hoi hoi..
@astrid: heel vreemd ik heb t gisternacht ook gedroomd dat ik een mk kreeg.. k lag zelfs te huilen in mn slaap.. mn vriend maakte me wakker: wat heb jij nou?
dus zondag kan wel? iemand nog een datum (in november nog steeds neem ik aan) dat ie niet kan?
@marjoleine: eeeeeeey! dus volgende week woensdag hebben astrid en ik echo en jij rechtszaak..wat zullen de berichten zich opstapelen 's avonds..maar begrijp ik nou goed dat de moeder niet aanwezig is? dat zou een hele dikke pluspunt zijn voor jullie..
@elena: 7 testen per week? elke dag 1? moeilijk he? die onzekerheid.. k hoop voor jou dat er heeel vaag al een streepje doorheen komt.. (misschien is dat al wel zo ma zeg je t hier nog nie
) nou jah.. neem je tijd.. wij wachten wel..
@jenny: dat ken ik ook! mijn vriend denkt ook altijd dat ik gehandicapt ben.. k mag niets zelf doen.. (misschien ist ook omdat ik t beter doe dan hem
(eigendunk)) nu ik zwanger ben mag ik helemaaaal niets meer.. zelfs de was nie na boven dragen.. nou moet ik zeggen dat ik het opt moment nie heel erg vind.. keb totaaaal geen energie..
je had trouwes dit erneer gezet:Vanaf vrijdag druk gekust hihi.
stond wel schattig..
@jen: dus vandaag alles klaar maken voor het nieuwe schooljaar? welke les gaf je ook al weer? wat ik me altijd al af heb gevraagd (vraag me nie waarom) ma ist voor de leraar net zo spannend als voor de leerlingen? of ist voor jou echt gewoon werk?
met deze zwangere gaat het best goed.. keb helemaal geen energie.. en ben misselijk om elk luchtje.. om nog maar niet te spreken over mijn gespannen borsten..maar ik geniet ervan.. volgende week word het moeilijk voor me denk ik.. het verste wat ik ben gekomen is 6 weken 6 dagen.. dus als ik daar eenmaal voorbij ben en een positieve echo heb gehad denk ik dat ik iets geruster ben..
mn schoonmoeder zei gister: je bent heel anders dan de andere keren.. je bent rustig en je straalt positiviteit uit.. nou maar hopen dat dat een goed teken is..
nou k ga ff op de uitkijk.. dr komt zo een militair iets ophalen hiero (ik hou van mannen in uniform..hihi... mijn vriend is veteraan dus...)
daag meiden!