppaars... Van alles wat dus!

Mijn buurvrouwtje kwam terug van vakantie en die wist niet beter dan dat ik nog zwanger was, had ze een beertje gekocht waarin je de echo geluiden kan opnemen, zodat je dat in het bedje kan leggen als de beeb geboren is... Heel lief, maar heel confornterend. Ze voelde zich ook erg lullig, maar hee, zij kon het ook niet weten... Beertje ligt dus bij mijn moeder te wachtten, dan zie ik het tenminste niet telkens...

Nou ik ga even boodschappen doen en dan op de thee bij mijn vriendin!

Liefs, Elena

@ Sjaar....ach ja geklust gekust zit allemaal in 1 pak haha.

@ Jen: spannend hoor licht streepje....hoop het voor je

@ Elena: hopen voor je dat de ongi wegblijft....zolang het door zwangerschap komt dan. Verder snap ik het wel je wilt gewoon weten of alles in je lichaam weer in orde is....ik duim voor je.

Hier nog steeds lichte krampen maar denk zomaar dat het me darmen zijn....aan de andere kant me borsten zijn wel wat meer gespannen dan normaal. Och wat kan een mens ergens toch veel achter zoeken als ie iets graag wil he.
Hopelijk is het deze ronde raak anders begrijp ik er niets van....we klussen namelijk wel iedere dag dus er zou toch wel een speedy zaadje tussen moeten zitten zou je zeggen. MMM afwachten maar weer en dat terwijl het nog bijna twee weken duurt tot mijn NOD.
Wanneer zou je trouwens kunnen beginnen met zo'n sensitest? En haal je die ook gewoon bij de apotheek?

Jenny

Terug
Bovenaan