Aaaaaaaaaaaaaaaah Jen wat spannend!!!
En nee dames, ik heb zelfs niet eens een heel licht streepje gehad, dan zou ik het echt wel van de daken schreeuwen hiero hoor!
Even iets heel persoonlijks, weet dat vriendlief hier toch niet komt, de laatste twee dagen is mijn vriend niet tot een orgasme gekomen... Er hangt zoveel spanning hier in de lucht dat HET moet gebeuren, waardoor het dus niet lukt... Wordt daar zo chagerijnig van maar kan het wel goed begrijpen van zijn kant, laat staan hoe hij zich voelt... Vooral erg aangetast in zijn mannelijkheid, zijn zijn eigen woorden!
Ik ben bang dat als het zo door gaat dat deze ronde aan mijn neus voorbij gaat, maar laat me dan aub ongesteld worden mensen! Dan WEET ik wat en kan mijn normale cyclus weer beginnen... GRRRR!
Zaterdag is de mk alweer 4 weken terug... Een heel cyclus dus...
@Sjaar: Ik ben ook gek op mannen in uniform! Ha! Heb zelfs zelf nog een jaartje bij de landmacht gezeten na de MAVO, maar mijn lichaam was niet sterk genoeg dus was er weer snel uit... Was wel altijd een mooi gezicht hoor!
@Mayo: Heerlijk dat je nu een datum hebt joh! En nog snel ook, volgende week al! Hopen dat alles loopt zoals jullie hopen en dat er dan maar snel rust mag komen bij jou, en jou lijf!
@Jen: Hier ook zo'n alternatief huis, verschillende stijlen meubels (heb zelfs een paarse hoekbank) en roze, paarse en groene muren en een oranje badkamer! Slaapkamer is petrolblauw en dieppaars... Van alles wat dus!
Mijn buurvrouwtje kwam terug van vakantie en die wist niet beter dan dat ik nog zwanger was, had ze een beertje gekocht waarin je de echo geluiden kan opnemen, zodat je dat in het bedje kan leggen als de beeb geboren is... Heel lief, maar heel confornterend. Ze voelde zich ook erg lullig, maar hee, zij kon het ook niet weten... Beertje ligt dus bij mijn moeder te wachtten, dan zie ik het tenminste niet telkens...
Nou ik ga even boodschappen doen en dan op de thee bij mijn vriendin!
Liefs, Elena