Zwanger worden na een miskraam

@ sjaar: Ja heb net een test gedaan maar die was natuurlijk vet negatief :( mijn nod na de bereking van dag van mk zou dan ook pas volgende week zondag zijn dus ben ruime week te vroeg met testen. Ook al wist ik ergens wel dat het negatief aan zou tonen toch blijf je op de een of andere manier hopen op een wonder. Zit dus niks anders op dan nog even te wachten en hopelijk een postieve test in handen krijgen.

@ Astrid: Niet om je bang te maken maar misshien is het indd verstandiger de zon een beetje te mijden. Heb ook wel eens gehoord dat je dan indd rare pigmentvlekken kunt oplopen die niet meer weggaan. Vooral als je er beroerd van word is het geen goed idee. Is niet lekker voor jou en de kleine dan

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SjAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010

NOD's:

Elena- NOD 22/08- ronde 1 na mk- kind 1
Marjoleine(KEANOSMAMA)-NOD 23/08 -ronde 4 na mk- kind 2
Jen(KNUTSELJUF)-NOD 29/08 -ronde 1 na 2e
mk- kind 2
Jenny (JENNYBABEK)- NOD30/08 - ronde 1 na mk- kind ..
Jolie -NOD 2/09 -ronde 2 na mk -kind 1
Edith - NOD 08/09- ronde 2 na 2e mk - kind 3
Juliette-NOD.... ronde 1 na MK- Kind ....

keb je even ingevuld jenny.. dan heb je niet om de 2 dagen de vraag: wanneer is je nod?

testen is idd nog een beetje vroeg.. nog even een weekje geduld hebben (heb ik ff makkelijk praten:p)

ennuh bedankt he? ik heb van die rare vlekken.. k word dr helemaal gek van.. ma alst goed is gaan ze weg na je zwangerschap hoor.. (dat hoop ik tenminste wel..anders ga k echt janke..) vandaag t huis een beetje opruime en tas inpakke.. morge na de eiffel.. zondag weer terug.. jeeeej:D

fijne dag!

liefs

Goodmorning ladies!

Ik ben momenteel hier weinig te vinden.. Mijn nichtjes uit de UK zijn hier en heb weinig tijd tussen door om jullie up- te daten.

Dat zwangerschapsmasker hoeft niet weg te trekken he.. Ik heb ook een heel klein plekje over gehouden.. maar goed in smeren (factor 50!!) de hele dag en verder in de schaduw kan helemaal geen kwaad hoor!

Balen Elena van die klacht.. Hopelijk komt alles snel op zijn pootjes terecht.
Toch nog even een opmerking he, Je bent zo ontzettend bezig met zwanger worden, (allemaal, I know) maar uit ervaring (astrid kan daar ook over mee praten) kan ik je vertellen dat je dan onterecht dingen gaat voelen etc. Mijn ervaring is, hoe meer je er mee bezig bent, hoe minder makkelijk het lukt.. Zodra je het los laat (in hoeverre dat kan) zijn je kansen groter!

Mijn NOD is nu zondag.. Maar verwacht absoluut niet dat ik zwanger ben hoor. Merk ook helemaal niets.. maja, was te verwachten na die extreme pijnen. We zijn ook zo druk geweest met die rechtzaak, en we zijn boven aan het verbouwen etc. Weinig energie om sex te hebben over.. Iig niet genoeg!

Dat is het voor nu, spreek jullie snel weer!

Love, Mayo

Hoihoi!
Ben kapot moe dus ik houd het kort.
Marjoleine: je hebt gelijk dat je vanalles gaat voelen als je er zoveel mee bezig bent, maar dat het minder makkelijk lukt als je er minder mee bezig bent weet ik nog niet. Ik was er de laatste ronde net zo hard mee bezig (schemas op de koelkast met groene dagen, pijntjes, eitjes, alles hield ik er op bij. En toch wel zwanger geraakt. Tis natuurlijk een kwestie van goed timen en een hoop gelukt, vooral dat laatste en als je het zoooo graag wil dan KAN je er volgens mij niet minder mee bezig zijn.Ikke iig niet.

Sjaar: ik heb ook gehoord dat die zwangerschapsvlekken wel eens blijvend konden zijn :s Ik hoop he tniet voor je maar houd het in de gaten met het zonnetje (n u hebben we daar hier toch niet zo veel 'last' van :p)
Elena is nu de eerste he met de NOD, jullie zitten wel allemaal dicht bij elkaar, in een tijdverstek van nog geen 2 weken toch?!
Tipisch!

Ik zat me vannacht te bedenken dat ik vandaag net zo ver ben als de vorige keer toen we een leeg zakje op de echo hadden gezien... en nu toch al twee keer een wurmpje gezien dat is toch fijn he :))

Nog maar 6 daagjes voor de volgende echo! Sjaar: je hebt het vast al 4 keer gezegd maarwanneer is jou eerste echo? Schiet dat al op?
Nu eten en weer plat hoor, ben net een oud wijf :s

Mayo: trek je het met de spanningen...?!
liefs as

hoi astrid..

je zei toch dat je medicijnen op waren? :p

ik moet ook woensdag voor echo..om kwart voor 11.. schrijf het op de kalender!!:p

keb ook alweer zitten janken.. we hebben een auto waar we al 2 jaar problemen mee hebbe.. ma omdat ie redelijk duur was toch maar gehoude.. en nu issie weer in de garage.. voor een simpele reparatie.. en nou belt ie net op dat t ff iets meer gaat koste.. 800 euro ongeveer.. en hij is nie op tijd klaar voor mn weekendje weg.. dus moete we morge met ons andere kleine autotje.. zonder airco.. zonder cruise (sorry als k nu verwend overkom:p) ff 500 km rijden.. dus ik baaaaaaal!

kan echt janke om alles nu..mja t zal er wel bij horen..

ah, jij ook woensdag, dat wist ik toch nog niet, wel?
Mijn pilletjes waren op, lang lang geleden en toen heb ik een tweede doosje gehad en daarna eentje met 90 pillen dus ik ben er nog niet doorheen!

Erg he autos, wij hebben ook altijd b-pech met die dingen hoor! Laatste keer was 2600euro!!! AUUUUUW... we moeten nogsteeds mijn schoonvader terug betalen en dat zal wel even duren... :s

Ik probeer alles te onthouden sjaar...

Hallo dames!

ik kan er niet minder mee bezig zijn hoor! Kan er niks aan doen, maar dat komt omdat ik niet weet wanneer mijn ei is. Natuurlijk weet ik ook wel dat ik me dingen kan gaan inbeelden maar ach, ook dat weet ik en het hoort erbij! Mijn NOD komt eraan en heb nog geen ongi gevoel, maar ach, we zullen het zien, mijn cyclus is toch compleet in de war!

Ik heb het bezwaarschrift ingeleverd vandaag en ja, die client is afgelopen maandag verhuist. We zullen het gaan zien, ik mag 7 september naar de hoorzitting daarvan.

Met auto's heb ik altijd mazzel gehad, heb nu ook weer een goede (tot nu toe) en ben daar erg blij mee want ik ben er erg afhankelijk van!

Ik heb gister en vandaag moeten werken in die hitte, en wij hebben geen airco niks... Zweet me het apezuur dus ik ga nu even lekker douchen. Ga vanavond op visite bij een vriendin en morgen heb ik een avonddienst... Dan heb ik 3 dagen vrij! Heerlijk!

Sorry dat ik niet zoveel reageer op jullie berichten hoor, maar ik vergeet het nu helemaal, het eerste wat ik doe als ik thuiskom is hierop kijken dus heb niet eens de tijd om echt te onthouden wat jullie schrijven hahahaha

Tot snel, liefs Elena

Terug
Bovenaan