Zwanger worden na een miskraam

@ Elena: spannend hoor ik hoop het echt voor je!!

Hier gaat t echt beroerd had al een paar dagen een rommelige stoelgang, maar sinds gisteren loop ik bij vlagen krom van de pijn. Mijn baarmoeder trekt steeds samen en is opgezet.....laten we hopen op een innestelling. Heeft iemand hier ervaring met dit soort kramp/samentrekkingen? Mijn nod is pas volgende week. Ook mijn borsten zijn een beetje gespannen en zeker groter.....ook af en toe lichte steekjes erin.

XXX Jenny

Hai Jenny,

Ik herken jouw verhaal en heb er ook last van. Zoals mijn HA en Gyn zeggen, Ovulatiepijn. Vergelijkbaar met weeenpijn in de baarmoeder! Ik kan wanneer ik dat heb niet lopen, staan,zitten etc. Het doet vreselijk veel pijn en bij mij werken alleen hele zware voorgeschreven pijnstillers. Verder kan je er helemaal niets aan doen.. Mocht je het niet vertrouwen, ga dan naar de huisartsenpost of bel maandag je HA of Gyn.

@Elena.. Staat jou nu ook al zo'n leuke tijd voor de boeg.. Lang leve hoorzittingen.. Zie je wel dat we vergelijkingen hebben.. ;) Gelukkig hoef je niet mee te maken wat ik nu heb.. wens je niemand toe.

@Jen, ben vandaag dichter dan ooit bij jou in de buurt geweest. Mijn nichtje en haar vriendin vanuit de UK zijn nog steeds hier en wouden vandaag graag naar Walibi World.. en daarnaast was: LowLands! Kon het zelfs zien vanuit de achtbaan!

Toch spijt van de achtbaan. Voel me de hele dag al zo dizzy en misselijk.. Ik wil me niets in mijn hoofd halen maar zondag is natuurlijk wel mijn NOD.. Ach het is vast een temperatuur shock..

@Astrid, Nog een paar weekjes te gaan en dan ben je van de misselijkheid af en krijg je je energie terug..
Woensdag the day of trough! Jij en Shari de echo, ik mijn rechtzaak. Hopelijk krijgen we alle 3 een mooi en gezond kindje! (Alleen die van mij is dan al 2,5... ;-))

Ga snel weer terug naar de ladies!

Talk to you soon!
Love, Mayo

Hallo Dames!

Zo hier weer een werkweekje erop zitten. Nu lekker weekend!Al moet er natuurlijk weer in ons nieuwe huis geklust worden...Maargoed zondag is ons vrije dagje en gaan we lekker naar het strand mocht het weer meezitten! Vanavond lekker aan een wijntje gegaan al is dat niet zo goed als je zwanger wilt worden...had even zin om me helemaal te kunnen ontspannen enzo,

Elena: Wat rot voor je zeg die hele toestand! Ook al heb je goede tegenargumenten..het lijkt me toch verdomde machteloos voelen. Het enige wat je dan nog kunt doen is afwachten. Je had wel het gevoel dat je collega's enzo achter je staan toch? Sorry voor de late reactie hierop misschien hoor maar heb het een beetje druk vandaar.

Marjoleine: Laten we hopen dat de misselijkheid positief is ;))

Allemaal; Ben zo benieuwd wie de volgende zwangere mag zijn! :D

fijn weekend allemaal!

liefs Jolien

Potverdikkie....

Heb ik gewoon een negatieve test in mijn handen op mijn verwachte NOD dag.... Maar ja, na een mk? Wie weet wanneer mijn ei springt, misschien moet ie nog wel springen! Heb alleen WEER zo'n gevoelige baarmoeder, net als vorige week... Grrrr.... Ik denk dat ik lekker mijn menstruatie ga afwachten en dan is de tweede ronde van MIJ! ha!

Al mijn collega's staan aan mijn kant ja, client is namelijk manipulatief, liegt en bedriegt waar je bijstaat! Mijn voordeel dus ook...

Ik heb gewoon weekend, in het weekend! Ha! Vriendlief moet weer bij de deur werken dus ga denk ik met wat vriendinnen bank hangen met de dvd's van sex and the city... Pyamaparty!!!

Dames, tot later!

Liefs Elena

Potverdikkie....

Heb ik gewoon een negatieve test in mijn handen op mijn verwachte NOD dag.... Maar ja, na een mk? Wie weet wanneer mijn ei springt, misschien moet ie nog wel springen! Heb alleen WEER zo'n gevoelige baarmoeder, net als vorige week... Grrrr.... Ik denk dat ik lekker mijn menstruatie ga afwachten en dan is de tweede ronde van MIJ! ha!

Al mijn collega's staan aan mijn kant ja, client is namelijk manipulatief, liegt en bedriegt waar je bijstaat! Mijn voordeel dus ook...

Ik heb gewoon weekend, in het weekend! Ha! Vriendlief moet weer bij de deur werken dus ga denk ik met wat vriendinnen bank hangen met de dvd's van sex and the city... Pyamaparty!!!

Dames, tot later!

Liefs Elena

Potverdikkie....

Dames, tot later!

Liefs Elena

Heej Elena,

Zoals je wwaarschijnlijk wel weet zegt die negatieve test helemaal niets.. Je cyclus kan flink van slag zijn na je mk en misschien heb je later je ei gehad en is het nog niet te meten.. Je kan dus wel zwanger zijn.. Helaas valt er niet veel te rekenen nu.. zit niets anders op dan afwachten..

Hier nog steeds niet helemaal lekker. maar niet het gevoel dat ik zwanger ben.. Verwacht gewoon mijn ongi morgen.. Naja, hoeft niet he.. Woensdag D-day voor mij,, zal me niet verbazen als mijn ms pas na woensdag komt..

Liefs, Mayo

Hee meiden!
Mayo: heb je mooi gezegd: hopelijk krijgen we alledrie een kindje woensdag! Ik hoop voor je dat het snel over is en je snel meer weet zodat je al die stres kwijt bent, hoe is het eigelijk voor je vriend? Hoe trekt die het?? Komen ouders van de moeder van het kind wel, of helemaal niemand?

Elena: ik sluit me aan bij de rest, eerste ms na je mk zonder pil, daar kan je geen klokkie op gelijk zetten helaas, wat dat betreft ben ik toch wel blij dat ik uiteindelijk die pil heb genomen, al voelt het tegenstrijdig!
Maar iig lekker van je weekend in het weekend genieten!

Ben morgen al negen weken!!!! ohhhh....
Gisteren bij de hema even flink met korting geshopt!!! Word je zo hebberig van als het bijna niets kost bij de hema (ja, ik vind dat leuk, HEMA) had een BH (cup D!!! ben nu al een cup gegroeid!!), twee unisex babytruitjes, 7 strings, een vestje voor dionne en een jurkje voor dionne voor 12 EUROOOO! Leuk he! Word ik helemaal happy van hoor!

Vandaag naar schoonmama, ben benieuwd of ze nu wel weer tegen mij praten ?!
Ik had me voorgenomen als er een kaartje staat van die andere zwangere, dat ik het adres over neem en een kaartje ga sturen, dan heb ik iig mijn plicht gedaan, grompf.
Alleen weet ik niet of ze dat hier in BE ook doen??!!

Ik ga weer iets doen (er zijn visites voor het huis :s)

xx

Terug
Bovenaan