Zwanger worden na een miskraam

Ik weet het dames... Het zegt nog niks, maar heb liever een negatieve test in een normaal cyclus dan nu! Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat het om geen controle ergens over te hebben... Ben een van de grootste controlefreaks van de familie hahahaha....

Ik verveel me gewoon met weekend in het weekend... Vriendlief ligt nu even te slapen omdat hij vannacht moet werken, de boodschappen zijn gedaan en de was draait. Vertik het om te gaan stofzuigen, echt geen zin in :D

Oh ja, wat ik nou had vanochtend!!! Misschien kennen jullie het... Mijn tepelhof was vrij groot geworden de laatste week (bijna een keer zo groot) en vanochtend?? Had ik een verschrompeld bruin vlekje in miniatuur formaat! Er voelt helemaal niks anders, maar voor zover ik weet is dat toch een verandering in je cyclus ofzow? Moest er zo om lachen!! Zag er echt niet uit, rimpels op je tepelhof hahahah

@Astrid: Gewoon een kaartje sturen, beter een te veel dan een te weinig denk ik dan maar... Schijt aan de wereld en de eer voor jezelf ;)

@Mayo: Meid wat een heerlijk vooruitzicht he... Nog even en het is achter de rug! Ik zal duimen voor de grote baby hahahaha. Als jullie hem krijgen toegewezen, hoelang duurt het dan nog voordat jullie hem krijgen? En wat een heerlijk vooruitzicht dat als alles goed gaat, je weer een normaal cyclus gaat krijgen... Ik vind dat je je nog behoorlijk stoer houd hoor! Knap!

Nou ik ga nog maar even uit me neus vreten ofzow... hahaha

Liefs, Elena

@ Mayo: Bedankt voor je info, misschien klopt het wel wat je zegt. Het heeft namelijk in totaal maar 3 dagen geduurd. Gelukkig veel geklust in die periode en voel me vandaag ook weer prima alsof ik nooit ergens last van heb gehad.

@ Elena: Vervelend van die negatieve test. Hopelijk blijft je ongi wel weg in combi met een positieve einde van de week. Of ga je niet meer testen en wacht je het af?

@ Astrid: 9 weken al dat schiet op zeg!!

Jenny

ehe ja, kaartje ga ik proberen...vandaag wilde we echter naar schoonmoeders gaan (ikke dus ook) maar ja, zij bleek er te zitten met baby (een week oud!!!! Houd dat kind nog ff thuis en blijf in je bed, toch? Je mag normaal gezien pas naar buiten met dat kind als het navelstompje eraf is gevallen, is mij iig gezegd, toch??? Een week, ik kon amper zitten na een week!) anyway.... we zijn dus niet gegaan, met gevolg weer een beetje commentaar, maar sorry ik heb nogsteeds geen zin in een kersverse baby, we zien wel verder over een maand of drie/vier. Is dat nou echt niet te begrijpen dan, stel ik me zo aan? Verder schijnt iedereen het wel begrijpelijk te vinden 'het had bijna de jouwe kunnen zijn', behalve hun...
schijt aan de wereld zei je he???

Ik heb net weer 3 uur liggen slapen door mijn drugs :p En ik werd zowaar wakker omdat ik mezelf hoorde lachen in mijn slaap! Das toch raar he!

Nog 4 daagjes Mayo/sjaar!!!
xx

Hai Hai,

Zo de meiden vandaag weer op het vliegveld gezet.. Weer rust in huis.. Pfffh wat een drukte. 2 meiden van 15 in huis!
Moet wel weer even overschakelen.. Ik ben zelf ook half engels en heb de laatste 4 dagen alleen maar in het engels gepraat.. Vergeef me dus als er hier en daar nog wat engelse kreten tussen zitten ;-)

@Jenny, Heel herkenbaar. Ik heb het ook meestal maar 3 dagen. Het doet zo'n vreselijke pijn! Het vreemde bij mij is dat is het alleen maar bij mijn linkereierstok heb. Waarom weet de gyn niet want er is niets te zien. Na die 3 dagen is het net alsof er niets is gebeurd. Heel vreemd!

@Astrid, Ik zal gewoon het kaartje sturen. Hou de eer aan je zelf.. Jammer als zij er anders over denken.. Ook al ben je nu weer zwanger, je had nu ook bevallen kunnen zijn en dit kindje is geen vervanger. Het neemt het verdriet niet weg!

@Elena, Vooruitzicht is minder fijn.. wil liever niets met rechtbanken te maken hebben maar nu is ze gewoon veel te ver gegaan! Als we winnen, moeten zij hem binnen 2 dagen afgeven.. Zoals in de dagvaarding staat, gewoon of met hulp van sterke hand! Moeders komt te laat (wat ik weet) en of haar ouders er bij zullen zijn.. geen idee.. Vast wel. Alleen ze mogen de rechtzaal niet in. Ik ook niet. Alleen mijn man en de advocaat (en mars's zijn ex en haar advocaat) Kan dus nog leuk worden buiten de rechtzaaal. Heb wel geregeld dat ik niet alleen ben tijdens het wachten.. Ik doe wel heel stoer en nuchter maar het vreet vreselijk en sta absoluut niet voor me zelf in als ik haar of haar familie zie.
Onze kansen zijn weliswaar redelijk (als ik de advocaat moet geloven) maar toch.. de nederlandse wet is vreemd hoor! Verder heeft ze het nu in de gaten hoe ik aan de info ben gekomen. Met de dagvaarding die ze per deurwaarder heeft ontvangen, zitten ook alle bewijsstukken.. Nu heeft ze haar profiel afgeschermd.. Ook voor mij. Maar ik kan nog steeds kijken bij de mensen die zij altijd krabbelt.. Ik kan alleen nu niet meer zien wie haar krabbelt dus het word heel lastig nu.. Ach ik verwacht geen belastende informatie meer tot woensdag.. Ze is te laat met afschermen!
Verder is mijn cyclus niet ontregelt hoor.. Misschien 1 of 2 dagen.. maar verwacht gewoon niet dat het is gelukt vanwege de stress.. Die zou straks weg moeten vallen.. als het goed is.. Bijna woensdag.. dan weten we meer!

Liefs, Mayo

Goedemorgen,

Nou ik kan er weer de klok op gelijk zetten. Ben net weer ongi geworden.. Ik wist het.. Door die pijnen en door alles wat speelt veel te weinig geklust en zeker niet op mijn eisprong.. Volgende maand maar weer proberen..

Liefs, Mayo

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SjAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010

NOD's:

Elena- NOD 22/08- ronde 1 na mk- kind 1
Jen(KNUTSELJUF)-NOD 29/08 -ronde 1 na 2e
mk- kind 2
Jenny (JENNYBABEK)- NOD30/08 - ronde 1 na mk- kind ..
Jolie -NOD 2/09 -ronde 2 na mk -kind 1
Edith - NOD 08/09- ronde 2 na 2e mk - kind 3
Marjoleine(KEANOSMAMA)-NOD 20/09 -ronde 5 na mk- kind 2

Majo, je had het al verwacht he... :s iig ben je mooi op tijd toch? Straks de stres kwijt en dan lekker relax zwanger worden in september, hoop ik!

Ik heb even een rare vraag, of ik zou advies willen, wat te doen...
Vrijdag breng ik mijn kids bij mijn ex en als ik dat doe (na 2.5 uur rijden) moet ik altijd plassen, zeker nu ik zwanger ben natuurlijk.
Kom ik in de wc, ligt er een briefje in het raampje, gewoon zo'n memobriefje weet je zo'n vierkante; met daarop, ja, ik ga het niet letterlijk zetten want het is te genant, maar in de trant dat ie mij en dingen met mij miste!
Ik wist niet wat me overkwam! Ik ben de wc weer uit gegaan alsof mijn neus bloedde en heb gewoon een 3 min praatje gehad en vervolgens hop weg! Die vent is gek!!!
Maar wat moet ik hier nu mee? Straks ga ik ze de volgende keer brengen en ligt er weer wat, zou zomaar kunnen!
Nu heb ik dat natuurlijk tegen Jon gezegd en die zegt dat ik een brieffie erug moet leggen in de wc, dat ik er niet van gediend ben en 'oh ja, we zijn 9 weken zwanger...' zoiets, wil ik best doen, maar ik ben bang dat het allen maar erger gaat worden... wat te doen???

xx

hoi meiden!

k ben weer terug:D.. heerlijk zo'n weekendje.. maar jeetje wat vermoeiend.... nie aan gedacht dat er in de eiffel veeeel heuvels zijn.. dus berg op berg af..met mn slippertjes.. erg handig..

keb ff snel alles doorgelezen

@marjoleine: wat balen zeg weer ongi.. maar hopen dat woensdag de zaak ook opgelost word en dat je de kleine man mee krijgt.. dan kan je met frisse moed weer beginnen!

@elena: en nog niet ongi? kan idd zijn dat na je mk alles ontregeld is.. toch nog maar even een tijdje afwachten (lastig he? geen controle hebben?)

@astrid: wat vreemd dat je ex dr zo'n briefje neer legt..k zou dr idd wat van zeggen of schrijven.. dat je dr niet van gediend bent.. wel meteen standpunt maken zeg ma.. anders ziet ie misschien een opening en gaat ie door..

@allemaal: morge alweer 7 weken.. spannende dagen tegemoet.. vandaag ging het de vorige keer mis (kwam er pas dagen later achter mja..) woensdag voor echo.. k kan echt nie wachten..

liefs

Terug
Bovenaan