Zwanger worden na een miskraam

15e is prima voor mij! Moet wel uiterlijk een uur of 16.30-17.00 vertrekken wil ik op tijd de kids halen, maar dat moet geen probleem zijn neem ik aan! En omgeving utreht dan, is dat haalbaar voor jou Elena?

Ik blijf ook uit de zon hoor sjaar: nu ik weet van jou vlekken, wil ik dat voorkomen ;) Is het heel erg bij jou??? Ben je nou al een keer 5 weken? Ik ben even de tel kwijt, hoveel schelen wij? Ik ben 8 wk en 3 dagen vandaag, jij?

Schoonmoeder heeft net gebeld (ze zei overigens helemaal niets tegen mij... kennelijk weer niet in goede aarde gevallen dat ik thuis ben gebleven zondag...) dat ze de hond van haar vader gan laten inslapen, beestje(13jr) heeft epileptische aanvallen en moet nu heel veel pilen slikken en hij heeft ook bloedpropjes in zijn hersenen meen ik. Ik vind het wel zielig voor papy (opa dus) want net bijna een jaar geleden is zijn vrouw overleden, en nu de hond dan. Maar aan der andere kant, dit klinkt heel naar maar kan dat beest wat hier loopt binnenkort naar hun huis, en daar ben ik niet rouwig om...
Hij woont sinds een paar dagen in de garage/tuin, sorry voor de dierenliefhebbers, maar hij heeft een paar dagen geleden over mijn SCHONE was staan zeiken en toen had ik het totaal gehad! Ik sta er dan letterlijk bij te janken (ben nogal een schoonmaak mien en nu ik zwanger ben sta ik bijna te kotsten als ik pies van dat beest moet opruimen!), had niet veel gescheeld of ik had het beest het raam uit geslingerd. beest kan er ook niets aan doen, dat weet ik wel, hij is niet goed opgevoed bij zijn vorige baasje maar goed, ik trek het het niet dat dat beest mijn huis onder zeikt. In het begin toen ie nog boven mocht komen kwamen de kinderen soms naar mij toe 'mama, ik heb natte sokken' rara waar van! Nou, en dat vind ik gewoon walgelijk! en onhygienisch. Mijn excuses voor mijn geratel, het beestje zit me hoog!
Ik ga de kids eten geven, en dan de kleine naar bed en straks ook boodschappen doen, is al twee weken geleden dat ik het zelf gedaan heb! Heb nu al geen zin :s

Iemand nog iedeen voor eten?

Ik heb nog een vraagje:
ik heb geen contact met mijn vader, hij weet echter was van onze mk en dus ook dat we ezig zijn te proberen, neem ik aan. Ik ben in juni voor het eerst in een jaar ff langs geweest, en dat was opzich wel aardig maar verder geen contact meer gehad. Mijn vraag: ZAL ik het hem vertellen? Zo ja, HOE (e-card/mail/kaart; ik heb geen zin om te bellen of langs ta gaan) en WANNEER..( ben al dikker aant worden en anders hoort ie het via via waarschijnlijk....
roept u maar!
xx

hoi hoi..

@astrid: ik ben vandaag 6 weken 2 dagen.. dus wel schelen 2 weken ongeveer.. k baal dr echt van die vlekken.. zo mooi weer en k kan nie eens aant strand hange..:( mja je moet er wat voor over hebben..

mag ik vragen waarom dat hondje in hemelsnaam bij jullie woont??? kan me voorstellen dat je m zat bent.. ma iemand anders heeft dus da hondje gekocht en die woont bij jullie?? vreemd..

eten: euhm.. k heb de hele tijd zin in soep..:p maaltijdsoep.. gewoon pakje groentesoep kope.. soepgroente dr bij in(vers of zakje) euhm.. aardappel in kleine blokjes.. soepballetjes en rookworst...mjammie..stokbroodje dr bij.. dan heb je volges mij zo goed als de schijf van 5:p

en over je vader: k denk dat ik een mail zou sturen.. waarom weet ik nie.. ma da lijkt me t beste..

liefs

Hoi!
dat hondje is van de zus van Jon, die heeft hier gewoond maar is vertrokken heeft dat ding hier achtergelaten aangezien ze dat beest niet mee kan nemen naar haar appartement en inmiddels een stel katten heeft, die de hele dag binnen mogen zitten....Zodoende, in februari was er spraken van dat het beest naar een pension voor 'oude' honden ging, hij is helaas pas 8. Maar ze wilde hem toch niet kwijt. Maar 'alimentatie' betalenvoor hondenvoer, ho maar! Nu zitten wij er dus mee opgescheept tot we gaan verhuizen, vandaar dat ik daar zooo naar verlang, een schoon hondvrij huisje!

Dus wij schelen maar twee weekjes, ok, makkelijk te onthouden!
Soep: let op: heb ik ook veel zin in!!! haha!
Alleen jon ziet sooep meestal niet als hoofdgerecht maar als voorgerecht
Maar rookworst in de zomer??? Eet je ook erwtensoep dan??? :p

Jon net terug van het tekenen van het contract, ik heb er een beetje de pest in, want hij denkt totaal niet na over wat we nodig hebben uberhaupt rond te komen als we hier particulier een huis moeten huren, hier hebben ze bijna geen woningstichtingen, alleen voor speciale gevallen. En aangezien we door het wegbrengen en halen van d ekids, maandeijk al 200 euro aan bezine DAARVOOR kwijt zijn, en minstens 320 voor boodschappen, heb ik er een hard hoofd ik dat we iets kunnen vinden wat we kunnen betalen... Dus ik ben een beetje chagerijnig, hij had op zijn minst kunnen proberen er het meeste uit te halen, maar hij is gewoon te 'lief' zeg maar... zucht... komt allemaa wel goed denk ik, als de derde is geboren word hier de kinderbijslag verdubbeld naar bijna 500 euro per maand (idiooot he!!!) dan kunnen we het beter redden, maar tot die tijd waarschijnlijk droog brood met soep :p hihi, ben ik wel blij mee! he bah, ik voel me een beetje kut, bezorgd weet je wel...
he, bah zit gewoon te janken, hormonen misschien... bah.

Goh, moet nogsteeds boodschappen doen, ts toch veel te warm voor zulke dingen!
xx

Hallo Ladies!

@Astrid: Ik weet PRECIES hoe jij je voelt! Ook ik heb geen contact met mijn vader, en ook niet met zijn ouders (mijn opa en oma) die vraag stelde en stel ik me namelijk ook nog steeds af... Ik heb dan al 7 jaar geen contact meer met mijn vader... En dat valt me best hard. Ik heb op mijn 16de zelf het contact verbroken omdat hij me altijd het gevoel gaf minder/dom/ongewenst te zijn. Mijn ouders zijn wel gescheiden he, dat snappen jullie wel :D

Hij ontkent dit altijd nog... Los van dat alles wil ik wel weer contact met hem, maar toch ook niet. ik vind het wel heerlijk nu, die rust om me heen. Maar goed, hij gaat hopelijk wel binnenkort opa worden, en van mij mag hij dat weten, alleen heb ik geen zin om hem aan mijn kraambed te hebben, en dat vind ik dan weer egoistisch... Ik zal dus binnenkort het contact weer moeten opbouwen.... Maar hoe en wat verder, ik heb geen idee...Misschien dat een telefoontje verhelderend werkt? Je hebt dan niet het face to face contact, maar toch wel live zeg maar... Ik denk dat ik het zo ga doen....

Vandaag nog steeds geen positieve test, en ben momenteel erg gestresst omdat die client dus toch de klacht heeft doorgezet... Heb vandaag de papieren binnen gekregen en ik moet een compleet bezwaarschrift schrijven... Ben erg opgefokt en zit nu nog te trillen in me stoel... Het voordeel is wel dat ze in haar eigen klachtenbrief, haar klacht over mij al zowat onderuit haalt, maar toch voelt het niet fijn.

Voor de rest ga ik even niet verder antwoorden op iedereen, ben kapot en was op de fiets vandaag 18km heen en weer 18 terug, dus vind dat ik genoeg gedaan heb hahahahaha

Liefs Elena

Ps, ik laat morgen even weten hoe en wat over de meeting!

Hey dames,

De 15de komt me helemaaaaaal niet uit.Ik ben 14 november jarig en we vieren de verjaardagen hier altijd uitbundig, tot diep in de nacht en met minstens 4 logees, dus de 15de is voor mij geen goed idee. De 8ste kan ik wel. Nouja, kijk maar.

Vandaag drukke dag gehad, vannochtend naar een vriendin geweest waarmee ik samen cursussen geef, alvast het nieuwe jaar voorbereid.
Smiddags naar een vriendin in amsterdam bij wie ik wat dingen moest ophalen.
Vanavond naar een vriendin die mn haar gaat verden. DRUK DRUK DRUK

laat morgen of vanavond laat nog wel wat van me horen

Liefs

Hoi dames,

Even een snelle update hier, alles is geverfd inclusief moi. Zo handig als sommige mensen zijn zo....ja zo ben ik dus niet. Vanmorgen was een rare start. Had erge krampen dacht dat me ongi kwam, maar tot nu toe nog steeds niks. Ook zijn me borsten ineens mega, het viel zelfs mijn moeder op. Goed ik ga maar eens aan het eten beginnen want vriendjelief heeft honger ( als t aan mij ligt eet ik hele dag broodje pindakaas haha ).
Verder zit het klussen in huis er dus bijna, tenminste verven dan hierna nog een nieuwe vloer etc. Wat het andere klussen betreft dat gaat ook lekker door :p
Genieten jullie trouwens een beetje van het weer? Onder de alweer zwangeren onder ons denk ik dat dit weer juist drama is of niet?

Jenny

Hee dames,
warm he!
Ik voel me een beetje klote, ben al een paar uur alleen maar aant janken, ik ben tegen de kids uitgevallen, ik ben helemaal niet leuk! Iemand nog een grappig verhaal te vertellen? Jon is vanavond weer de hort op net als gisteren en als ik tranen met tuiten aant janken ben vind ik dat niet zo leuk... maar ja, hij is toh gegaan, leuk he....:s voor morgen heeft ie vrienden uitgenodigd die komen bbq-en en daar staat mijn hoofd ook ff niet naar, ik vind het ook niet nodig dat ze dat drie avonden op rij doen, maar goed, ik zal mijn masker opzetten.

Oh, elena, de reden die je geeft waarom je geen contact hebt met je vader is gewoon precies het zelfde! Ik ben 'het zusje van' zo heb ik mij altijd gevoeld en zo ben ik voor mijn gevoel ook altijd behandeld, mijn zus is geweldig en ik ben 'het zusje van'.
Ik heb mijn moeder ook niet meer, toen zij er nog was ging het een stuk beter en ik heb nog maar 1 omaatje van 93, waar ik af en toe aan vlieg, maar daar gaat het niet zo goed mee, verder geen famillie! Klein he!
Ik heb een kaartje gekocht dat zal ik naar mijn vader sturen als de echo de volgende keer goed is. Net wat je zegt, MIJN vader was dus iid de eerste die naast mijn bed stond in het ziekenhuis toen ik was bevallen van Dionne... typisch he, maar ja, mijn moeder was net drie weken daarvoor overleden dus we hebben het maar gelaten zo.

Wat rot dat die client de klacht heeft doorgezet, wat heeft dit nu voor gevolgen, behalve een hoop stress?,

Als 15 nov niet uit komt dan misschien 1 of 29? Of oktober, ik weet niet of iedereen de zondagen van oktober al had bekeken?

Jenny: lekker dat je huis is geschilderd, is het mooi geworden? Ik ben benieuwd of er war 'uit komt' als zelfs je MOEDER ziet dat je grotere borsten hebt!!!
Je vind mij idd niet veel buiten (bang voor zwangerschapsmasker door sjaar :p) en ik houd niet van hitte, word er gewoon beroerd van.

liefs as

hoi hoi..

@astrid.. jugh erwtensoep.. dat vind ik zo vies! maar euh.. kleine stukjes rookworst.. plakjes snijde en die in 4en.. dus meer als vlees dan als rookworst.. snap?
ennuh.. hier ziet vriendlief t ook meer als voorgerecht.. ma ik eet t lekker als hoofdgerecht (morge dus en voor vriendlief rijst met kipkerry..jugh)
dus je hebt voor je vader een kaart gekocht? wel dapper dat je toch die stap neemt.. ben je niet bang weer teleurgesteld te worden? (zo ist toch een beetje?)
en wat dat contract betreft.. was daar nog niet over onderhandeld dan? k ken t trouwens wel.. vriendlief hier vind ook alles goed als hij maar niet te veel hoeft te onderhandele.. is ie te lief en te verlegen voor.. dus zit m ook zo af en toe achter de broek..
maar euh.. 500 euro per maand kinderbijslag? das best veel toch (keb er nog geen verstand van..) dan ist denk ik wel redelijk te doen toch?

@elena: wel balen dat die client t nou toch door heeft gezet.. mja k denk maar zo snel mogelijk dat bezwaarschrift maken.. dan ist ook maar weer achter de rug.. de client zelf is nu weg toch??

@jenny: leuk he? verfen:p nou jah als t straks af is en het resultaat is mooi dan denk je: nou da heb ik mooi gedaan..dat de helft van de verf nie op de muur zat is dan jammer.. ennuh.. heb je al een test gedaan? wanneer was je nod?

@allemaal: ik heb wat verkeerds gegeten denk ik.. keb darmkrampjes en k ben ziek! k was de hele dag al misselijk.. ma nu helemaal nie meer te houden.. verder alles goed hier.. mn borsten staan op knappen.. mja ook dat nemen we voor lief..
de airco staat aan op de slaapkamer.. dus daar lekker hange nu:D

liefs

Terug
Bovenaan