Zwanger worden na een miskraam

Hoi elena,

Hier ook een paarse bank :p Onze slaapkamer heeft bruin retro bloemetjes behang.

@ iedereen, heb mezelf snel uit de droom geholpen, het zal wel een rare test geweest zijn, want deed er net 1 van sensitest en die was gewoon helemaal negatief. Het leek me ook al wel sterk.
Wel blijf ik "last" houden van veel afscheiding, en als ik niet zwanger ben gaat dat meestal de dag na mn ei al weg, dus ik houd hoop! Gewoon vrijdag testen, als ik er dan zin in heb. Misschien heb ik wel veel meer zin om gewoon te gaan feesten zonder dag ik wat weet en doe ik wel een test als ik terug ben, zoiezo een stuk verstandiger, dan is het 5 dagen voor mn NOD.

@jenny, de sensitesten bestel je online, even googlen op sensitest. Bij mij testen ze al 5 dagen voor mn NOD positief. Dus je kan er vrij snel mee beginnen.

Nou ik ga nu echt weer aan het werk!!!

Doeg!

hoi hoi..

nou die militair is nog steeds nie geweest.. hij zou om half 2 kome.. nou vriendlief vanavond ma vragen of ie zn pak nog een keer aan wil trekken.. haha

@jen en elena: ik wil ook zo'n huis! helaas houd vriendlief me tegen.. ik hou van kleurtjes.. ma hij niet.. gelukkig heb ik straks in de babykamer de vrije hand.. (die word dan ook groen of oranje:D)

@elena: zo'n tijd heeft mijn vriend ook wel s gehad (n paar dagen of zo) dan is de druk voor hem ook te groot..toen vaak erover gepraat.. dat ik wel wil dat het leuk blijft.. tis mooi dat er misschien een zwangerschap uit komt.. ma in eerste instantie moet t leuk zijn.. jullie moeten tenslotte ook met zn 2en straks die kleine opvoeden enzo.. en alst in bed niet leuk is.. dan is die spanning anders ook wel te merke.. snap?

@jenny: tjah zonder kussen geen klussen (tenminste.. hier niet:p)

@jen: je weet maar nooit! maar tis wel moeilijk als je alleen bent om dan te beslissen of het wel of niet positief is.. doe gewoon vrijdag nog een test.. dan weet je het wat zekerder..

liefs

@sjaar, onze babykamer heeft nu: grasgroen tapijt en 1 oranje muur en de rest heel licht bruine (beige achtige) muren met op 1 muur een boom geschilderd met herfst blaadjes.

oooooh ik moet aan het werk, maar ben me echt waardeloos aan het misdragen, ben alleen maar aan het pakken voor lowlands en de tas van uk aan het pakken en aan het opruimen, schoonmaken, was doen, eten aan het voorbereiden (we krijgen eters vanavond)

zucht ik doe genoeg, maar niet wat ik MOET doen

Hallo Dames!

Sorry dat ik de laatste tijd hier niet zo veel te vinden ben (al lees ik wel mee natuurlijk) maar heb het echt even ontzettend druk met het klussen @ ons nieuwe huis (zijn er bijna iedere avond na ons werk..pfff)
Tis ook een best groot huis dus er moet nogal wat gedaan worden. Het is wel nieuwbouw maar we hebben het kasco laten bouwen omdat we anders een standaard badkamer en keuken kregen die er gwn niet uitzagen. En voor meerwerk en andere tegels etc betaalde je dan de hoofdprijs. We hebben dus zelf de keuken erin gezet en de badkamer. En nu we het dan toch allemaal over de inrichting hebben... :)
Wij hebben veel gebruik gemaakt van sierbeton in de badkamer en toilet en boven het aanrecht. Weet niet of iemand het kent maar het heeft een beetje marmerlook (maar dan niet kitcherig, tis wat industriëler) en dan in de kleur grijs, lijkt bij bepaald licht ook wel paarsig. Is erg mooi geworden al zeg ik het zelf. Het is gedaan door een turkse ex-beeldhouder die probeert hier in nederland naam op te bouwen. Hij was echt geweldig, super precies en ook nog eens betaalbaar.
En dan in de badkamer en als aanrechtblad in de keuken hebben we massief graniet. Heeft ons een vermogen gekost maar het is wel heel erg mooi geworden. Verder komen er bijna overal houten vloeren en de muren zijn gewoon wit. We houden beiden wel erg van strak en dan gecombineerd met gekke en mooie accesoires. Dus tja zo ziet ons huis er straks ongeveer uit. kan niet wachten tot ik het echt in mag richten! (daar krijg ik gelukkig de vrije hand in :p)

@marjoleine; Spannend hoor volgende week!nou ik hoop voor jullie dat dat het gaat lukken!Heel veel sterkte!

@Elena; Erg heh dat je het liefste telkens wilt testen! kan het me goed voorstellen hoor. Tis die onzekerheid heh..maargoed je doet er helaas niets aan. Ik hoop echt voor je dat je binnenkort positief test!Of dan ongesteld wordt. Wat je zelf ook al zegt, dan weet je tenminste waar je aantoe bent en dat alles nog goed zit.

@jenny: Spannend heh allemaal! Ik had het ook toen we er na de mk weer voor gingen. Je wilt het gewoon zoo graag dat je telkens dingen voelt die maar kunnen wijzen op een zwangerschap. Ik kan je geloof ik ook weinig tips geven. Tis denk ik ook heel normaal dat het je zo bezig houdt. Ik moet wel zeggen dat ik deze ronde (2e) een stuk relaxter ben. Natuurlijk hoop ik dat het straks raak is maar ik kan het wat meer loslaten. Meer zo van..het zou geweldig zijn als het komt!maar als het niet zo is is het ook geen ramp. Nou meid sterkte in ieder geval.

@Jen: Gaaf hoor lowlands!Ben er nog nooit geweest maar wil dat zeker een keer doen! Geniet ervan!

Hee, weer twee paginas erbij!
Grappig om jullie interieurstylen een beetje te horen! Ik zou in het huis van jou, Jen , stabelgek worden vande kleuren denk ik. Ik heb vroeger in mijn huisje wel wat kleur gehad, maar was geeindigd (voor ik verhuisde dus) met bruin/ lichtgrijs/ lavendel, en kennelijk heb ik dat nodig om een beetje de rust in mezelf te behouden... dus voor het volgende huis, binnen een half jaar hopelijk, kom ik nog op terug, worden het dezelfde kleuren, aangezien het jon niet uitmaakt, die vind alleen het stopcontact voor zijn computer belangrijk :p
Jordis kamer was toen trouwens wel knal oranje (hij mocht kiezen) met treintjes en een spoorlijntje eropgeschilderd en Thomas posters natuurlijk. Dionnes kamer was mintgroen met roze en blauw, stepen op de muur, vond ik trouwnes erg leuk.
Om maar niet te spreken ove rhet huis waar ik nu woon, van mijn schoonmoeder dus... Ik verlang zoooo naar mijn eigen stekkie!

Anyway... Jen, jen, jen, je eigen zo vroeg gek gemaakt met een streep! Wanneer is je nod??? anderhalve week??? Oh, ik duim voor je hoor, zou wel helemaal wonder zijn ,zo snel weer, maar misshien ben je bel ubervruchtbaar!! En dat witte vloed, dat had je toch??? heb ik alleen gehad de laatste keer... toen ik dus zwanger was, gek eigeijk want al die andere keren heb ik dat niet gehad toen ik zwanger was hoor :s

Elena: wat lastig dat het niet lukt nu, ik kan het ook wel begrijpen, ondanks dat je je best doet met hetverbloemen van de plicht zal het best voelbaar zijn! Misschien dat idd een gesprekje een beetje kan helpen, of een paar biertjes ;)
Moet pijnlijk geweest zijn van je buurvrouwtje, maar ja, ze wist nie tbeter, tis toch wel lief en trouwnes ook een LEUK cadeautje ook!

Sjaar: genoten van je aangezicht aan de deur :p Lief dat je vriend alles voor je wilt doen, ik heb er ook zo een op het moment, voorheen was ie niet vooruit te branden maar nu mag ik Dionne niet optillen en de was doet ie voor me, helpt mer koken, arme ding... ik voel me echt schuldig soms maar ik voel me zo naar, vooral met eten koken en dat er twee kleintjes rond hobbelen is enig, maar helpt niet om je rust te vinden...

Waar ik nog op terug zou komen is: jon kan morgen zijn contract tekenen bij het werk waar ie stage heeft gelopen, dus he twerk dat minder betaald is maar hij LEUK vind! En normale uren heeft en hij geen stom pak aan hoeft (ik houd NIET van man in pak, als wij trouwens word het dus ook geen pak en witte hobbeljurk!) Hij is blij, ik ben blij want de eikel van een baas heeft zich uit het bedrijf terug getrokken , had ik misschien al gezegd, sorry daarvoor, heb mijn pillen op. Jon moet nu volgende week nog twee exames doen en dan in september beginnen, dus met een beetje geluk kunnen we december/januari nog verhuizen... ohhh kan niet wachten, mijn eigen spulletjes, een opgeruimd huisje in MIJN stijl... droom....drooom... EN zonder hond!!!!

Dames, mijn oogjes vallen dicht, ik ga me verplaatsen naar de bank (tussenstop voor he tbed) Ik heb verdorie van 16h tot 18h kunnen slapen een keer en ben nu weer kapot he!

Sjaar: zondagen in november dat ik in NL ben zijn 1-15-29....

Weltruste allemaal en sorry als ik iets of iemand ben vergeten!

Hee, weer twee paginas erbij!
Grappig om jullie interieurstylen een beetje te horen! Ik zou in het huis van jou, Jen , stabelgek worden vande kleuren denk ik. Ik heb vroeger in mijn huisje wel wat kleur gehad, maar was geeindigd (voor ik verhuisde dus) met bruin/ lichtgrijs/ lavendel, en kennelijk heb ik dat nodig om een beetje de rust in mezelf te behouden... dus voor het volgende huis, binnen een half jaar hopelijk, kom ik nog op terug, worden het dezelfde kleuren, aangezien het jon niet uitmaakt, die vind alleen het stopcontact voor zijn computer belangrijk :p
Jordis kamer was toen trouwens wel knal oranje (hij mocht kiezen) met treintjes en een spoorlijntje eropgeschilderd en Thomas posters natuurlijk. Dionnes kamer was mintgroen met roze en blauw, stepen op de muur, vond ik trouwnes erg leuk.
Om maar niet te spreken ove rhet huis waar ik nu woon, van mijn schoonmoeder dus... Ik verlang zoooo naar mijn eigen stekkie!

Anyway... Jen, jen, jen, je eigen zo vroeg gek gemaakt met een streep! Wanneer is je nod??? anderhalve week??? Oh, ik duim voor je hoor, zou wel helemaal wonder zijn ,zo snel weer, maar misshien ben je bel ubervruchtbaar!! En dat witte vloed, dat had je toch??? heb ik alleen gehad de laatste keer... toen ik dus zwanger was, gek eigeijk want al die andere keren heb ik dat niet gehad toen ik zwanger was hoor :s

Elena: wat lastig dat het niet lukt nu, ik kan het ook wel begrijpen, ondanks dat je je best doet met hetverbloemen van de plicht zal het best voelbaar zijn! Misschien dat idd een gesprekje een beetje kan helpen, of een paar biertjes ;)
Moet pijnlijk geweest zijn van je buurvrouwtje, maar ja, ze wist nie tbeter, tis toch wel lief en trouwnes ook een LEUK cadeautje ook!

Sjaar: genoten van je aangezicht aan de deur :p Lief dat je vriend alles voor je wilt doen, ik heb er ook zo een op het moment, voorheen was ie niet vooruit te branden maar nu mag ik Dionne niet optillen en de was doet ie voor me, helpt mer koken, arme ding... ik voel me echt schuldig soms maar ik voel me zo naar, vooral met eten koken en dat er twee kleintjes rond hobbelen is enig, maar helpt niet om je rust te vinden...

Waar ik nog op terug zou komen is: jon kan morgen zijn contract tekenen bij het werk waar ie stage heeft gelopen, dus he twerk dat minder betaald is maar hij LEUK vind! En normale uren heeft en hij geen stom pak aan hoeft (ik houd NIET van man in pak, als wij trouwens word het dus ook geen pak en witte hobbeljurk!) Hij is blij, ik ben blij want de eikel van een baas heeft zich uit het bedrijf terug getrokken , had ik misschien al gezegd, sorry daarvoor, heb mijn pillen op. Jon moet nu volgende week nog twee exames doen en dan in september beginnen, dus met een beetje geluk kunnen we december/januari nog verhuizen... ohhh kan niet wachten, mijn eigen spulletjes, een opgeruimd huisje in MIJN stijl... droom....drooom... EN zonder hond!!!!

Dames, mijn oogjes vallen dicht, ik ga me verplaatsen naar de bank (tussenstop voor he tbed) Ik heb verdorie van 16h tot 18h kunnen slapen een keer en ben nu weer kapot he!

Sjaar: zondagen in november dat ik in NL ben zijn 1-15-29....

Weltruste allemaal en sorry als ik iets of iemand ben vergeten!

hoi hoi..

wat een rust hier vandaag.. iedereen buiten aant hange op terrasjes en stranden? k heb al overal vlekken.. dus probeer uit de zon te blijven..:(

@astrid: ik voel me ook ontzettend schuldig.. ben af en toe nie vooruit te brande.. keb bijna geen energie.. dus vriendlief doet heel veel in huis.. hij vind t nie erg.. smst ook de hele tijd dat ik rustig aan moet doen enzo..

@allemaal.. de 15e november? komt dat een beetje uit?

nou k ga ff boodschapjes doen (in de supermarkt ist altijd zo lekker koel:p)

liefs

Terug
Bovenaan