Zwanger worden na een miskraam

Hey meiden,

Wat een noodweer komt er vanavond aan. weeralarm en mn vent zit al in een tentje op het lowlands terrein, ik vind het volgens mij spannender dan hij.\
Ik heb trouwens echt het gevoel dat ik zwanger ben. Begin me nu langzaam wat misselijker te voelen, het onwijs veel last van afscheiding (dat heb ik tot nu toe na mn ei alleen nog maar gehad toen ik zwanger was, alledrie de zwangerschappen), zeurderig gevoel in mn onderbuik, vollere.borsten.... ben benieuwd. Nog een weekje tot mn NOD Ga volgende week ergens testen halverwege de week.

@ elena, wel spannend hoor van die klacht!! wat gebeurd er als de client gelijk krijgt??

Ik schrijf vanaaf wel meer, mn kleine man wil eten!

Liefs Jen

hihi, lekker bbq weertje hebben we he!!! Je ventje zit ook lekker in een tentje dan Jen!
Het water stroomt hier keihard de berg af (we wonen BOVEN aan een heuvel, dus gelukkig maar :p)
Vanavond maar inside bbq met die gasten!
Jen, klinkt me goed je voortekenen, tweede ronde na tweede mk, toch? Ik hoop het voor je!!!
Elena; jeetje komt daar een hele hoorzitting aan te pas? pfff, is dit je eerste klacht die je tegen je krijgt?

Liefs as

Hey astrid,

In principe is het de eerste ronde na mn MK, we hebben een ronde voorzichtig gedaan omdat de gyn ons dat had geadviseerd en we hebben dut helemaal niet geklust op de vruchtbare dagen afgelopen periode. Dus ben benieuwd, ben mezelf weer behoorlijk gek aan het maken, maar die afscheiding kan ik me niet inbeelden... en dat is voor mij dus wel het meest betrouwbare voorteken. Zou echt te mooi zijn.... maarja eerst lowlands.

Hier heeft de regen maar 45 minuten geduurt, dus dat overleeft die man van mij een paar kilometers verderop ook wel:p

Liefs Jen

hoi meiden..

hier even een kort berichtje.. moet nog van alles doen voor morgen en de rest vant weekend (en de storm barst hier nu ook los dus)

jen: morge dus nie teste? ma volgende week pas?
wel spannend! veel plezier op lowlands!

@allemaal: tot zondag/maandag!

liefs

hier de regen ook weg, nu een poging wagen de bbq 'droog' te maken, ben wel blij dat he twat koeler is!
Jen, volgens mijn zus (die ook naar lowland ging/gaat) regent het ALTIJD op lowland, klopt dat? Lekker in de tent, dan kun je maar beter nog niet weten dat je zwanger bent :p
Die afscheiding heb ik ook gehad en nogsteeds en ja, je bent nu al drie keer zwanger geweest, en als je dat toch elke keer gehad hebt... zou het zomaar eens kunnen!

Bij mij is het gekke dat ik met de kids allebei echt de hele ochtend misselijk was en nu vooral rond het avondeten en de rest van de avond, toch zwemmertjes van een andere vent he... ;)
xx

Hey astrid,

Mijn ervaring is (ben nu al 6 keer naar lowlands geweest) dat het ieder festival wel een keer regent, maar wel voornamelijk droog is. Ik ben tot nu toe vaker verbrand op lowlands dan dat doorweekt ben geraakt van de regen, maar het gebeurt dus ook wel allebei in een weekend.

Ik ga jullie in ieder geval maandag avond pas weer spreken! ik kom namelijk zondag nacht thuis en moet maandag al om half 8 in de trein zitten om te gaan werken :( en daarna moet ik meteen door naar de masseuze met mn zere rug.

Dus wens jullie allemaal een heeeeeeeeerlijk weekend en tot snel!!!

Goeiemorgen ladies!

Sjaar weg, Jen weg... Misschien dat ik het tempo dan wel kan bijhouden hier! Veel plezier ladies!

Hier nog niks te merken, zo nu en dan een opgezette buik, en vreetbuien maar vooral last van een rommelige stoelgang. Niks dus waar ik vanuit kan gaan.

Heb vandaag niet getest, ik wacht even tot zaterdag dan is mijn NOD (niks zeker natuurlijk maar hoop het wel)

Zou wel leuk zijn trouwens als Jen zwanger zou zijn... Dan hebben we er alweer drie!!

Ik heb geen idee wat er verder gaat gebeuren met die klacht, ik weet eigenlijk wel zo goed als zeker dat ze geen gelijk gaat krijgen want ik kon alles ontkrachten wat zij zei door middel van rapportages, mails en overdrachten. Ik heb alles op papier dus dat scheelt echt heel erg. Ik weet ook niet wat er verder gaat gebeuren en wat het inhoud voor mij als ik of zij gelijk krijgt... 7 september is die zitting en maximaal 3 weken daarna schijn ik wat te horen... Reken dus maar op oktober..

Vanavond nog een avonddienst, en dan heb ik weekend. Heerlijk!

Liefs, Elena

Dames, ik ben ook weg vandaag, kids weer brengen in NL, vanavond weer terug. Ben kotsmisselijk, net weer boven de pot gehangen, dus ik hoop dat ik het 'droog' houd twee uur in de auto :s
Ik neem ook mijn pillen niet vandaag, aangezien ik er wuf van word en dat met auto rijden...
Gisteren trouwens nog gebbqd, na de bui, vrolijk weer naar buiten gegaan maar het was wel koud!

Tot later!
Liefs as

Terug
Bovenaan